PERFEKTAlle onnittelut tytöstä, :heart: Tuottihan ne kyopsyttelyt tulosta.
Samoin DONUlle onnittelut prinsessan johdosta :heart:
HE82: oon huomannut kans että kylmä vesi auttaa käsien kipuun mutta valitettavasti vaan niin lyhyen aikaa. Noh, kestäähän tämän.
MIIKU, kirjoittelen tuolla Helistimen puolella, siellä vaan nyt tosi hiljaista, aktiivit kun siirtyneet jo suurelta osin synnyttäneiden puolelle ja ihan samoissa viikoissa ei muita ole. Raskaus on sujunut vaihtelevasti, monenmoista koettu, mutta nyt ollaan tässä. Vieläkin joskus pysähdyn ihmettelemään sitä, että meille on tosiaan tulossa vauva, uskomaton juttu! Alkuviikosta olin seurannassa sairaalassa, menin sunnuntain ja maanantain välisenä yönä, kun en tuntenut vauvan liikkeitä, pelästyin ihan toden teolla, meinasi paniikki iskeä kaivaessani autoa esiin lumen seasta
Noh, sairaalassa alkoi vauva taas hyvin liikkua ja kaikki ok, mut mulla ollut pidempään verenpaineet koholla ja virtsassa proteiinia ja siksi ottivat osastolle seurantaan. Ja noi turvotukset on hirveet, oikeat elefanttijalat ja käsiä en saa kunnolla nyrkkiin ja niitä särkee aikas kovasti, mut kyllä tän kestää kunhan vaan vauvalla kaikki ok.
Tuosta lapsivedestä, vpihan sitä tihkua pieniäkin määriä mutta vesi kyllä koko ajan uusiutuu. Mul.la kans pari kertaa suihkussa supistuksen yhteydessä reisiä pitkin on valunut kirkasta nestettä, aikas paljonkin mut sit ei sen jälkeen yhtään. Oon sit kuiteskin tulkinnut et olis vain vetistä valkkaria. Tuo emätin kun on sellainen umpipussi niin voinee sinne kerätä valkkaria, joka lorahtaa pystyasennossa isommassa määrin pois. Sairaalan ultrassa tosin lapsiveden määrä todettiin hiukan alentuneeksi mutta kuitenkin vielä normaliksi, joten tiedä tota sitten.
Täällä supistellaan aikas reippaasti, tosin siinä ei mitään uutta, kivuliaitakin, tiheään tulevia, tunteja kestäviä supistelusessioita ollut ajoittain jo viikkojen ajan, niiden takia sairaslomallakin pariin otteeseen olin. Ja siitten tuloksena oli 3 cm suljettua kanavaa...
Noh, nyt ovat joteknin erilasia, laajaalaisempia nuo supparit ja tuntuvat varsinkin tuolla selän puolella. Jospa ne nyt tuottaisivat pikkuhiljaa jotain tulostakin.