Jospa minäkin sitten illan ratoks jatkan viestipinoa =)
Liikkeet on nyt tuntunu päivittäin puolentoista viikon ajan, sitä ennen oli toiset puoltoista erinäistä myllerrystä toiset puoltoista viikkoa....vähän aikasemmin alko tuntumaan kuin esikosta, mutta sehän on yleistä, esikostakin tuntu melko varhasessa vaiheessa, tästä vielä aikasemmin.
Itselläni ei vieläkään varsinaista ammattia ole, liiketalouden olen jättänyt kesken ja paikka on ammattikorkeessa, sosionomiks siitä valmistuis, jos joskus sais valmiiks. En ehtiny olla kuin ekan vuoden, kun esikoistyttö syntyi, mut ehtiihän sitä! Nyt oon kolmisen kuukautta ollu pph oppisopimuksella, kesken jää siis sekin, mut en sure, ihan toiset asiat tärkeitä tällä hetkellä :heart: Saa nähdä mitä hoitolasten vanhemmat ja ohjaaja sanovat, jahka kuulevat, vielä eivät tiedä, kun ei ole ollu pakko kertoa, kohta sekin aika tosin koittaa
Minulla ikää 23, miehellä 25, tytöllä 2 ja Raumalla asutaan.
Tytön kanssa on tullu vietettyä kaikki mahdollinen vapaa-aika rantamaisemissa, siellä on sentään vähän viileempää kuin tavan puistoissa ja neiti tykkää älyttömästi! Ei malta aina aamulla odottaa, että päästään matkaan....onneks meillä on tässä parinsadan metrin päästä kotoa uimapaikka, johon voi työpäivänäkin lähteä koko sakin kanssa, niin saapi itse istuskella varjossa ja lapset lotrata vedessä....illalla ollaan menty aina jonnekin kauemmas uimaan, ettei vallan kyllästy.
Kauhea väsymys pukkaa olemaan koko ajan.....tänään vähän helpompaa, kun sai aamulla nukkua rauhassa pitkään, neiti heräs vasta puol ysiltä ja kerrankin sain itsekin nukuttua aamuyön tunteja pitemmälle edes jotenkuten! Neitiä odottaessakin heräsin aina 3-5 tunnin nukkumisen jälkeen eikä millään uni heti siihen perään.....nytkin herään aina joskus 04-05, tosi masentavaa.... silloin sai sentään nukkua periaatteessa milloin vain, mut minkäs teet nyt, työt on tehtävä ja viikonloppunakin neiti tietysti ottaa omansa. Pari kertaa on tehny mieli hakea saikkua edes pari päivää, ihan vain, jotta sais nukkua, mut vielä en oo rohjennu! Hirveetä, kun silmät ei pysy auki ei sitten millään ja tuntuu, ettei tajuu asioista mitään....eihän se terveellistä olekaan, jos ei nukutuksi saa :/
Tämmöstä tällä erää,
Aadan äiti ja ernopirkko rv 17+3 :heart: