*MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

Täällä tuli yöllä muutama kivulias supistus, vessassa sain käyä niiden takia, mut muuta ei aiheuttanut.. Kaikista paras keino tuntus olevan siis se että rentoutuu, rauhottuu, ja unohtaa kaikki muut keinot:D Koska sillo aiemmin ku niit supistuksia kunnolla on tullut, niin en oo kokeillu ainuttakaan ässää tms, vaa ollut vaan.
Kohta pitäs lähtee kaupoille täydentämään kaappeja..

Hauskaa lauantaita koko sakille, ja alkakaahan marssia sinne laitokselle päin;);)

Mamina 38+1
 
Onnittelut vauvan saaneille!!! :flower: :flower: :flower:

Täällä nyt sitten supistellut viime yön ja tämän aamun. Saapa kattoen tarvitseeko odotella keskiviikkoon saakka :$ .

Meillä alkaa kiiruulla loppuremontit vielä ennen vaavin kotiin tuloa, makuuhuoneen lattian laminointi ja järjestyksen vaihto olisi vielä edessä. Toisaalta hyvä, kun tuon vauvan syntymäpäivän tietää ja sairaalassa joudun kuitenkin olemaan todennäköisesti ensi viikon loppuun, niin ehtii mies touhuilla kotona. Ja rauhassa ilman mun hössötystä :whistle:

Vauvalle pitäisi nyt olla kaikki valmiina. Sairaalakassia puran ja pakkaan vuoron perä än. Saas kattoen onko siellä mitään kun lähteä pitäisi... :LOL:
 
HEIPPA!

OnnenOmenan "pieni" prinsessa oli mitoiltaan 4790g ja 51,5cm, ihana pulloposkinen mustatukkainen neiti.

Meillä kaveri tuntuu viihtyvän entistä paremmin tuolla lämpimässä, ei ole merkkejä ulostulosta.. Unia kyllä nään mutta ei ne aamulla paljoa lohduta kun herää tämän valtavan vatsan kanssa.. No jospa se ois täsmällinen ja syntyis ensiyön aikaan, kun laskettu aika on huomenna.

marrasvauva
 
LEP
Onnenomenalle onnea prinsessasta! :flower: Ihan hyvän kokoinen prinsessa onkin jo. :)

Täällä tänään tasaviikkoja juhlistetaan, eli rv38+0 täynnä ja napero saisi tulla uunista ulos. :D Ei taida vaan olla tulossa ihan vielä. Kohdun lämmössä on liian mukavaa pötkötellä ja muljuta. Viime yö meni kyllä ihan harakoille. Ei nukuta siis yhtään enää. Menin joskus kolmen aikaan nukkumaan ja viideltä olin ihan valmis heräämään! |O Väkisin sitten sellaisia pieniä pätkiä aamun sain nukuttua, mutta työn takana se oli. :whistle:
 
OnnenOmenalle onnea prinsessan johdosta! :flower: Olipa hyvän kokonen tosiaan!

Musta jotenki tuntuu että mä ainaki vedän laskettuu aikaa asti :D
Mulla ainaki on synntykset käynnistyny just silloin ku oon rentoutunu eli yöllä ja aamulla. Aikasemmin totesinki et ei tää täältä siivoomalla tuu :D joten parempi on mun vaa ottaa rennosti :saint:

Samir 38+3?
 
Oikein paljon onnea OnnenOmenalle prinsessasta, hyvän kokoinen tosiaan.

Välillä supistelee ja tuntuu kovaa painetta lantiossa, kun vauva laskeutunut. Lonkkia ja selkää jomottaa. Soitin jo synnärillekin kivuista, sanoivat vaan, että odottele vaan säännöllisiä supistuksia. Kaveri ei olis kerenny, jos olis odotellu. Ei sitä aina tiedä koska pitäisi lähteä.

Taitaa mennä tiistain käynnistykseen tämä raskaus. Toivon että lähtisi ilman käynnistystä. :heart:

Vauvan liikkuessa tulee aina kovaa vihlovaa kipua alapäähän. :ashamed: Se on aika ikävän tuntuista. Vielä pitäis hetken jaksaa.
 
vähän samankaltaisia tuntemuksia täälläkin, Neeanäiti, mut kun ei supistele niin ei... autossa istuminenkin tekee yllättävän tukalan olon..
Nyt anoppilaan käymään, sinne onkin sit reilut 30kilsaa, kestettävä on..:)
 
LEP
Nyt meinaa mennä taas hermot. :kieh: Vähästä unesta johtuen kiukkunen olo tulee huomattavasti herkemmin vielä ja äsken mies alkoi ärsyttää sitten. Kun tosiaan en saisi itse nyt kovasti ahertaa ja heilua, niin miehen pitää tehdä hieman sitten kotihommia. Mutta miten ne hommat voikin olla noin perhanan vaikeita miehelle?!! :kieh: Itse kun teet niitä normaalisti ja tottunut siihen, että nehän vaan on tehtävä jos meinaa kodin olevan edes jotenkin järjestyksessä. Niin miehestä joku roskienvienti tai pöydän pyyhkiminenkin on kamala saavutus jos sen tekee ja ilmeestä huomaa, kun käskee jotain tehdä että ei vois vähempää kiinnostaa. Tulee just joku typerä kommentti asiaan, nyrpistetään nenää ja tai huokaillaan kovaan ääneen. Ei ne tosiaan taida tajuta, että sama homma se niissä on naisillakin tehdä mitä niilläkin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja LEP:
Nyt meinaa mennä taas hermot. :kieh: Vähästä unesta johtuen kiukkunen olo tulee huomattavasti herkemmin vielä ja äsken mies alkoi ärsyttää sitten. Kun tosiaan en saisi itse nyt kovasti ahertaa ja heilua, niin miehen pitää tehdä hieman sitten kotihommia. Mutta miten ne hommat voikin olla noin perhanan vaikeita miehelle?!! :kieh: Itse kun teet niitä normaalisti ja tottunut siihen, että nehän vaan on tehtävä jos meinaa kodin olevan edes jotenkin järjestyksessä. Niin miehestä joku roskienvienti tai pöydän pyyhkiminenkin on kamala saavutus jos sen tekee ja ilmeestä huomaa, kun käskee jotain tehdä että ei vois vähempää kiinnostaa. Tulee just joku typerä kommentti asiaan, nyrpistetään nenää ja tai huokaillaan kovaan ääneen. Ei ne tosiaan taida tajuta, että sama homma se niissä on naisillakin tehdä mitä niilläkin!

Niinpä, ne miehet on vähän sellassii.. Ja ainakin meillä se on niin, että kun minä yleensä hoidan nää kaikki päivittäiset askareet (ruoanlaiton, pyykinpesun, astiat, siivoukset), niin sit jos mies on kerran sattunut vaikka imuriin koskemaan, ni sitä mainostetaan viikko! :D Kyllä hänkin on tehnyt!!!! Eihän täällä ite ehtis muutaku retostelemaan, jos kaikista hommista sama numero..

Mut hoitaahan tuo tietty noita pihajuttuja enemmän ku mie. Mut ruohoakaan ei kuitenkaan jokapäivä leikata. Tai renkaita vaihdeta. Tai rännejä tyhjennetä... Oon sen ehkä aina päästänyt liian helpolla näissä kotihommissa, mut omapa on moka.

Tähän lauantaihin ei kummia kuultu, aamulla tehtiin mökkiretki, päikkärit on nukuttu ja syöty hyvin! Viimesimpänä masuun ahdettu kunnon jätskiannos!! :p

Turvotuksia on alkanu nyt olee. Sen huomaa nyt muualtakin ku nilkoista; kädet ei mee kunnolla nyrkkiin, nassu on ihan turvoksissa yms. Mittasin kyl verenpaineet, ne on ihan normaalit ja olo muutenki normaali. Joten tuskin tää mitään raskausmyrkytystä on. Samalla tavalla se turvotteli viimeekskin viimeset pari viikkoa...

 
LEP
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppis:
Niinpä, ne miehet on vähän sellassii.. Ja ainakin meillä se on niin, että kun minä yleensä hoidan nää kaikki päivittäiset askareet (ruoanlaiton, pyykinpesun, astiat, siivoukset), niin sit jos mies on kerran sattunut vaikka imuriin koskemaan, ni sitä mainostetaan viikko! :D Kyllä hänkin on tehnyt!!!! Eihän täällä ite ehtis muutaku retostelemaan, jos kaikista hommista sama numero..
No just noin! :LOL: Mies odottaa hirmuisia kehuja siitä jos kerran sattunut imuroimaan tai laittelee astianpesukoneen. Pitäs päätä taputella, että olitpa reipas poika nyt! Mitä itse saa siitä vaikka päivittäin niitä hommia tekisi, ei mitään! :D

 
RV.40+0 :D
Aamu alko lupaavasti tunnin suppareilla, mut eipä oo sen jälkee näkyny, siivosin ja viel aion yrittää niitä kahta ässää TAAS vaikka monta kertaa oon jo luopunu toivosta ku ei ne auta, mut kerta vielä :LOL:
Onnea onnenomenalle rinssessasta :flower: :heart:
 
Missä on mun supparit!!?? Perskulettos! :kieh: Taitaa olla parasta vaan olla, niin ehkä ne tulee. KOitan olla ajattelematta koko hommaa, mut onhan se piru vie vaikeeta. Huomenna lähdetään appivanhempien mökille syömään. Viime sunnuntaina kun ne ei kotona ollu isänpäivänä niin siksi tarjoavat ruoat huomenna.
JOS huomenna ei sada aamulla niin taidan aloittaa päivän aamulenkillä. Siitä tulee niin reipas ja pirteä olo, kun kävelee hiukan. =) Isäntäkin suo meille aikaansa. Tänää oli kalassa koko päivän, tai odotetaan juuri herran saapuvan kotiin. Tehdään ruoaksi ranskiksia ja lihapullia, kun pakkaseen on kertyny noita ranskalaisia sen verran että pakko tyhjennellä välillä.

:| Tosi tylsä ilma taas... Eipä kauan keretty olee ulkona ennen ku alko sataa. Tää syksyki on niin ärsyttävä ollu, että vois Luoja suoda tänneki vähän pakkasia ja lunta.
 
Onnittelut OnnenOmenalle pikkuprinsessasta!!! :flower:
Mä olin tänään piikitettävänä akupunktiossa...toisilla kuulemma on toiminut tehokkaasti - ovat synnyttäneet vielä samana iltana...ei taida toimia mun kohdalla, mutta saahan sitä aina toivoa...
 
LEP
Mikä mun persettä vaivaa! |O Ihan älytön kipu iski persaukseen. Auuuuu!!! Ei siis tuohon aukolle, vaan tuntuu niinku jossain kohtaa suolta ois paskaa täynnä ja se ei halua tulla sieltä pois. Tekee kipeetä ja sellainen paine on kokoajan. :whistle: Alkoi nyt tänä iltana tässä yht'äkkiä.
 
LEP oiko vauva semmosessa asennossa että tuntuu siellä asti :whistle:

Käytii tänää kaupoilla ja sanoin jo ennen lähtöä et ku kotii päin lähetää ni tiiän et oon siinä vaiheessa vihanen ja niinhän siinä kävi |O Noi lapset osaa eka käyttäytyä ja sit koko homma levii käsii :kieh: täytyy vissii rupee hommaa aina lapsenvahti six ajax ku halutaa mennä jossain käymää ni ei pääse veri kiehumaa.

Mäki haluun niitä hiton suppareita :kieh: oon ku kala kuivalla maalla, ihme että sohvalta ees pääsen ylipäätää mitenkääpäin ylös.

Nonni,meni valituksen puolelle, taidan lähtee tonne suihkuu rauhottuu....
 

Yhteistyössä