Alkuperäinen kirjoittaja LEP:
Nyt meinaa mennä taas hermot. :kieh: Vähästä unesta johtuen kiukkunen olo tulee huomattavasti herkemmin vielä ja äsken mies alkoi ärsyttää sitten. Kun tosiaan en saisi itse nyt kovasti ahertaa ja heilua, niin miehen pitää tehdä hieman sitten kotihommia. Mutta miten ne hommat voikin olla noin perhanan vaikeita miehelle?!! :kieh: Itse kun teet niitä normaalisti ja tottunut siihen, että nehän vaan on tehtävä jos meinaa kodin olevan edes jotenkin järjestyksessä. Niin miehestä joku roskienvienti tai pöydän pyyhkiminenkin on kamala saavutus jos sen tekee ja ilmeestä huomaa, kun käskee jotain tehdä että ei vois vähempää kiinnostaa. Tulee just joku typerä kommentti asiaan, nyrpistetään nenää ja tai huokaillaan kovaan ääneen. Ei ne tosiaan taida tajuta, että sama homma se niissä on naisillakin tehdä mitä niilläkin!
Niinpä, ne miehet on vähän sellassii.. Ja ainakin meillä se on niin, että kun minä yleensä hoidan nää kaikki päivittäiset askareet (ruoanlaiton, pyykinpesun, astiat, siivoukset), niin sit jos mies on kerran sattunut vaikka imuriin koskemaan, ni sitä mainostetaan viikko!
Kyllä hänkin on tehnyt!!!! Eihän täällä ite ehtis muutaku retostelemaan, jos kaikista hommista sama numero..
Mut hoitaahan tuo tietty noita pihajuttuja enemmän ku mie. Mut ruohoakaan ei kuitenkaan jokapäivä leikata. Tai renkaita vaihdeta. Tai rännejä tyhjennetä... Oon sen ehkä aina päästänyt liian helpolla näissä kotihommissa, mut omapa on moka.
Tähän lauantaihin ei kummia kuultu, aamulla tehtiin mökkiretki, päikkärit on nukuttu ja syöty hyvin! Viimesimpänä masuun ahdettu kunnon jätskiannos!!
Turvotuksia on alkanu nyt olee. Sen huomaa nyt muualtakin ku nilkoista; kädet ei mee kunnolla nyrkkiin, nassu on ihan turvoksissa yms. Mittasin kyl verenpaineet, ne on ihan normaalit ja olo muutenki normaali. Joten tuskin tää mitään raskausmyrkytystä on. Samalla tavalla se turvotteli viimeekskin viimeset pari viikkoa...