Isosti onnea
Jerkulle ja Lululle :heart:
Itsekseni tuossa juuri päivällä mietin, että mahtaako meidän pinkassa olla ketään joka pääsee laskettuun aikaan saakka...
Typy82 kyseli kantsiiko keisarileikkausta pelätä. Katsoin itse eilen Ylen Teemalta hyvin asiallisen oloisen ohjelman suunnitellusta keisarileikkauksesta, jossa näytettiin käytännöllisesti katsoen kaikki sterilisaatiota myöten. Itseäni se ainakin kosketti ja koin sen positiivisena, vaikka siinä vähän varoteltiinkin, sillä samat operaatiot on itselläni edessä maanantaina. Samainen ohjelma tulee uusintana muistaakseni huomenna lauantaina, mutta kellonaikaa en nyt valitettavasti muista.
Tänään oli viimeinen neuvolakäynti "yhes koos" ja kaikki oli ihan mallillaan, joten nyt keskityn jännittämään sitä, että tuleva iskä pääsee huomenna ehjin nahoin Pirkanmaalle (ajomatkaa yli 800 km ja ajokeli näyttää olevan kertakaikkisen karmea) ja sitten jännitämme loppuun asti mini-miehen jaksamista eli liikkeitä ennen maanantain H-hetkeä, jos ei tule äkkilähtöä ennen sitä. On kertakaikkisen IHANAA että iskä pääsee mukaan! :heart:
Tuosta TV-ohjelmasta tuli sitten mieleen, että ovatkohan mahtaneet kirjata minnekään ylös tuolla sairaalassa, että samalla kertaa pitäisi tehdä sterilisaatio... puhuttu siitä on useaan otteeseen, mutta ei sitä taida missään lukea, joten päätin soittaa polille ja pyytää tyttöjä laittamaan kansiooni liimalapun jossa lukee "Sterilisaatio!" ettei se vain unohdu. Puhelimeen vastannut kätilö meinasi kuolla nauruun todetessaan, että olisin kyllä ensimmäinen äiti joka unohtaa ottaa asian esiin, mutta itse totesin, että jos hän yhtään tuntisi minua hän tietäisi, että tulen olemaan niin sekaisin ennen leikkausta että hyvä kun nimeni muistan... Oli kuulemma päivän paras ja hän lupasi laittaa sterilisaatioasian ihan koneelle asti!
Jaahas, jos heittäytyisi taas hetkeksi vaakaan joten mukavat illanjatkot kaikille, mielellään suppareiden merkeissä niitä toivoville
Czarina & Lilliputti 38+2