mamskeli Onneksi ei käynyt sen kummemmin kuitenkaan kaatuessasi. Kaikkea sitä voikin sattua...
LEP Mulla kans taipumusta lueskella toisten synnytyskertomuksia.. joistain tarinoista tosiaan jää vähän hyinen maku. Onneksi jokainen synnytys on erilainen ja sitä ei voi tietää mitä edessä odottaa..
mamina Minä just eilen otin urakakseni pestä saunan.. ja kyllähän tulikin kuurattua!
Ei kyllä synnytystä edistävää vaikutusta ole havaittavissa.. alaselkää särki illalla ja jokusen pintasupistuksen tais antaa, mutta eipä muuta! No, ompahan nyt sitten miehen varpajaisia varten sauna kuurattu.. :heart:
Huomenna olis tarkotus lähteä metsästämään puuttuvia joulukoristeita. Ulkovaloista oli muuntaja mennyt rikkin, semmonen täytyy käydä hakemassa, että saa sunnuntaisille kynttiläkutsuille etupihan "joulukuntoon"
Lyhdyn ja tekohavuköynnöksen kävin eilen jo virittelemässä asemiin!
Tuolla odottelee muutama pöytäliinakin silittelemistä, täytyis ensin sovitella, että onko ne oikean kokoisia/mallisia näihin meidän tämän hetkisiin pöytiin (olohuone/keittiö). Tuolla olis vaatehuoneessa jokunen pari myös jouluverhoja, mutta tänä vuonna en taida jaksaa alkaa niitä silittelemään ja ripustelemaan... kuitenkin niin vähän aikaa sitten vasta sain kaikkiin huoneisiin uudet verhot, että en ole noihin vielä kyllästynyt. Ja kun ei noita jouluverhoja nyt tulis pidettyä kun sen vajaa 2kk, niin samapa tuo! Laitetaan kynttilöitä sitten sitäkin enemmän!
Eniten odotan sitä aitoa joulukuusta, jonka mies tänä vuonna mulle lupasi hankkia
Saa havuntuoksua *ihanaa* Sanoin, että semmonen lyhempikin riittää.. ei tartte hipoa kattoa, joku semmonen reilun metrin korkunen olis aika hauska!
Ulkona vaan ei kyllä ole tietoakaan talven tulosta..
Niinhän ne vissiin ovat ennustaneet, että tulee musta joulu *kurjaa*
Jooh, oiskohan sitä nyt taas purettu jouluintoa hetkiseksi... josko alkais silmäillä ulos ja heti kun jonkinmoinen rako tulee sateelta, niin koiran kanssa ulos!
Jaksamista kaikille...
Mecu&Möhö 37+6