Pikainen moro!
Onpas tullu paljon tekstiä! Mie oon ollu niin naimisissa kaikenmaailman hommeleiden kanssa, etten oo ehtiny paljoa konetta availemaan. Nyt sit ajattelin, et työpäivän päätteeks kurkkaan mitä ootte kirjotelleet. Töiden jälkeen kun täytyy taas rientää, mökille mielii muun porukan mieli, joten sinne se on kai lähdettävä.. Kotonakin kyl hommaa olis. :|
Leipomisista, mie oon kyl ihan himoleipoja, tykkään tehä sekä suolasia että makeita, makeet meillä ei vaan juurikaan tee kauppansa, mutta juhliin sitten niitä. Suolaset taas menee alta aikayksikön! Kun vaan olis aikaa tehdö enemmän ite. Nyt ollaan kyl neidin kanssa yhdessä jo paistettu karjalanpiirakoita sekä pasteijoita. Sekin tykkää onneks taikinapalloja hieroskella (ja maistella)
. Mut on äitillä ja tyttärellä joku yhteinen harrastus!
Masuista, tää meiksin pallo on samaa luokkaa ku manhattanilla... Ei paljoo enää piilotella. Ja kylkiasento on ainoo mahdollinen yöaikaan. Sf-mitta oli viikoilla 22+4 23,5. Samoilla linjoilla mennään kuin edellisessäkin raskaudessa.
Rahnat, niistä nyt ei onneks tällä hetkellä suurempaa huolta ole. Tai siis ei mitään miljonaarejä olla, mut molemmat on töissä ja jotain on säästössäkin. Mie oon niin kauhee stressaaja rahojen suhteen, että olis varmaan mahahaava, jos olis yhtään epävarmaa sen suhteen. Oon aina ollu samanlainen... Mut tsemppiä teille, ketkä taistelee Kelan ja muiden instanssien kanssa. Ei varmasti ole kivaa. :/
Äääh, mulla on vielä noi Kelan paprut tuossa pöydällä, arvon edelleen sen pakkauksen ja rahan välillä! Mut kai mie rahana otan, kun meillä on kaikki edellisen pakkauksen kamat ihan priimana tallessa! Mut täytys tuo lappu jokatapauksessa tarkistaa ja lähettää palkkakonttorin kautta Kelaan.
Mut kuulkaa matamit rakkaat, nyt taidan startata kohti kotia pakkaamaan mökkikimpsut ja -kampsut.
Viikonloppuja!! :wave: