me ei laiteta vauvalle pinnasänkyä, kun sen jo neljän lapsen kokemuksella tiedän, ettei se siellä nuku ekaan puoleen vuoteen =) äityspakkaus laatikon luultavasti laitan...meillä kaikki nukkuneet päivät rattaissa/vaunuissa. yöt sitten vieressä. puoli vuotiaina oon sit opettanut omaan sänkyyn, kun jo ymmärtävät olevansa oma tyyppinsä.
mulla kamala räkätauti..olo ihan kamala..meidän 4v kuumeessa. menihän tässä vajaa kaksi viikkoa terveenä. nuorimmainenhan oli kovassa kuumeessa sillon. ärsyttää kun nenä kutiaa koko ajan ja koko ajan saa niistää ja aivastella. mieskin lähti eilen ja tänään heti töiden jälkeen tampereelle jääkiekko peliin, vaikka aivan varmasti näkee kuinka kipeä olen. silti saan hoitaa lapset yksin. tulee vasta illalla myöhään.
löysin ihan ne meidän näköiset rattaat..marssin lastentarvikeliikkeeseen, siellä ne seisoi(mies halusi emmaljungat)just ne sini/mustat, city crossit ja vielä alessa. siihen tilasin vielä duo pussin ja kantokopan. pussia ei löytynyt samaa väriä, joten otin mustan, siitä tulee hyvin se alaosa kankaiden suojaksi sit rattaisiin. koppaa en tiedä löytyykö saman sävyisenä, jos ei löydy, niin otan mustan. värit ovat nyt poistumassa, uudet tulee vasta lokakuussa. nämä siniset rattaatkin oli ainoat. me tykätään miehen kanssa sinisestä, meillä kotonakin kaikki sinistä. emman kopan olisin saanut 30eurolla, mut se on pienempi ku emmaljungan oma. ja meillä kun kaikki ovat nukkuneet kopassa päiväunensa, monesti vielä mahallaan, niin hyvä et koppa olisi isompi.
huomenna haen rattaat kotiin. rahat lainasin tädiltäni...jonkun verran mulla oli säästöjä, et ei kaikkea tarvinnut lainata. laitan teille kuvaa niistä huomenna
onko teillä muilla tissit kipeät?mulla on ollut monta viikkoa kamalan arat ja koko ajan pahenee. koskeminen sattuu...vanhat rintsikat alkaa käymään pieneksi..tursuilee jo pahasti..