huomentapäivää!!!tää on ihan kamalaa..mä vaan nukkuisin...vietiin lapset tarhaan aamulla, tulin kotiin ja jatkoin unia, heräsin äsken
täytyy kai nauttia nyt tästä, ens kuun loppuun lapset on luultavasti vielä tarhassa, sit otan ne kotiin, nuorimmaisen täysin ja esikoinen käy eskarissa ja kaksi muuta varmaan hoitosopimuksella hoidossa joko 10 tai 15pv/kk.
mä olen alkanut miettimään kovasti tota synnytyksen jälkeistä aikaa sairaalassa, kuulin huhua et täällä olis ollut osastolla sairaalabakteeria, tuttu kätilöni sanoi et lähde synnytyksen jälkeen niin pian pois kun mahdollista. kyllähän mä sen tiedän et sairaalassaolo aika on tosi ahdistavaa, ja univelkaa kertyy..yöllä kun just saa sen pari tuntia nukkua. mut mulla kuitekin kotona 4 muutakin lasta ja vauva kyl ekat vuorokaudet asuu tissillä...en tiedä, täytyy kai tehdä niin, miten sillä hetkellä hyvältä tuntuu. ja kuinka pian sairaalasta pois laskevat??
mulla kans tulee tollasta et huolestuu, vaikka syytä ei olisi. siks kävinkin tutun luona ultrassa keskiviikkona. vauva on perätilassa, hassussa kipparassa, pylly alhaalla ja jalat ylhäällä, jalkaterät pään yläpuolella, on notkea poika =)
sillain on nyt pysynytkin, kun liikkeet tuntuu samanlaisina, pelkkänä hentoisena möyrinänä. perätilavauvan liikkeet kuulemma tuntuu sellaisina, eikä rt:ssä olevan selvinä potkuina.
mulla on sen mallinen kohtu et vauvat viihtyy paremmin perätilassa. kolmas lapshan syntyi perätilassa, tai leikattiin.
ajatelkaa millasella vauhdilla vauvat alkaa tästä kasvamaan, meidän valtteri-vauvan arvio oli 930g,rv 26+4, mulla kaikki vauvat ollut rv32 2000g, rv37 painoarvioo 3kg,
eli nyt seuraavan 4-5vkon aikana vauva kasvaa reilun kilon verran, eli tuplaa nykyisen painonsa, ylikin, huh...ihanaa silti kun masu kasvaa..
jaahas, kai mä siirryn puhelimen viereen, täytyy soittaa päivähoitotoimistoon, kelaan, siirtää kolmea laskua |O
manhattan ja valtteri-vauva rv26+6