Marrasmammat 2013

:wave: Heippa vaan ja kiva kun aloitit uuden pinon! Eilen jo vähän etsiskelinkin tätä! Täällä plussattu eilen ja netin laskurien mukaan olisi arvioitu saapumisaika marraskuun alussa 2.11 :) Joka sattuu olemaan miehen syntymäpäivä!

Mylvinen 4+4
 
  • Tykkää
Reactions: Ambrosia85
Meillä vasta ollaan esikkoa tekemässä :D Joten ihan keltanokka olen odotuksen suhteen!

Ajattelin huomenna soitella ja varata neuvolaan aikaa. Saapi nähdä miten pitkälle menee aika kun tässä on kauheasti työ-ja opiskelukiireitä!

Mietittiin tänään, että jos varaisi yksityiseltä ajan varhaisultraan. Saisi vähän nopeammin rauhan sen suhteen, että babynen on oikeassa paikassa kiinni :)
 
Tääl kans yks marraskuun mamma! :) Sunnuntaina tein ekan positiivisen testin, ihan täpinöissä oon vaikka on jo toinen lapsi :) Vastoinkäymisiäkin on ollu, mutta päätin nauttia raskaudesta kunnes joku sanoo muuta!
LA tääl ois 3.11 Vau sivujen laskurin mukaan ja nyt ois menossa 4+2 :)
 
Haha Mylvinen. Raskaushuuruissani luulin että muutkin tekee toista. :D

Kyyneltenhymy tiedän tunteen, ihan yhtä jännittävää tämä on kuin esikostakin.

Ja oksentelu aloitettu tänä aamuna... :/ Tein toisen testin vielä aamupissistä kun eilen en malttanut oottaa tähän aamuun :D ja plussan kunniaksi tuli huono olo. Mulla oli pahoinvointia esikosta tuonne rv 20+ asti.
 
Onko teil oireita? Täällä ainakin närästää, mutta muuta en oo sillain huomannu, ehkä pient pahoinvointia. Pojan aikaa mulla alko vasta rv 6-7 olot, mutta ehk pikkasen huolettaa kun rinnatkaan ei oo arat! Koitan silti pitää pään kylmänä :)

niiskunenä Toivotaan ettei nyt tarvis pahoinvoida niin pitkälle! Minkäs ikänen teillä on edellinen lapsi? :) Aijaa, sehän lukee tuolla ylhäällä kun jaksaa lukea :D

Laitetaankos sit synnytys sairaalatki LA listaan?
 

Yhteistyössä