:wave: Heippa vaan ja kiva kun aloitit uuden pinon! Eilen jo vähän etsiskelinkin tätä! Täällä plussattu eilen ja netin laskurien mukaan olisi arvioitu saapumisaika marraskuun alussa 2.11 Joka sattuu olemaan miehen syntymäpäivä!
Meillä vasta ollaan esikkoa tekemässä Joten ihan keltanokka olen odotuksen suhteen!
Ajattelin huomenna soitella ja varata neuvolaan aikaa. Saapi nähdä miten pitkälle menee aika kun tässä on kauheasti työ-ja opiskelukiireitä!
Mietittiin tänään, että jos varaisi yksityiseltä ajan varhaisultraan. Saisi vähän nopeammin rauhan sen suhteen, että babynen on oikeassa paikassa kiinni
Tääl kans yks marraskuun mamma! Sunnuntaina tein ekan positiivisen testin, ihan täpinöissä oon vaikka on jo toinen lapsi Vastoinkäymisiäkin on ollu, mutta päätin nauttia raskaudesta kunnes joku sanoo muuta!
LA tääl ois 3.11 Vau sivujen laskurin mukaan ja nyt ois menossa 4+2
Haha Mylvinen. Raskaushuuruissani luulin että muutkin tekee toista.
Kyyneltenhymy tiedän tunteen, ihan yhtä jännittävää tämä on kuin esikostakin.
Ja oksentelu aloitettu tänä aamuna... :/ Tein toisen testin vielä aamupissistä kun eilen en malttanut oottaa tähän aamuun ja plussan kunniaksi tuli huono olo. Mulla oli pahoinvointia esikosta tuonne rv 20+ asti.
Onko teil oireita? Täällä ainakin närästää, mutta muuta en oo sillain huomannu, ehkä pient pahoinvointia. Pojan aikaa mulla alko vasta rv 6-7 olot, mutta ehk pikkasen huolettaa kun rinnatkaan ei oo arat! Koitan silti pitää pään kylmänä
niiskunenä Toivotaan ettei nyt tarvis pahoinvoida niin pitkälle! Minkäs ikänen teillä on edellinen lapsi? Aijaa, sehän lukee tuolla ylhäällä kun jaksaa lukea