Aivan ehdottomasti aion mennä varhaisultraan (ilmeisesti toi on se termi, jota siitä käytetään?) niin pian kuin mahdollista, en halua odottaa yhtään enempää kuin pakko, että saisi tietää edes jotain. Onko se ultraaminen muuten jollakin tavalla vaarallista alkiolle, vai onko tuo 6 vk raja se, että ennen sitä siellä ei kauheasti mitään näy?
Heti huomenna soitan neuvolaan, kai ne sieltä sitten antavat ekan neuvola-ajan. Ja sitten sattuu olemaan sellainen tilanne, että olen jo pari kk sitten varannut ajan omalle gynelleni keskiviikoksi - silloin lähinnä ennakoin sitä, että jos pillereiden lopettamisen jälkeen kierto ei olisi tasoittunut tai ylipäänsä kk alkaneet, niin olisin halunnut sitten mennä siitä puhumaan, mutta nyt menenkin sitten puhumaan eri asiasta

. Pystyyköhän hän siellä ihan ex tempore -pohjalta tekemään mitään? No, ainakin saan häneltä varmasti hyviä neuvoja. Ja ehkä sitten sen varhaisultran voi varata saman tien häneltä.
Kaikki on niin uutta, olen yrittänyt lukea kaikkea mahdollista infoa nyt netistä ja hyvinhän sitä kyllä löytyy.
Nyt menen apteekkiin ostamaan vielä uuden testin, haluan testata vielä kerran, toivottavasti siellä on niitä testejä, jotka näyttävät raskausviikotkin, se olisi kivaa. Ja ajattelin saman tien ostaa myös raskausvitamiinit ja Panadolia siltä varalta, jos tulee tässä jossain vaiheessa päänsärkyä, kun tuota Ibusalia, jota aina yleensä olen ottanut, ei nyt sitten enää saa käyttää.
Ainiin, muuten, raskausoireista jäi mainitsematta palelu, eli illalla nukkumaan mennessä joudun laittamaan päälle pyjaman ja sukat ja nukkumaan extrapeiton alla, kun yleensä nukun pelkässä yöpaidassa. Ja koiran kanssa tehtäviä lenkkejä täytyy varmaan vähän lyhentää, äsken olimme melkein tunnin lenkillä (siis ihan vaan rauhallista kävelyä) ja lopussa alkoi tulla sydämentykytyksiä ja hengenahdistusta.
Tänään täytyy tutkia lisää tuota raskauajan liikuntaa, käyn säännöllisesti salilla 3-4 krt viikossa (joo, ja silti en ole onnistunut pääsemään eroon siitä alkuperäisestä pienestä pömppömahastani

) ja välillä olen nostanut aika raskaitakin painoja, mikä ei tietysti enää voi sellaisenaan jatkua.
Ajattelin myös printata jääkaapin oveen sen listan niistä kielletyistä ruoka-aineista. Tässäpä niitä suunnitelmia tälle päivälle

.