///> marraskuussa massaa pois! <\\\

  • Viestiketjun aloittaja Toss Foo
  • Ensimmäinen viesti
Tirptska
Tänään sen aloitin. Kevennys kohti joulua. Aamupaino oli 63,4 kg, tavoitteena jouluun mennessä vitosella alkava paino :) Nutriletteja ostin alkuinnostuksen nostattamiseksi.

Ensi viikolla vaan alkaa pikkujoulukausi ja ainakin parit pikkujoulut on jo tiedossa... aa-puu-vaa...!
 
Toss Foo
..ja täällä taas menkkakilo nousua, voi plääähhhh.
Ensi viikkoa odotellessa, onneksi (kai) turvotukset ehtivät poistua ennen kuun vaihdetta. Tavoitteena tosiaan lopputavoitteeseen pääsy tässä kuussa tai viimeistään jouluun mennessä, ei olisi enää isosta kiinni kun viimeisiä viedään!

Parempaa viikkoa kaikille :)
 
Viikkopunnitus oli eilen ja vaaka näytti 72,7 kg. Ja tänään sain aamupainoksi saman lukeman. Hyvä niin :)

Mulla on nyt vuoden loppuun mennessä tavoite 69,99 kg, eli olen unohtanut sen pikkujoulussa 68 kg...se kun ei vaa ole enää mahdollista. Mutta en tiedä onko tuo vuoden loppuun-mennessä painokaan mahdollista...meinaan että kun tämä paino laskee nyt NIIN hitaasti. Noh, katsotaan :)
 
Kröhöm. Enpäs päivitellyt edelliseenkään ketjuun ja tämäkin kuu on kohta lopussa. Näinhän siinä jokavuotiseen tapaan on käynyt, että tukka putkella viiletetään töiden ja muiden takia, eikä juuri ole jumpat ja laihdutukset mielessä.

Sunnuntaina sitten kävin vaa'alla ensimmäistä kertaa viikkoihin. Olin ihan varma, että nyt on mennyt taas yli sen 70 ja reippaasti. Mutta eipäs ollutkaan. Olisinko mä siinä laihdutuksessani silloin n. kuukausi sitten päässyt johonkin 68 kiloon. Sunnuntaina kävin siis vaa'alla, kun olin just kiskonu napaan kotitekoisia hampurilaisia kaksi ja kotitekoiset ranskalaiset päälle. Ja vaaka yllätti sanomalla, että mähän painan 66,5 kiloa. Mittanauhaa en nyt jaksanut kaivaa esille. Suunta on siis oikea. 8-10 kiloa olis kyllä kiva saada vielä pois.

Tosin on nyt mainittava, että tähän arjen kiireeseen sisältyy se, että kunnon ruokailuun ei oo aikaa. Viime viikollakin taisi kolmena päivänä lounas olla sitä luokkaa, että söin banaanin bussipysäkillä. Mutta kiireestä huolimatta olen pystynyt olemaan himoitsematta suklaata tai muuta nopeeta sokeria.

Liikuntaa pitäisi kuitenkin lisätä. Hartiat ollu välillä niiin jumissa, kun päivät naputtaa tietokonetta. Jostain pitäisi saada aikaa, nyt se on sitä pientä jumppaa telkkarin ääressä. Ja siinä luovuttaa niin paljon helpommin kuin jollain ohjatulla kidutustunnilla
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Tänä aamuna -400g kuun alkuun verrattuna. Ihan hyvin, kun ottaa huomioon, että tähän kuuhun on mahtunut paljon jäätelöä, pizzaa, pizzapuffetia, suklaata liikaa jne. :D Kääk, en tiedä vaikuttiko hormonit sitten niin paljon, kun meni ihan överiksi.

Nyt on ilmeisesti vuodot vuodettu, hemoglobiini toivon mukaan nousussa (ei ainakaan väsytä niin paljon enää) ja mikä tärkeintä - motivaatio löydetty!

Kiloklubia aloin taas käytää eilisestä, kyllä tää tästä lähtee. Tauko teki hyvää, jotenkin tajuaa nyt paremmin, että eihän mulla mikään kiire tässä ole. Viisi kiloa vielä pois, niin sitten on hyvä. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Poignant ja chef
Tirptska
Tänään sen aloitin. Kevennys kohti joulua. Aamupaino oli 63,4 kg, tavoitteena jouluun mennessä vitosella alkava paino :) Nutriletteja ostin alkuinnostuksen nostattamiseksi.

Ensi viikolla vaan alkaa pikkujoulukausi ja ainakin parit pikkujoulut on jo tiedossa... aa-puu-vaa...!
Pakko oli tänään käydä vaa'alla katsomassa, onko mitään tapahtunut. 62,6 kg - motivoi kummasti! :)
 
IhanaValo
Tänä aamuna olin pudota pyllylleni kun vaa'alla käväsin; 82,9kg.

Tosi paljonhan tuokin vielä on, mut on se nyt jonkin verran ees alaspäin, vaihteeks.
Ja ainut muutos tässä siis se, etten ehdi enää mässyttelemään kaikkea pitkin päivää, (syön töissä pienen lounaan ja jaksan sillä kotiin päivälliselle) ja sitä liikuntaa tulee työharjottelupaikalla kävelyn muodossa joinain päivinä melko paljonkin, miun mittarilla mitattuna siis :)
Syömisten terveellisyyteen voisin tosin vielä kiinnittää huomiota, parina päivänä on ollu hirvee nälkä koko perheellä kun on kotiin päästy ja on haluttu päästä helpolla joten ranskiksia ja lisukkeet on ollu ruokana :ashamed:
 
taas +-0, mutta nyt tiedän mikä mulla aiheuttaa tän junnaamisen, mulla alkaa heti paino junnaan ku jätän liikunnan vähemmälle. Nyt kahteen viikkoon en ole harrastanut muuta kui hyötyliikuntaa, eli lasta kävellen hoitoon, siivousta yms.
Heti ku oli se viikko ku liikuin joka päivä niin tippu kilon paino, eli mulla vaatii aktiivisen liikunnan tää painonpudotus että pysyy aineenvaihdunta käynnis.

Eli kipinkapin salille, uimaan ja hikilenkeille suuntaan mä, jospa ensiviikolla taas näkyis tuloksia.
 
Se olis kuulkaas joulukuu ihan nurkilla. Todella hiljaista ollut täällä. Aloitetaanko joulukuulle uutta ketjua, vai jatketaanko tammikuussa? :xmas:

Itse tosin ajattelin ottaa supertsempin joulukuulle, tai siis ekaksi kolmeksi viikoksi, että voisi jouluna ottaa rennommin. Saas nähdä.
 
Viimeksi muokattu:
poignant harmaana
Mäki aattelin vetästä kunnon stempin päälle, mulla on nyt tullu +1kg.
Pakko saada kiloja pois, ostin uuden mekon ja haluan jouluna näyttää siin hyvältä, eli haluan että se istuu mulle kunnolla, ku nyt on hieman tiukka.
 
Toki joulukuulle oma ketju...ei me mitään kuukauden taukoa pidetä :)

Mulla paino pumpsahti punnituksen jälkeisenä päivänä lukemaan 72,9 kg. Olin ihan että WTF!!??

Ärsytti siihen malliin, että ajattelin taas vähän löysäillä. Ei mitään herkkumättönaamaantunkemista, mutta en varsinaisesti jaksanut diettaillakaan. Kun se perkele ei mene alas, niin se ei mene. Tai menee juu, mutta ei se siellä pysy :kieh:

En tiedä miksi, mutta nyt kun en ole laihduttanut, olen laihtunut. Söin puolikkaan rullakebabin tuossa jokunen ilta sitten, jonka jälkeen aamupaino oli seuraavana päivänä 72,6 kg. Eilen vedin vielä yöllä myöhään leipää ja suklaavanukasta ja sain sitten aamupainoksi 72,3 kg.

Miksei kukaan kertonut mulle aiemmin, että mitä enempi possutan, sitä enempi laihdun? :D

Marraskuun pudotus on 2,2 kg, mutta tuntuu silti siltä, etten ole laihtunut tippaakaan. Ja se on oikeastaan ihan tottakin. Lokakuun alusta olen pudottanut painoa vain 2,5 kg. Eli en ole saanut yhtikäs mitään aikaiseksi pitkiin aikoihin.

Mutta meinaan rutistaa sen painon alle 70 kiloon vuoden loppuun mennessä, vaikka se vaatisi pelkkää vesi ja näkkileipälinjaa. Kele!
 
Tönt
niin joo..enpä oo käynyt täällä pitkään aikaan. tulos tällä hetkellä -28.6kg. bmi muutos -11.75, pudotusprosentti -28.4%. hitaasti alaspäin mennään tällä hetkellä. hyvin hitaasti... :kieh:
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Oih ja voih, koko kuukauden saldoksi jäi sitten se -400g. :D Tosin enhän mä muistaakseni koko kuuta laihduttanut, joten ihan ok näin. Joulukuulle voisin ottaa tavoitteeksi -1,7kg. Ja tuo siis mieluiten 21. päivä mennessä. ;)

Olisiko uusi ketju mitään? Mikä laitetaan nimeksi? :D
 
Viimeksi muokattu:
Oih ja voih, koko kuukauden saldoksi jäi sitten se -400g. :D Tosin enhän mä muistaakseni koko kuuta laihduttanut, joten ihan ok näin. Joulukuulle voisin ottaa tavoitteeksi -1,7kg. Ja tuo siis mieluiten 21. päivä mennessä. ;)

Olisiko uusi ketju mitään? Mikä laitetaan nimeksi? :D
Joo, me tarvitaan uusi ketju. Mutta siihen nimeen en osaa sanoa mitään. Ei pää toimi tähän aikaan aamusta :D
 
Olen vähän pudonnut täältä - vieläkin sairaana. Tai no, yskä on ilmeisesti hellittämässä mutta nuha tuli takaisin. Uutuudenkarheat jumppakengät odottaa korkaamistaan... Ei kyllä ole todellista tämä sairauskierre...

Mutta olemattomista kuntoiluista ja vitutukseen mässäämisestä huolimatta paino on hieman pudonnut. 64,4kg eli se maaginen 65 meni rikki. Aletaan nyt olla normaalipainossa. Ei vaan tässä mihinkään kasvohoitoihin ehdi kun koulu painaa päälle. Mietin että jos vaikka välipäiville varaisi, ja nyt voisi käydä hieronnassa aukomassa tuota niskaa, kun päätä kohta menee vartalon sisään.

Hyvä että muilla on enemmänkin laskussa, ehkäpä tästä pääsisi sitten keväällä jumppaamaan kun on sporttipassistakin maksettu...
 

Yhteistyössä