///> marraskuussa massaa pois! <\\\

  • Viestiketjun aloittaja Toss Foo
  • Ensimmäinen viesti
IhanaValo
Huomenta!

Käväsin just vaa'alla ja 83,7kg näytti. En vielä hihku, tuosta nousee vielä helpostikin taas "normaalilukemiin" :ashamed:
En ees muista paljonkohan tuossa olis pudotusta ees..pitää käydä lunttaa :)

Hienoja painonpudotuksia teil, ite hieman kateudesta vihertävänä--ehkä joskus miekin voin hehkuttaa, siihen asti iloitsen muiden saavutuksista :)

Muoks.84,8kg olin tainnu viimeks kirjata viime kuun lopussa.
Tän kuun alkulukeman olinkin sit jättäny kirjaamatta...
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minäkin täällä vielä jotenkin roikun. Syyslomalla tullut kilo katosi onneksi jo ja pääsin tänä aamuna lukemaan 65,3kg. Taitaa tulla kyllä vähän takaisin kun tuli eilen "muutama" fanipala maistettua. Tai no ei nuo yksistään varmaan sitä tee, mutta vähän hirvittää kuitenkin.

Sairaana vieläkin ja älyttömän pitkät koulupäivät, ei onnistu jumppa ei. Mutta jos tuo tuosta silleen puoli-itsestään liikaa touhottamatta kuitenkin laskisi hissukseen. Ei taida vaan päästä kuuteenkymppiin jouluksi millään. Ellei nyt sitten oikeasti tervehtyisi ja saisi hirveää tsemppiä päälle, mutta vähän epäilen...

Mitä tuosta ulkonäöstä huolehtimisesta muuten, niin kyllä minäkin annoin itseni rapistua muutenkin kuin painon suhteen, mutta se liittyi aika paljon myös kotiäitiyteen - kuka nyt jaksaa kotiin itseään tällätä? Kun laihduin vähän niin vaihdoin korkkarit takaisin (meinasi tulla jalkavaivoja pulskempana) ja toki koulua varten tulee vähän peitepuikkoa sudittua. Joskus olisi kiva panostaa enemmänkin, mutta ei nyt ihan kouluarkeen, eikä kyllä ole montaa mahdollisuutta mihinkään tuulettumiseen kun pitäää nukkua ja tehdä koulutöitäkin välillä. Mutta kyllähän tuo laihtuminen saa vähän innostumaan itsensä ehostamisesta muutenkin.
 
Mä aina joskus pukeuduin paremmin ja meikkasin ja laitoin ihan kunnolla, mutta hyvin harvoin.
Nyt oikeastaa viimeisen vuoden aikana enemmän panostanut ulkonäkööni, käytön korkkareita ja pukeuden nätisti (tai niin nätisti ku tän kokonen nyt voi). Mutta on kyl sit niitä huonompiakin päiviä :D
Meikkaan harvoin ja silloinki se on yleensä vaan puuteria ja ripsaria.
 
Toss Foo
Hieno pudotus, KhO! Onnea siitä sinulle!
Toivottavasti alakulo pian helpottaa *halaus!*. Kurjaa olla kurjalla mielellä.. toivotaan kohennusta - jospa ne nuo ihanat vaakalukemat saavat mielesi nousemaan! :)

Täällä ei nouse mieli vaan ne vaakalukemat :D Mitä lie teen väärin, mutta nousushdanne on päällä jo heti tuosta kuun vaihteesta. Kohta on plussaa enemmän kuin koko syksynä miinusta :D ! Oikeasti kohta lakkaa naurattamasta, mutta katsotaanhan vielä.. jospa antaisin itselleni vaikka viikon harkinta-aikaa, etten nyt päivän tai parin tulosten perusteella hermojani menettäisi? Voihan tämä olla vaan jotain väliaikaistakin (ja PAKKOHAN sen on olla väliaikaista, mähän päätin ettei paino enää nouse!!).

Mukavia syyspäiviä, talvea odotellen..
Toss Foo.
 
Hieno pudotus, KhO! Onnea siitä sinulle!
Toivottavasti alakulo pian helpottaa *halaus!*. Kurjaa olla kurjalla mielellä.. toivotaan kohennusta - jospa ne nuo ihanat vaakalukemat saavat mielesi nousemaan! :)
Kiitos! Kyllähän tuo omalla tavallaan piristää, kun oon aina haaveillut siitä, että paino ois 65,xx tai vähemmän. Ehkä tässä kohta jaksaa taas paremmin, kilojen karistessa jaksaa alkaa viritellä jotain harrastustakin taas? :)

Toss Foo, onko sulla painonnousun syynä Ne Päivät? Vai onko ruokatavat muuttuneet jotenki radikaalisti viime aikoina?
 
Toss Foo
No sepä tässä kummastuttaa, kun menkat menivät ja paino alkoi nousta siihen perään. Siis häh? Nousi se riittävästi jo Niinä Päivinä ( :D ). Syön ja juon samaa rataa kuin koko kesän / syksyn, ei muutoksia siinäkään. No mutta, katsellaan viikko tai kaksi, mikä tilanne on sitten.. ei tämä nyt tälleensä voi jatkua - etenkään kun ne seuraavat menkat turvotuksineen ovat odottamassa taas jo nurkan takana! Tai ehkä tämä tuplanousu putoaa sitten kerralla, oikein rytinällä. Toivoa sopii.. :)

En aamulla huomannutkaan, että täällä oli juttu jatkunut jo toiselle sivulle! Käytyyn keskusteluun omana kuulumisena, että mulle ei laihtuminen sinänsä vaikuttanut laittautumiseen mitenkään, sama perusrutiini (kuin aina) pysyi yllä sekä leveämpinä että nyt taas kapeampina aikoina. Mutta vaatepolitiikassa kyllä huomaan helpommin valitsevani vaatteita, jotka "näyttävät hyvältä" kun vielä viime talvena valinta oli aina niissä, jotka "tuntuvat hyvältä". No mutta, valinnanvaraakin on enemmän kun paitakokokin muuttui XL:sta S-kokoon! Ja vaatekeräykset kiittävät.. (samoin kuin muutama vaatemyymäläkin, huoks, tili tuli tili meni..)

iloisin mielin eteenpäin,
kyllä nämä tästä karisevat, eikös jeh?
 
Jotenkin nuo kuutosella alkavat painoluvut tuntuvat NIIN pieniltä. Ihastellen katselen, miten te olette siellä kuutos-sakissa :D

Samalla tajuan, ettei sinne nyt enää mikän järetön matka ole mullakaan, joten perässä tullaan :D :D

Nyt on paino pysynyt muutaman päivän ihan samassa...ja voin ilokseni kertoa, että olen laihtunut kaikenkaikkiaan 12 kiloa, eli tickerin saa taas muuttaa pienempään päin :D





Chef 73 kg ja ehkäpä jo tänä vuonna "kuuskymppisissä" :D
 
Toss Foo
Hienoa, Chef! Onnea saavutuksellesi :) Ei muuta kuin sama linja jatkukoon!

Toivottavasti mulla jatkuu sama, nyt alkanut linja myös (vaikka ei ihan ole mahdollista :D): kahdessa vuorokaudessa -800 grammaa! Lopullinen tavoite on tätä menoa tällä viikolla saavutettu! ..eli realismiin palatakseni, lopullinen tavoite on mahdollinen jopa tässä kuussa, mutta HALUAN sen olevan saavutettu ennen joulua. Sen on nyt pakko olla.

Iloisin mielin Toss Foo, vain varjo entisestään :D (-15kg 1.4.2011 jälkeen!)
 
  • Tykkää
Reactions: chef
"Syöjätär"
Viime viikko ei mennyt ihan niin kuin piti, syytän halloween-juhlintaa. x)
Kaikenkaikkiaan mulla ei ole siis yhtään inspiraatioita yhtään mihinkään, mikä tekee ihan kaikesta ihan vähän vaikeaa, mutta... Yrittää tässä nyt sitten parantaa. Ei tulosta siis.
 
Perjantaina vaaka näytti -1kg, jee. en vain ehtinyt sitä tänne merkkaan ku lähin heti aamusta reissuun ja eilen yöllä vasta kotiuduin.

Tänään vaaka näyttikin sit +2kg, mutta menkat alko eilen ja meillä myös pe-la oli pikkujoulut ja tietty syötiin hyvin :) Dippailtiin mummuassa hedelmiä suklaaseen, kahta eri piirakkaa syötiin, juustokakkuja, sekä coctail piirakoita ja munavoita :)
Eilen myös käytiin hesessä syömässä, kun oltiin shoppailemassa.

Että katsotaan sit ku menkat loppuu, onko tuo sama -1kg, mikä oli pe :)
 
Heipsan. Mun on pakko tulla tänne taas... Painoa tuli tooooooooosi hienosti kesän aikana 5kg lisää ja painoa on nyt 78.... :ashamed:

Painon koittasin ens kevääks saada sinne alle 70kg:n. Vaikeeta ollu ainakin ennen... Ehkä nyt vois onnistaa noin niinkun johonkin purkamalla... :D
 
Minulla se vaan paino pysyy samassa, en siis ole vieläkään saanut mitään aikaiseksi. :D Ehkä mun on jo niin hyvä näin, että ei vaan jaksa enää. ;) Ei, kyllä mä useamman kilon haluan pois. Keväällä voisi uusia vaatevarastoa, nyt jo oikeastaan kaikki koon 38 tai M vaatteet liian isoja. Kokoa 36 ja S siis lähinä nykyään ostelen (toki vaatteesta ja valmistajasta riippuen). :)

Keskiviikkona lähdetään Tukholman risteilylle. Olisin halunnut ennen sitä tiputtaa muutaman kilon, mutta niin ei käynyt. Kääk, joulukin tulossa, ja mä himoitsen suklaata! :xmas:
 
Viimeksi muokattu:
Toss Foo
Kukkuluuruu, mitä kuuluu?

Pimeä syksy vie intoa vähän kaikesta, jouluherkut etenkin kitukuurista ;) Mutta kyllä se tästä! Pian sataa lunta ja maisema valkenee, sitten päästäänkin uuden vuoden puolelle ja nokka kohti uutta kesää!

Mulla on nyt mennyt hyvin, enää himppa puuttuu lopullisesta tavoitteestani. Jospa saisin sen täyteen tämän kuun loppuun mennessä, niin voisin ylpeänä ilmoittaa että 8kk, -15kg.. Mutta ei ihan vielä!

Sitä odotellessa - ja muiden kuulumisia!?
Toss Foo.
 
IhanaValo
Miulla nous taas takas yli 84 kilon :( Miten saisin sen motivaation vai mikä lie tässä mättääkin, kohdilleen..
Tänä aamuna en kylläkään vaa'alla käyny, en muista mikä se miun "virallinen" vaakapäivä ees on ku ramppaan millon sattuu :)
 
No ei kuulu ainakaan mitään hyvää. Höh.

Sieltä se lukema pompsahti taas ylös. Pahimmillaan se nousi peräti 500g...ei se nyt sinänsä paha ole, mutta kun se ois ennemmin saanut laskea tuon määrän, eikä ois tarvinnut nousta. On se (tai ainakin eilen oli) taas laskussa, joten tässä nyt lähinnä odotellaan ja ihmetellään, että jotakin tapahtuu.
 
Ei tämä minultakaan oikein onnistu :(. Sairautta pukkaa toisen perään (tällaistahan tämä tietysti on kun lähtee neljän kotivuoden jälkeen taas mukaan kouluelämään, mutta vituttaa silti) ja keikutaan tuossa 65kg:n päällä koko ajan, ei mene alle. Toisaalta on ihan lohduttavaa huomata että aika harva muistakaan on saanut hirveästi aikaan :p. Olisi jouluksi niin mukava olla tuossa kuudessakympissä mutta ei pysty, ei kykene. Pitkät päivät, loputtomasti läksyjä ja koko ajan puolikuntoisena...
 
ää, miksi mulla jää aina menkkojen jälkeen jotenki tämmönen ihan sama fiilis. Nytkää tullu katottu mitä syö ja herkuteltua ihan liikaa, eikä liikuntaa ole tullut harrastettua.
Eilen kävin jopa 2km lenkin, mutta mutta missä on ne mun viiden kilsan lenkit joka päivä, kuntosali treenit, uiminen ja ennen kaikkea itsekuri, että annoskoot pysyy kurissa ja herkkutella vain kerran viikossa.
Tosin menkatkaa ole ihan viel kunnolla loppu, mutta kuitenki, ärsyttää.
 
Hiiitaasti homma etenee edelleen, joten mulla riittää ymmärrystä niille, kellä tökkii.

Viikkopunnitus on luvassa vasta huomiseksi, mutta päivittäin lähes siellä vaa-alla ravaan. 9 päivää sitten hehkutin siitä 73 kilosta ja sitten se pomppasi sinne 73,5 kiloon. Aamupaino oli tänään 72,9 kg.

Eli 9 päivän pudotus on huimat 100g. No...en mä toisaalta osaa pettynytkään olla (joskaan en riemusta hypi kattoon), vaikka toki mä olisin ennemmin kilon pudottanut, kuin 100g.

Motivaatio on ihan kohdillaan, mutta toteutuspuoli vielä vähän tökkii.
 
[QUOTE="mutru";25054561]näinpä, motivaatiota olis, mutta ei ilmeisesti tarpeeksi hyviä keinoja joilla tuon painon sais laskuun. Ääh.. sinnikkyyttä..[/QUOTE]

Mun pitäis varmaan alkaa pitämään syömisistä kirjaa. Koska mä olen taas vähän sortunut siihen 24/7 puputteluun. En syö kerralla paljoa, mutta syön koko ajan jotakin.

Pitäisi siis järkeistää ja tsekata samalla ne kalorit, että pysyy riittävän matalalla.

Tänään ostin valion mehukeittoa ja 0% jogurttia, sekä rahkaa. Välipalavaihtoehtoja olisi siis nyt sne karkin tilalle. Jospa se tästä? :D
 
IhanaValo
Tää päivä on menny taistellessa mässyhimoa vastaan. Lapsilla karkkipäivä, saivat jälkkäriks karkkia ja itekin söin yhen pienen patukan ku mies oli ostanut.
Meinasin etten nyt sit söis ennen ku tulee ihan "oikea" nälkä mut koko ajan tekis mieli jotain syödä.
Ja kello on vasta neljä!! Mie kerkeen tyhjentää jääkaapin ennen iltapalaa...:ashamed:
 

Yhteistyössä