mibetsy: nyt saatiin uudet 2kk mitat elikkä poitsu oli viime keskiviikkona 61m pitkä ja paino 6kg

minkäs kokosia teillä ollaan?
musumuru annoitko sä sitä luumua ihan soseena? jäi kiinnostamaan kun mietin voiks näin pienille antaa jo sellasta jos tarve tulee
silent teillähän paljon nukutaan

meidän poistu ei juurikaan nuku päivällä kun vaan kahet pienet 15-30min ja sit vaan yöunet siihen päälle
liirah ihana kuulla että pieni voi hyvin ja leikkaus onnistui

kyllä sä olet vahva nainen kun tollasen kokemuksen kestit! mä olisin varmaan hajonnut palasiks jos meiän poika ois joutunu johku leikkaukseen ku pelkkä ajatuskin saa aikasiks pahat rytmihäiriöt hui!
meillä poitsu viihtyy hyvin yksinään pitkiäkin aikoja sitterissä, leikkimatolla,sohvalla tai sängyllä tai oikeestaan missä vaan mihin sen laskee

tuntuu oma jokeltelu viihdyttävän sitä tarpeeks hyvin. muutenki tuntuu et tää poika ei oo kauheesti sylin perään. kaikki ympärillä oleva kiinnostaa niin kauheesti ettei äitiä aina ees huomata

tulee poika näköjään muhun sillä mäkin olin ihan adhd pienenä enkä viihtyny äituin helmoissa itekkään, aina jossain pahan teossa
meinaako kukaan alottaa vellien tai muitten lisäruokien antamista ennen 1/2 vuotta? mä vähän mietiskelin et näinköhän tollanen potra poika pärjää kuiteskaan tissimaidolla puolen vuoden ikään asti.
hipsu ja hapsi 2kk