Täällä meinataan kokokestoilla! Tietty jos näyttää siltä että on tulossa tilanne ettei vaippapyykkiä pysty hoitamaan niin sitten täytyy ottaa kertikset käyttöön. Nuo villahousut+harsot houkuttaa eniten (oon myös itse neulonut parit), mutta meillä on myös iso kasa kuoria ja muutama sisävaippa. Saa nähdä mikä sitten käytössä on mieluisin En pidä itseäni mitenkään hippinä tms, mutta olen itse käyttänyt kuukuppia jo monen monta vuotta ja kertiskuukautissiteet & -tampoonit ällöttää, niin pidän noita kertisvaippoja ehkä lähes yhtä inhona ajatuksena. Plus tietty hyvä mieli kun rahaa säästyy ja vaippavuori ei meidän takia hirveesti kasva Mikä sitten mietitytti enemmän niin miten hoidan itse jälkivuodolta suojautumisen, kun kuukuppi ei siinä voi olla käytössä. Päätin ainakin kokeilla kestosuojia ja ne jännittää enemmän kuin kestovaipat, mutta eiköhän nekin pelitä jos en ihan oo kuiviin vuotamassa...
Streptokokki-näyte piti käydä antamassa labrassa (itse täytyi varata aika, mutta siitä sanottiin neuvolassa ja kuukausi-pari sitten). Ilmeisesti tästäkin käytäntö vaihtelee, mutta kuulemma TAYSin alueella on noin vuoden verran jokaiselta odottajalta haluttu näyte.
Mitä muuten käytännössä tarkoittaa kun puhutaan että vauva on kiinnittynyt? Minulle on kerrottu vain että tämän mun tyyppi on hyvin laskeutunut alas ja tuskin enää kääntyy.
wbä 37+3
Streptokokki-näyte piti käydä antamassa labrassa (itse täytyi varata aika, mutta siitä sanottiin neuvolassa ja kuukausi-pari sitten). Ilmeisesti tästäkin käytäntö vaihtelee, mutta kuulemma TAYSin alueella on noin vuoden verran jokaiselta odottajalta haluttu näyte.
Mitä muuten käytännössä tarkoittaa kun puhutaan että vauva on kiinnittynyt? Minulle on kerrottu vain että tämän mun tyyppi on hyvin laskeutunut alas ja tuskin enää kääntyy.
wbä 37+3