Minä myös ilmoittaudun mukaan! Ylläriplussa tuli lauantaina ja la olisi minulla 10.11. Todella epäuskoinen olo ja toki jännittää hurjasti, onhan tämä niin alussa. Nyt vko 4+4, toivon niin kovasti että kaikki menisi hyvin!
Onko teillä muilla vielä oireita? Mulla valitettavasti kamalat vatsavaivat ollut nyt muutaman päivän, vaikkei pahoinvointia (tai vatsatautia) olekaan. Toivon että tämä on ohimenevää, kamalaa kun pitää koko ajan miettiä missä on lähin vessa
lisäksi palelen koko ajan ja väsyttää hirveästi, tosin se johtuu kyllä osittain siitä että olen herännyt monena päivänä jo viideltä vaikkei kello ole soinut. Tissit vähän turvoksissa ja pissalla käyn koko ajan sekä alavatsakipuja on jonkin verran, mutta nämä jälkimmäiset oireet johtuvat melko varmasti munasarjakystasta joka oli tarkoitus leikata pois. Nyt leikkaus tietenkin peruuntuu ja jännittää, voiko kysta jotenkin lisätä keskenmenoriskiä.. ultrassa saadaan lisätietoa. Mulla on eka ultra kolmen viikon päästä, odottavan aika on kyllä mahdottoman pitkä
toivon kovasti että pieni olisi oikeassa paikassa ja pysyisi matkassa. Olen toistaiseksi joka aamu tehnyt testin ja aina se tuntuu yhtä mahtavalta nähdä ne kaksk viivaa. Perustelen testien tuhlaamista itselleni sillä että ne ovat halpa hinta mielenrauhasta
Tsemppiä ja hyviä vointeja kaikille!