Viime yönä koin ihan järkyttävän pohkeen krampin. Niitä krampin alkuja on ollu monena yönä mut ovat menneet ohi ennen ku ovat kerenneet alkaakaan kun venytän jalkaa. Nyt aloin taas venyttämään niin paheni nollasta sataan nanosekunnissa. Samalla kamalan kipeä supistus. Kiemurtelin sängyssä ja melkein huusin. Mies raukka heräs sikiunesta siihen valitukseen ja oli ihan paniikissa. Minä kun en saanut suusta muutaku "ai sattuu sattuu" niin mies oli ihan seota siinä vieressä ku ei osannu auttaa. Sit sain sanottua, et kramppaa ja mies alkoi hieromaan pohjetta. Se sit helpotti hetken kuluttua. En nukkunu sen jälkeen enää kunnolla ku jäin tunnustelemaan tuleeko supistuksia enää (ei tullu) ja pohje oli ihan tulessa ja on vieläkin. Täytynee siis hakea sitä magnesiumia varuiksi kotiin.
LilliM Mä printtailin kirjoitukseni hoitojen ajan piinapäiviltä. Hoitoajalta en ku siinä olis tullu varmaan miljoona sivua kirjotusta. Toi oli kyllä hyvä idea. Taidanki alkaa metsästämään meidän vanhoja pinoja jos vaikka sit laittais omat kirjoitukset ylös.
AaVee ja pikku L 28+2
LilliM Mä printtailin kirjoitukseni hoitojen ajan piinapäiviltä. Hoitoajalta en ku siinä olis tullu varmaan miljoona sivua kirjotusta. Toi oli kyllä hyvä idea. Taidanki alkaa metsästämään meidän vanhoja pinoja jos vaikka sit laittais omat kirjoitukset ylös.
AaVee ja pikku L 28+2