Lista päivitetty!
p-w-r,laitatko erikseen vielä sun lasketun ajan, niin lisäilen sut listalle, mä en nyt jaksa ite laskea milloin sun la on
Saanko mä myös kysyä, mikä tuo gastrokiisi on?
Olikos se
suhveli joka ultrassa sai odottavansa kaksosia, mutta toinen oli mennyt kesken? Onneksi toinen on vielä masussa ja voi hyvin :heart:
Tuo on myös yleinen veren vuodon syy, että toinen vuotaa pois, monet eivät ennen ultraa edes tiedä sitä jos se on ehtinyt tulla pois.
Uusille kun ilmottaudutte pinoon, niin laittakaa sairaalan
lyhenne älkää paikkakuntaa, mun on helpompi lisäillä tiedot listaan kun mä en voi tietää mikä on minkäkin paikkakunnan sairaala, missä hoidetaan synnytyksiä =)
Joltain taisikin sen takia jäädä sairaala pois listasta, kun en mä paikkakunnan perusteella tiennyt sairaalan nimeä :ashamed:
A-H ja muut keskenmenon kokeneille toivotan hyvää jatkoa jaikävää että näin kävi :hug:
Kävin eilen pitkästä aikaa lukemassa mun edellistä raskauspinoa kesämassut 2009 ja juuri näillä viikoilla ennen rv 10, keskenmenoja tuli kuin sieniä sateella
Kun nyt ei saatais enää tähän pinoon surullisia uutisia :hug:
Mä koko eilisen viikon toitotin että mun neuvola on tänään, mutta huomenna se onkin
Aika on jo 8.15, ihanan aikaisin :$
Sithän mä hokasin tossa yhtenä päivänä, että mulla on neuvolalääkäri ennen np-ultraa ja meidän neuvolassa on ultrauslaite, jippii
Aatamin aikanen konehan se on, mut siinä kyllä näkee möykyn, jos sellainen mun masussa on ja samalla sydänäänet, eli mun ei tartte onneksi odottaa ihan np-ultraan asti nähdäkseni Chillin :heart:
Niin ja jos sattuu ettei siellä elämää ole, niin voi tehdä tyhjennykset sun muut hyvissä ajoin, mut kyl mä uskon et siellä jotain on
BV ja Chilli 8+1