Op-81 ompas sulla kiva mies!
yleensä noi muistamiset kun menee toisinpäin!
liirah onneks selvisit vaan säikähdyksellä. Noissa kolareissa kun oikeesti voi käydä pahastikin
Viimeviikolla kun olin neuvolas niin mun
sf-mitta oli 25cm ja tuolloin 22+4. Vähän kyllä ite epäilen, että mahtoko mitata oikein kun oma terkkari ei ollu paikalla. Ite kun kotona mittasin sen jälkeen niin sain vaan 21cm.. no mutta mulla on ens viikolla sokerirasitus :| ja sit neuvola, jossa katotaan uudelleen tota kohdun kasvua.
Mä kävin tänään kelassa oikeen paikanpäällä kysymässä noista tuki asioista. Haluan, että mun tuet lasketaan viimisen puolenvuoden ajalta niin selvis sitte sekin, että ne tosiaan lasketaan 6kk aiemmin siitä, kun äitiysloma alkaa.. eli mulla loma alkaa 4.10 niin viimiset 6kk on siis huhti-syyskuu... Joku muistaakseni aiemmin sanoi, että hakee tammi-elokuu tulojen mukaan niin se ei oo mahdollista
Lisäks sit selvis sekin et miten pitää toimia, jos aikoo loman aikana tehdä töitä.. mun kun olis tarkotus alkuvuodesta alkaen vähän viikonloppuisin tehdä keikkahommia, jos siis on vaan sellanen tilanne että pystyy tekemään =)
Mä kans aloin miettimään tota
isyyspakkausta, on kyllä hauska idea ja taidan itekki alkaa sellasta vääntämään
hattivatti ja rimpula 23+3