Meillä oli sitten torstaina se rakenneultra. Oli todella hyvä ja tarkka ultraaja, mun mielestä paljon huolellisempi ja tarkempi mitä esikoisesta. Mä en ees tiennyt että kaiken tuon voi nähdä ihan oikeasti jo ultrassa!
Mutta siis kaikki oli niin kuin pitikin ja rakenteissa ei ainakaan tossa nähty mitään poikeeavaa! :heart: Jotenkin nyt tuli sellainen olo, että voi, mun sisällä on tosissaan pieni murunen. :heart: Jännä, miten mahaansa voi jo rakastaa näin kovin. Pienellä oli painoa jo 337 grammaa.
Onnea muillekin hyvistä ultrakuulumisista!
Ja mä en voi käsittää tota, et jos on jo yksi jompaa kumpaa sukupuolta, niin kaikki toivoo että tulis toista sukupuolta. Siis minkä ihmeen takia?? Ja monet naiset ainakin toivoo, että tulis tyttö, miksi? Mä sanon ihan suoraan, että mulle on yks ketun hailee kumpi tulee, kuhan tulee. Ja jos vertaa mun siskontyttöä ja meidän esikoista, niin kyllä tuo meidän esikoinen on vaan niin paljon helpompi lapsi!! Ehkä tytöt on vaan tyttöjä jo alusta asti.
Yks sukulaistäti sanoikin mun miehen serkulle, kun sai kolmannen poikansa, että kyllä toi ois jo saanut olla tyttö!! Käsittämätöntä! Ja huomasin kyllä, että miehen serkku pahoitti kovastikin tästä mielensä.
Meillä ois tänään vuorossa häät, jälleen kerran. Tälle kesälle niitä tuntuu jotenkin siunaantuvan ihan älyttömästi + kaikki muut juhlat. No, maksaapa tuokin äitiysmekko itsensä melkein jo takaisin, koska sen laitan kaikkiin juhliin! Jopa hautajaisiin, koska sehän on täysmusta, jonka ilmettä sitten vaihtelen kengillä, koruilla, huivilla ja laukuilla.
Hauskaa viikonloppua teille kaikille.
Liirah + Sissi