moikka ja kiitos uudesta pinosta=)
Itsellä oikee karmeista karmein yö takana... jos ei tytsy masussa pitäny hereillä niin poika juoksutti painajaisunien takia.. no onneks tämmöset yöt on poikkeuksia niin jaksaa jotenki päivän keikkua pystyssä..
Hankinnoista:
tytölle ystävän tekemä pinnasänky on nyt hiottu ja odottaa uutta lakkaa pintaansa
sitterin hommasin silleen, että ostin plussalaiselta sen rungon ( tää se rautalankamalli, tosi vanha ) ja sit ompelija teki siihen sen uuden kankaan.
vaatteita oon kirpparilta ostanu ja huutiksesta tulossa toppapuku kokoa 62. Kaverilta saan halvalla sit seuraavan toppiskoon, makuupussin ja muuta sälää sekä hoitopöydän lainaan.
turvakaukalo on vielä ostamatta ja se hankitaan kun äitiysavustus tulee ku ei tässä kiire ole sen kanssa =)
nii ja pinnikseen patja + petivaatteita pitää vielä hankkia.
Toppapuvusta viel sen verran ku mieki mietin sitä et meillä voi olla täällä yli 30 astettaki pakkasta et pitää olla lämmin puku, mut sit tajusin, että en mie tosiaankaan oo viemässä sitä vauvaa semmosella pakkasella ulos kuitenkaan
pää aika pehmeenä tätä nykyä..
harjoitussuppareita on edelleen aika tavalla ja hemoglobiini oli vaan laskenu nyt eka mittaus 103 ja toka 109 eli nyt piti alkaa oikeesti syömään rautaa joka päivä. Viimeks ku olin tämmösellä terveellisellä ruokavaliolla ku yritin tammikuussa laihduttaa niin hemppa laski sillonki ku lehmän häntä. Mun elimistö kaipaa sipsii naksuu ja suklaata aivan selvästi, jotta toimis kunnolla
nyt lasagnen tekoon porukalle ja itelläki jo masu kurnii ja vauva potkii vimmatusti, kai silläki on jo nälkä =)
hyvää alkanutta viikkoa kaikille :wave:
piprane ema ja Lotta 25+3