....Marraskuun masunkasvattajat SYYSKUUSSA.... (la:t 1-15.11)

Kylläpä meni äsken rahaa :whistle: Korjautin eka ompelukoneen, 35?... Kangaskaupasta ostin kahta erilaista kangasta (teen tytölle "päikkäripeiton" ), vanulevyä edelliseen peittoon sekä neidin päiväpeittoon, lankarullia sekä tarranauhaa -> 30?... Siihen vielä kaupasta maitoa ym. niin johan tilillä lukemat pian pohjassa :kieh: Mut sama ne on nyt ottaa meidän säästötililtä kuin jäädä odottamaan esim. äippärahojen tuloa. Tiedä sitten jaksanko enää rueta tekemään...

Mulla on alkanut olemaan iltaisin sellainen olo etten haluais mennä sänkyyn. Kun tietää etukäteen et on hankalaa löytää kunnon asentoa, pitää pyöriä sängyssä, käydä vessassa ym... Mutta pakko se aina on kömpiä kun ei ilman unta ja lepoakaan pärjää :snotty:

Tuun takas illemmalla, pitää tehdä nyt välillä jotain muutakin kuin olla koneella.....ehkä :D

Luminka ja neitonen 31+2
 
Terve

Oliskohan sitä aika tutustua näille sivuille.. Ensimmäinen tulossa ja La 11.11. Ikää tulevalla äidillä 33 vuotta ja asustelee Tampereen kupeessa. Jotenkin vaan se aika on mennyt töitä tehdessä ja maha kulkenu sujuvasti mukana. Olo siis hyvä..jota itsekkin välillä ihmettelen..=)..
Luulin olevani todella pahoinvoiva koko ajan..mut ei. Hyvä näin. Ystävät synnyttäneet jo lapsensa jo ajat sitten..ite tulen vähän jälkijunassa.=) Vaihdan mielelläni ajatuksia ja tapaamaankin olen valmis muita äityleitä. Mukavaa odotuksen jatkoa!!
 
moi!

äiti88: hae vaan saikkua ja "päästä" itsesi rentoutumaan ja valmistautumaan täysillä jo tulevaan. tiedän kyllä tunteen, viime viikollahan kamppailin ihan samojen ajatusten kanssa ja lopulta keskviiikkona jäin TH:n kirjoittamalle saikulle siksi päivää ja lääkäri kirjoitti torstaina loppuun saakka. eilen aloin vasta tajuamaan että en tosiaan mee enää töihin ja pikku hiljaa alkaa elimistö ja mieli rentoutumaan työstressistä (mitäs nyt just työkaveri soitteli ja kyseli mun asiakkaista, mutta tää kuuluu tähän ja tiedän että ne vielä hetken soittelee ennne kuin pääsevät perille ja sitten saan jäädä rauhaan). kyllä töitä ehtii tehdä vielä vuosia ja vuosia. itse aloin miettimään silloin myös sitä että jos vauva päättää syntyä esim viikolla 38 niin ei oo ehtinyt olla äippälomalla kuin 2-3 viikkoa niin itse en olis ehtinyt palautua töistä, laittaa kaiken valmiiksi ja valmistautua tulevaan siinä ajassa. ei silti että en kyllä uskokaan että tää vauva vielä 38 viikolla tulee, mutta silti.

Luminka kiitos ihanasta pinosta!:)

vein aamulla pojan hoitoon ja olin menossa työpaikalle tyhjentämään työpöytäni ja selvitelemään asiat palkanlaskijan kanssa ja päätin käydä siinä välissä kaupassa. pojan hoitopaikalle jo tuntui olo heikolta ja yks tuttava jota jututin hetken kaupassa niin kyseli vointiani kun olin niin kalpea. hetken päästä tuli kaupassa ihan kamala olo, heikotti, oksetti, huimas ja kylmähiki nousi pintaan. olin just etsimässä mehua, nappasin siitä sitten yhden ligt-limun ja lähdin kassalle, tuntui ettei pystyssä pysy. selvisin kuitenkin autoon istumaan ja join aikani sitä limsaa ovi auki että tuli raitista ilmaa sisään. lähdin sitten ajamaan kotiin (matkaa n.8km) muta piti pysähtyä kertaalleen ja ottaa villapaita pois, juoda taas ovi auki että pystyi jatkamaan matkaa. meinasin jo soittaa miehelle että tulee viemään mut kotiin etten pysty ajamaan mutta sitten puoli väkisin ajoin kotiin. välillä kyllä tuntui etten selviä kotiin saakka, että oksennus tulee just. kotona oon nyt sitten makoillut vaan siitä saakka ja olo helpottanut, mutta vieläkin "höntti" ja väsy. jäi tämän päivän vaatekomeroiden "kartoitus" operaatio tekemättä, mutta ihan sama, nyt on tärkeintä lepo! jäi vähän sellainen pelokas olo tuosta, ei oo vielä noin pahana ja "laajana" tullut noita heikotuskohtauksia. ja tosiaan keskiviikkona ollaan lähdössä sinne pitkälle automatkalle... toisaalta taas vielä viime viikolla istuin töissä joka päivä 8-9 tuntia, nyt pitäis automatkan kestää suuntaansa n.6tuntia ja perillä ollaan kuitenkin 3 päivää että tulee niitä välipäiviä. että jospa tuo selkä kestäis.
noita heikotuskohtauksia muistan saaneeni myös esikoista odottessa, silloin sain saman suuntaisen olotilan ikeasa mitä tänään ja siellä olikin hankalampi päästä raittiiseen ulkoilmaan nopeasti. pitää nyt varautua juomalla ja pienellä purtavalla kauppoihin jatkossa. ilmeisesti liittyy tunkkaiseen ilmaan, väkipaljouteen ja varsinkin näin aamuisin verenpaineiden heittelyyn.

nyt taitaa olla päikkäriaika. jospa sen jälkeen sais jo jotain aikaiseksi tai sitten ei... pidämpäs tänään tällaisen kunnon lepopäivän!

jaksuja kaikille! :hug:

korppinen

 
heissan tulen minäkin korkkaa uuden hienon pinon..ei oo taas kerenny kirjottelee mut lukemassa on pakko käydä joka päivä=)
RINZESSA:koita jaksaa siellä osastolla vaikka varmasti bb jo himottaa=)mä oon ihan koukussa onnex on saikkua et saa tuijottaa 24/7 : :saint:

jakaantumis veikkauksista en osaa paljoo sanoa..mut luulen ettei kauaa mee et tännekin rupee pieniä ropisee..mäkin aattelin tilata tän typyn jo lokakuun loppuun..hih...jos millään sopis=)

sit omaan napaa...just muutto hoidettu..ihanaa oli muuttaa isompaan ni saa lastenhuoneen vaik alkuun onki meiän makkarissa mut onpa kamoille tilaa..ja just rempattu kämppä..jee ja mahtuu koiratki paremmin ku on 72 neliöö riittää meiän pikku perheelle.sokerirasitus takana arvot ok jouduin siihen painon takii nyt 20kg täynnä..huh..mut en kyl tajuu missä ne on vaik on selvästi kertyny mut silti 20kg=)supistelee aika paljon ni levossa ollaan..kohdun suu lyhentyny 4 cm nyt 3cm mutta kiinni.tänään otettiin sydän filmi ja verikokeeet ettei olis myrkytystä kun iho kutisee ja päätä kovasti särkee...huomenna saa tulokset.
kovasti jo marraskuuta oottelen uteliaana näkemään meiän ekan vauvelin=)

sit kysymys!!! :attn: LEPOSYKE onko kellään lepo syke tod korkea?mulla jatkuvasti 102-109..sen takia jouduin sydän filmiin...siis mitä tuo vois merkata??

jaksuja kaikille tasapuolisesti!! :flower:
 
Korppinen: hui, kuulosti oikeen jännitysnäytelmältä toi sun kauppareissu :eek: Nyt vaan lepäämään!

sk75: Tervetuloa mukaan! Asutaan kanssa tässä ihan treen naapurikunnassa. Jossain vaiheessa (kun oltiin vielä kaikki paremmassa kunnossa :LOL: ) oli mm. HM:n kanssa puhetta kuinka kiva ois treffata!! Mutta sitten mulle tuli ainakin viikkoja kestävä superflunssa ja nyt sitten ihan levossa vaan joutuu oleen. Niin se sitten jäi. Mutta kunhan tässä menis sinne turvallisemmille viikoille vielä; eli sanotaanko 34? viikolla, niin uskaltais ehkä itekin johkin lähtee kotoo, ellei tää pikkunen ole jo maailmassa silloin. :) Niin mä oon ainakin ihan innokas tapaan uusia ihmisiä ja tutustuun!

Äiti88: peesailen edellisten kommentteja, että hakeudut nyt vain saikulle ja säästät voimia hiukan itellesikin. Nyt vaan oltava hieman itsekäskin ja mietittävä mikä sinulle ja vauvalle parasta. Omasta kokemuksesta sanottava, että vaikeeltahan se tuntui mennä sanomaan ettei jaksa enää. Mutta hyvä kun niin tein, kun tilannekin oli sitten tämä. :/ Mutta nyt olen hyvin tyytyväinen että töitä ei tarvitse enää stressata, ei ole nyt muutakuin oma jaksaminen, vauvan masussa pysyminen ja perheen miesten hyvinvointi tärkeintä! Hyvin kotiinpäin ovat tällä hetkellä mun intressit! :heart:
 
Heippa! Tulinpa minäkin ilmottautumaan uuteen pinoon, joka on tosi hieno! Kiitos siitä Luminka:) Oon tosi laiska kirjottelemaan ja kun en kerkee ihan koko ajan käydä lukemassakaan, niin sit en pysy perässä teidän jutuissa..Ja siten vielä vähemmän tulee kirjotettua..

Luminka: Mulla on ihan sama fiilis iltasin, oikeen ahistaa mennä sänkyyn ja kukunkin ylhäällä aika myöhään..Mutta pakkohan se on sinne kömpiä viimestään siinä vaiheessa kun töllöstä loppuu ohjelmat. Kiva jos jatkuu koko loppuraskauden ajan tämä unettomuus!

tietämätön: Miten sinä jaksoit muuttohässäkän? Meillä on nimittäin eessä tän kuun lopussa ja vähän jännittää, että miten sitä jaksaa..Ja miten hermot kestää kun tuntuvat menevän ihan joka asiasta nykyään :D

Nytpä suikkasen suihkuun! Hyvää vointia kaikille =)
 
mammukka75: Juu, Obsidan:ia käytin ennen ja hölmönä menin kokeilee toista merkkiä! :headwall: Pitäisi joku päivä hakea noita tabletteja sitten takas kaappiin. Ja en enää oo kyl vaihtamassa mihinkään toiseen merkkiin.

masuaukki jyllää kyllä ihan kiitettävästi. Maha liikkuu puolelta toiselle koko ajan. Oikein tuntee, miten toisella on vähän tilaa liikkua..

Tänään tuli aika meidän esikoiselle foniatriselle osastolle.. Aika olis 13.10.-24.10.
Tuli itselle jotenkin haikea olo, kun luin kirjettä.. Kaksi viikkoa erossa tytöstä.. Viikonloput vain kotona.

En tiedä.. Tuli jotenkin ihan outo olo.. En mie halua luovutta tyttöä vieraiden hoitoon pitkäksi aikaa.. Ja entä, jos itse oon samaan aikaan osastolla :whistle: . Toisaalta se olisi ihan kiva juttu, ni sais nähdä neidin sitten joka päivä.

Apua! Kaksi viikkoa.. On pitkä aika.. En ole tottunut olemaan neideistä erossa pitkiä aikoja. Tiedän, että esikoiselle tulee olemaan vaikeaa..

Red Dragon & Nuppu 31+1 :heart:
 
sk75: Tervetuloa joukkoomme! :flower:

äiti88: Hakemaan vaan saikkua! :hug:

Itse tässä mietin, että olisiko sairasloman paikka, ku väsyttää ja toisaalta lepo ois ihanan nannaa.. Mutta ei mulla oo ku ens viikko vielä, jonka jälkeen pääsen kesälomalle ja sen jälkeen alkaa ä-loma. Jospa se tästä..
 
hei kaikille uutten pinoon!

viime viikon neuvolakuulumiset:

viikkoja: 29+6
painoa per viikko : +880
turvotus: -+
RR: 128/80
b-Hb: 126
sf: 28 (viime kerralla 24)
sydänsykkeet: 140+
kohdunsuun pituus: 3cm (aikasemmin cm?
kiinni on ja kiinteä

painoa on tulltu aikalailla.. syötyäkin kyllä on tullut joten eipä ihme.
selkä jää jumiin inhottavasti koko aika yötäpäivää. ei sitä sillai säre eikäpkota mutta jumiin jääja siitäon sitten sitten vaikea muuttaa asentoa kun sattuu niin niin paljon.
vauvan vaatteet olen pessyt petivaatteita myöten. joten kaikki on melkein valmista. sairaalakassinkin olen ajatellut tässä joku päivä jo pakata.
ajatelkaa enää tämä ja ens kuukausi niin voidaan jo saada vauva..

oon ommellut vauvalle valmiiksi petivaatteita, ja itsellekin. sitten sotin hienoja sellaisia ruusu kukka koristeita yhdestä liikkeestä ja oon ommellut niitä vauvan bodyyn, ja on tullut hienoja..
neulomis into on kaikonnut aivan kokonaán pois, yhdet töppöset sain tehtyä ja pojalle sukat ja vauvalle tossut valmiiksi.
vaatteet vielä pitäis järjestellä kaappeihin koon mukaan. ens viikolla on neuvola taas, rupean nyt parin viikoin välein siellä käymään. ja tuolla kertaa lähettävät lähetteen synnytystapatutkimukseen kun aikasemmin mull tehty sektio niin katsovat nyt tarkemmin. joskus 36 viikollla tuo aika varmaankin sitten tulossa, ja varmaan katsovat ultrallakin (kysyin neuvolan tädiltä) että saadaan pienoinen varmuus kumpiko on tulossa.
rakenne ultras päättelivät että tyttö olis kyseessä ja nyt kun viime kerralla katsoivat neuvolassakin niin ei siiinä mitään pippeliä kyllä näkynyt, mutta varma ei voi olla ikinä.

reginarento 30+4

synnytys sairaala on seks joten voitte lisäillä sinne alkusivulle
 
sk75: tervetuloa mukaan!

Jakautumisvaikkailuja: veikkaan että HM ekana meistä jakautuu, seuraavaa en osaa sanoa. Itse varmaan jo lokakuun puolella jakaudun, esikoinen syntyi rv 38+5 ja tämänkin raskauden merkit huomioiden ei toukka LA asti masussa pysy. huomenna äippäpoli nii kuulee taas masukin ja alapään tilanteen. Tuntemukset huomioiden veikkaan että kanava on lyhentynyt viime kerrasta. Tänään supistellu taas ihan kamalasti ja nuita sukkapuikku vihlontoja ollu jo pidemmän aikaan ihan reilusti.

Korppinen: :hug: koetahan levätä jospa se olokin siitä parantuisi.

Tietämätön: Onnea uuteen kotiin!

Äiti88: Peesailen muiden kommentteja, kuuntele itseäsi ja kehoasi. Myös uupuminen on sairauslomalel jäämiseen oikeutettu syy.


keiju ja wiljo 30+5
 
Pikaisesti vain ilmoittelen, että hengissä ollaan ;) . Palkanlaskennat täällä töissä menossa, joten ei ehdi palstailemaan :kieh: :LOL: ...

Sk75; tervetuloa! :flower:

Luminka; kiitokset uudesta pinosta! :flower:

Ensimmäiseksi synnyttäjäksi veikkaan joko harimao:a tai sitten jennyA:llakin oli tuossa joku aika sitten aika jännät paikat. Ja tosiaan nämä kaksi keistä ei ole kuulunut mitään ovat voineet jo kiilata kaikkien "ohi" ;) . Itse veikkaan synnyttäväni 11. (rv 39+3) tai 12. (rv39+4) marraskuuta. Ihan vain sen perusteella kun kaikki aiemmatkin ovat syntyneet niillä rv:illa (eli siis 39+3, 39+3, 39+3 ja 39+4)...

viides rv 29+2
 
moi!

kiitos tsempistä! on tää nyt älytöntä! olen saikulla ja nyt on huono omatunto siitä että oon tosiaan vaan maannut koko päivän! uskomaton minä... luulis että nyt saa/pitääkin maata niin nyt on sitten huono omatunto... noh, jospa se tästä... mieskin tuossa yritti jokin aika sitten käydä kotona kesken työjuttujen niin olin päikkäreillä ja reuhasin sillekin, kun häiritsee saikkulaisen päikkäreitä :ashamed: :whistle:

kohta täytyis lähteä hakemaa poika hoidosta, keksiä jotain ruokaa. ulkona näyttää kyllä kivalta ilmalta, vanhempien luona olis vielä marjojen poimimista ja eilen vielä soittelin heille lappiin että voin heidän reissun aikana poimia niitä kun alkoivat punaisetkin olla jo ihan ylikypsiä, muttta katotaan nyt...

Missäs muuten JennyA? ja tosiaan Tulentyttö?

tuo 24/7 olis kyllää kätevä näin kotona ollesa, mulla kyllä menis varmaan siihen etten muuta tekiskään... mutta nyt laittaan pyykkikone pyörimään ja pojan hakuun...moi!
 
IPPU83:
tosta muutosta sen verran että kyllä hermot meni..mä oon kans hermot tiukilla koko ajan..meil on siis ollu toi asunto jo jonku aikaa mut on rempattu sitä..ja sit viikko sit to iltana ruvettii puhuu et koska muutettais...noh mies siihen et ihan koska haluut..no pe soittelin sit ja kyselin et paljos palun vuokraus ym maksaa ja päätin et la muutetaa=)noh piti viel ensin hoitaa sellanen ikean 4h reissu siivota uus kämppä ja pakkaa meiän 52 neliön kaksio sit la aamu 9 mennessä!!mies oli illalla apuna muutaman tunnin ikea reissun jälkeen ja sit sammu ja sano et jatketaan aamul...noh mut tuntien varmaan vaan luisti hommista..se kun heräs la aamuna kello 8 oli joka ikinen purnukka paketissa ja sit muuttamaan ja sit ku oli kamat saatu uuteen kotiin(pojat kanto ettei mun tarvinnu..onnex oli apujoukkoja)ni oli koti sellasessa kunnossa et oli jo miehen vanhemmat tupari kahveilla sunnuntaina..mut luoja et olin väsyny ku tuli sit viikonloppu valvottua ja vedettyä aika tahtia..mut onpa hienoa kotona nyt..mä en osaa vaan olla niin et kamat lojuu..pakko saada aina kaikki nyt ja :saint: noh vauvan vaatteet laitoin sentään vaan kaappiin ja nyt sais rupee niit pesemään=)ihanaa =)
 
Moiks uuteen pinoon! Mun piti tulla paremmalla ajalla kuulumisia reissun jälkeen kirjoittelemaan ja kohta on jo viikko mennyt ilman sitä "parempaa" aikaa. :eek:

Mä sairastuin Suomeen tullessa kamalaan keuhkotautiin. Ensin oli nuhaa ja nyt järkyttävää yskää. Koko rintakehä on tulessaja vähän lämpöäkin on ollut. Veto on pois kokonaan vaikka hommia ois kuinka paljon tehtävänä niin ei ole jaksanut.

Me ei olla laitettu mitään vielä vauvalle valmiiksi. Mun pitäis ensin kirpparille saada varastoon lajittelemani tavarat vietyä kirpparille, sit saisin kaappeja siivottua sisältä ja laitettua niitä tavaroita varastoon jemmaan. Ja näihin siivoittuihin kaappeihin saisin sit vauvan vaatteita ja muita tavaroita laitettua. Huh. Tämä mun sairastelu sotki kaiken, kun en yksinkertaisesti ole jaksanu kirpparille niitä kamoja roudata. EHkä loppuviikosta....? :D

Tänään oli neuvola ja kaikki arvot oli kunnossa. Esikoinen oli mukana neuvolassa ja oli ihmeissään kun sydänääniä kuunneltiin. Esikkoa vaan pelotti sydämen jumpsutus ja alkoi hätääntyneenä itkemään, että "tuu äiti pois sieltä!" Hellyyttävää. :heart:
 
Voi että ku mie ootan joulua vaikka en oikein ole koskaan jouluihminen ollutkaan.. Näin yöllä niin ihanaa unta joulusta ja meidän perheestä :heart: Kyllähän se joulukin tuntuu nyt erinlaiselta kun on pieni perheenjäsenkin sitten jo syntynyt.. Aika menee äkkiä, puoli vuotta jo siitä kun sai tietää olevan raskaana :attn:

Turvaistuimesta joku kyseli, me ostettiin akta gracon autobaby turvakaukalo ja siihen kuuluu se jalusta.. Sen takia ettei tartte joka kerta alkaa vöitten kanssa taistella ja kaveri sitä suositteli että on tosi kätevä.. =)

rv 30+1
 
Tere!
sk75, tervetuloa joukkoon. Minä myös Tampereelta, odotan siis kaksosia ja kolmas ja neljäs olisi lasten järjestysluvut. :D Ja muille uusille teretulotoivotus myös!

Minä en tiedä kuka ekana poksahtaa... Tulentytöstä ei tosiaan ole kuulunut pitkään aikaan mitään, että voisin veikata sinnepäin... tai sit itteeni, mutta eihän sitä tiedä jos vaikka papuset yllättää ja pysyy aina 37. viikolle masussa... Tulevat kun ovat valmiit.

Tänään olen miehen kanssa juossut asioilla, käynyt diabetesnlassa hakemassa piikitysvälineitä ja sit ostettiin esikoiselle kiekkovehkeitä ja kummallekin jannulle ulkoilupuvut. Jestas että sitä rahaa saakin menemään... oikeen mahaa nipisti kun summan kuuli... |O Siis junnujen kypärästäkin 50 euroo!!!! Plus sitten kaikki muut suojat ym.

Tänään pikkuset ovat potkineet ihan kummallisiin paikkoihin, paljon alemmas kun yleensä. Tuntuu että kohta jommankumman jalka pilkottaa tuolta jalkopäästä. Ehkä vaan vaihtavat paikkaa. Tai sitten kohta oikeesti tapahtuu jotain. Ei voi muistaa, tää on ihan kun eka kertaa ois raskaana kun ei mitään muista. Ja mun pitäs olla alan ammattilainen... :ashamed:

Turvakaukaloista oli puhetta. Meillä on kummallekin käytetty kaukalo, tytölle ostin käytettynä Safety Baby- kaukalon ja pojalle on meidän esikolle aikanaan ostettu kaukalo joka välillä on käynyt kummipojalla lainassa. Uusimmista malleista ei siis ole oikeen hajua. Mä oon ihan dinosaurus.

Jaahasten, meen kahveen keittoon. Isommat pojat lähtee futisreeneihin, kuopus kattoo Disneyn kanavaa. Hyvä hetki hörpätä kupposellinen. Kaikille saikkulaisille pitkää pinnaa ja työssä ahertajille jaksamisia, melko sissejä olette. :D

HM ja Wiltsu ja Osku 29+4
 
Tietämätön: No on sulla ollu kova tahti =) Ite oon kyllä kans ihan samanlainen, että kaikki heti ja nyt eikä mitään sekasortoo kyllä kestä katella! Et varmaan samalla tahdilla meen minäkin..Aika poikki saattaa muuton jälkeen olla, mut toisaalta varmaan hyvä unilääke sit mulle ku en muuten saa nukuttua! =)

Minä ostin kans sen gracon logico S- kaukalon telakalla. Vaikee tietysti vielä sanoo, että millanen se on, mutta jospa ois sen laatunen mitä luvataan! Halusin ehottomasti tuolla telakalla ettei tartte säätää turvavöitten kanssa joka kerta ja toisekseen, että voi olla varma et on oikein asennettu kaukalo paikoilleen.
 
Kuittaus uuteen pinoon...

Yhtenä kappaleena ollaan vielä, toivottavasti ei ihan tän pinon aikana vielä tää meidän pieni tule maailmaan. Tosin moni on sanonut, että kun tuo pää on jo valmiina "lähtökuopissa", lääkärin mukaan tuntuu selvästi kohdunsuuta kokeiltaessa, niin voipi olla että ei ihan la:han asti tuolla malta pysyä.

Nyt en jaksa sen kummemmin kommentoida mitään, väsymys on taas aika hirveä. Myöhemmin sitten...

-JennyA & pieni 30+0-
 
Tervetuloa uusille =)
Veikkaisin että HM jakautuis ensin ja sitten keiju? Omalle kohalle en osaa veikkaa kovin mut luulen että ei loppuun asti päästä, tai mistä sitä sitten tietää =)

Turvakaukalona meil on tää http://www.babytown.fi/products/439 ja siihen samaan sarjaan kuuluvat fast rider vaunut ostettiin myös =)

Tässä masukuvaa eile otettuna elikkäs rv 29+1 kuvassa.
 
no jopas hiljentyny...minä ajattelin että hirveesti ois taas lukemista mut ei.... =)

me tuossa pojan kanssa käytiin lähipuistossa kävellen ja samalla käveltiin hissukseen pieni lenkki, reilu tunti oltiin reissulla ja aih miten ihana ilma siellä oli. Sit tein lettuja ku sieltä tultiin ja ukkokin kotiutui töistä äskön, käytti pojan vaahtokylvyssä ja kävi ite samalla pesuilla. On tuo poika kyllä taas ollu aivan ihana tapaus, olevinaan jo niin isopoika :heart:

Huomenna ois heti aamusta äippäpoli ja sit iltapäivälläkampaaja aika pitää taas vähän siistiä hiuksia, kaveri sit värjää näitä joku päivä kuhan käy hakee värit käherrystarvikkeesta.
Huomenna ajattelin myös käydä ostaa vauvakirjan, mauri kunnakselta tullu tosi ihana kirja, voisin jo alustavasti alkaa sitä kirjoitella ja sit pitää käydä ostaa valokuva-albumeja niin saa kuvat laiteltua niihin.

mut nyt syömään lettuja :p
keiju ja wiljo 30+5
 
Tervetuloa uusille =)

korppinen: Mulle tulee kans tuollaisia ihme kohtauksia! Viimeks tänään iski ihan tajuttoman huono-olo, onneks olin jo valmiina sohvalla. Ukko selitti jotain ja nekin meni ihan toisesta korvasta ulos.. Mahassa tuntui ihan oudolta, heikotti ja oli oksettava olo. Sit kun vähän helpotti, jäi siitä varmaan puoleksi tunniksi vieläkin heikotus. Köllöttelin patjan päällä lattialla kun neiti leikki siinä ympärillä! Ei tehnyt mieli syödäkään vaikka oli nälkä. Sit tuli ihme parannus ja lähdin samantien lämmittämään ruokaa =)

Hieno masu Sanse =)

Mä sain tänään neidin päiväpeiton valmiiksi, ihan hyvä tuli vaikkei nyt ihan kaupasta ostetun veroinen =) Tykkään mieluummin tehdä itse, on persoonallisempi eikä ihan jokaisella ole juuri samasta kankaasta tehtyä =)
Sit ostin tänään vielä neidille päikkäripeitto-tarvikkeita.. Kaikista ohuinta vanulevyä ja siihen kahta erilaista kangasta, toiselle puolelle keltainen ja toiselle lilasävyinen Nemo-kangas =) Tulee aika ihana jos saan siististi ommeltua. Tuon teen sen takia kun "yöunipeitto" on liian kuuma päivävaatteiden kanssa. Nyt ollut kaksi pussilakanaa päällekkäin, mut kohta vauva tarvii ne :heart:

Pitäis lähteä kehittelemään jotain iltapalan tapaista syötävää... Ei oikein mitään tekis mieli mitä löytyy, mut pakko kai se on väsätä jotain...

Luminka
 

Yhteistyössä