Huomenta!
Tervetuloa uusille mukaan!
Just tuossa tein sämpylätaikinan nousemaan ja olis tarkoitus tehdä aamupalaksi tuoreet sämpylät.
serkku tulee tyttönsä kanssa käymään aamusta ja illalla lähdetään sinne reissuun ja kaikki on vielä pakkaamatta+auto siivoamatta että eiköhän tuota touhua riitä tälle päivälle... onneksi sain nukuttua tosi hyvän yön.
Kiva kuulla
pöppiäisestä pitkästä aikaan. nyt vaan rauhallisesti ettei ihan vielä syntyis.
Keiju onpas sulla ollut ihme lääkäri kun ei edes kokoarviota tehnyt! tuntuis että jos polille menee ja viikkoja on kuitenkin näinkin paljon niin se tehtäisiin aina! mulla oli kyllä viimes kans niin ihme lääkäri että tulipa mieleen että eikö noin pitkään opiskeluun mitä lääkäreillä on voisi sisällyttää edes yhtä ilmaisutaidon/sosiaalisen kanssakäymisen kurssia!!!! se ei niiden opiskelua enää pidentäis kuin parilla viikolla ja olis ihan kiva taito lääkäreillä..!
tein eilen hyvän löydön vauvalle. Vendin villahaalari jonka oikea hinta nänytti olevan 24,90 niin 5euroa! eihän ne tietty täyttä villaa ole, vain 30% mutta ostinpas silti. ainut koko jota oli oli 70cm että täytyi ottaa se, mutta jospa se talven päälle olis sopiva. jos olis ollut useampaa kokoa olisin ostanut pienemmän ja isomman. itse tykkään villavaatteista niin paljon enemmän mitä mistään fleece vaatteista kun itsestä tuntuu että fleece ei hengitä ollenkaan.
ihana päästä shoppailemaan!
ei silti että tilipäivä on vasta reippaan viikon päästä, mutta jospa se rahat shoppailuun jostakin irtoiais... listalla on ulkovaatteita esikoiselle, itselle jotain, miehelle ja vauvalle... + ikeasta pojan huoneeseen kalusteet ja säilytys juttuja tavaroille, että rahaa varmasti palaa. ajattelin nyt ostaa mm. itselle imetysliivit ja vielä yhdet äippähousut, ihan vaan sellaiset kivat kotihousut, mutta kun mulla näitä odotusviikkoja todennäköisesti on kuitenkin jäljellä se ainakin 8viiikkoa, en uskokaan että tää etukäteen syntyy.
mutta nyt lisäämään oliiviöljy sämpylöihin kun ei kylmänä äskön suostunut tulemaan pois pullosta ja sitten suihkuun!
oikein mukavaa päivää mammat!! alkaa loppumetrit lähenee...
hyvin nukkunut ja hyvällä tuulella herännyt
korppinen+ "justus" 31+2
ps. missä muuten
anzkuli? ja anzkulille heti kysymys että onko veikka nimenä teko/odotusnimi vai ihan tuleva nimi? oon nimittäin itsekin ihastunu viime aikoinan siihen nimeen.