MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 1 - 15.. Helmi/maaliskuu08

mie oon miettinyt, että pitäisikö soittaa neuvolaan ku en toisaalta oo varma tästä mun kierrosta.. Viime menkat alkoi 27.1.2008 ja alkoivat kp 34.. kun taas edelliset kierrot oli säännöllisesti kp 33.. Ja viime menkat kesti muutaman päivän ja oli sen verran niukat, että selvisin pikkuhousun suojilla.

Mutta eihän tuos oo ku päivän heitto.. Joten tuskinpa se heittää suuntaan jos toiseenkaan.
 
ens viikon torstaille sain lääkäriajan klo 9.40. Pitäisi olla rakko täynnä. Mitenkähän mä pystyn pidättelee tuonne asti?
Sit nla-täti sano, et viikot on 6+4.. Ja sit sanoi noi audin tekay:n sivut, että ne pitää paikkaasa, mutta mulle sieltä tulee 5+4.. :headwall:
 
RD, koita vaan sit pittää rakko täytenä :D Ja sitten ainaskin saat viimeistään tietoos vkot kun eka ultra on :p Harmi vain et millää ei meinais malttaa oottaa :D mä en meinaa uskoo et oon raskaana tai sillai iloita ja sillai viel ni siks en oo malttamatonkaan.. ku tuntuu nii oudolta ku oireitakaan ei ole :(
 
Tove-81
Täällä yököttely ja kuvottava olo on nyt ollut "arkipäivää" kohta viikon ajan...
Meillä siis ekaa odotellaan, neuvola 19.3.

Olen miettinyt varhaisultraa yksityisellä, kun haluaisi jonkun varmistuksen että joku tuolla masussa kasvaa, niin paljon tuntuu olevan tuulimunia yms... Mutta kassotaan nyt, ainakin odotan tuonne neuvolaan asti.

Täällä siis nyt 6 + 6
 
miracle Vähän samat fiilikset täälläkin, ei sitä oikein todeksi usko, kun ei ole mitään oireita sen kummemmin. Kai sitä pitäisi olla onnellinen siitä, ettei tarvitse vessanpönttöä halailla, mutta jotenkin tämä ei tunnu vielä todelliselta. Ja sitten tietysti ikuisena pessimistinä ajattelee, että onkohan kaikki kunnossa, kun ei ole mitään sellaisia oireita, mitkä kauheasti pokkeaisi normaaleista tunnelmista. Välillä on ollut kyllä ällöttävä olo, mutta sekin on mennyt äkkiä ohi. Vielä pitäisi kuitenkin jaksaa odottaa 3 vkoa ensimmäiseen ultraan, ehkä se sen jälkeen tämä tuntuu todellisemmalta :whistle: .
 
Mä täälä kanssa pohdin sitä yksityiselle menoo ultraan.. olin tänään lääkärissä mutta ei se ultralla kattonu.. :| ja mulla toi sama että ei meinaa millään uskoo että tuolla masussa joku kasvais =) onkohan se kauheenkin tyyristä toi yksityiselle meno?
 
tänään tuli itku aamulla ja olin lääkärissä
aamulla alkoi kuukautisten kaltainen runsas verenvuoto.
lääkärissä teki tutkimuksen eikä osannut sanoa vastaako kohtu viikkoja.
nyt odotan että saan ajan naisten poliklinikalla että pääsen ultraan.
kipuja ei ole, eikä kuumetta, joten nyt odotetaan.
nyt vuoto vähentynyt eikä ole paljon tullut nyt . joten toivon parasta.
 
Voi suklaahirmu :hug: hurjasti voimahaleja ja jaksamista, toivotaan että kaikki olisi kuitenkin masussa hyvin :hug: :hug: :hug:

Täällä Lahessa jää visiin kela korvauksen jälkeen itelle maksettavaa joku 80? jos yksityisellä käy alku ultrassa.

Ja nyt ).( mulla ei siis oo ollut ällö oloa tässä raskaudessa eikä kyllä edellisissäkään, no mä tossa tyhjentelin tiskikonetta ja laitoin likasia tilalle, laitoin sit nuorimman puuro kuppii jossa oli pieni puuron jämä ja sitä tyhjäsin kun yht´äkkiä ku salama kirkkaalta taivaalta nous nesteet suuhun ja eikun pää kolmantena jalkana pää pöntöön :x ei onneksi tullut mitään, mut lähellä oli, YÖK!!!! Eka kerta raskaana ollessa että on etova olo ja saa juosta vessaan :x :x
 
suklaahirmulle jaksamishaleja ja paljon!!! :hug: :hug: toivotaan että siellä olisi kaikki hyvin!! Ei saa kesken mennä,pidä kiinni pikkuinen!!=)

snowball, juu.. ehk pitäs onnellinen olla mut ko on nii outoo senkin puolesta ku eka raskaus ni ain kuullu et no valtaosalle niit oireit kummiski tulee ja sit alan miettii et no jos on jotai häikkää ni sillonko ne oireet sit katoaa (eli ku mahanki vihlomista oli aiemmin enempi, ny ei juurikaan ko tosi harvoin..

tein sit reippailulenkin ja kävelin keskustaan, noin 5km yht :) aika vähän tosin mut silti :) sit oli kamun kans puhetta et no mennään keskustaan mut seki tul puheeks vast sit ko mä jo olin kävelly kotio :D Et täl kertaa ny sit meen linkil suosiol ni ei tuu kuntoilua liiaksi :LOL:
 
Uusi marrasvauvan odottaja ilmoittautuu mukaan :wave: jos vielä huolitte porukkaan ;)

Eli LA olisi 14.11 netin laskureitten mukaan ja kolmatta odotetaan ja synnytys sairaala on PKKS

Suklaahirmu Voimia paljon :hug: Tiedän miltä tuntuu kun vuoto alkaa,itse keskemenon kokenut marraskuussa,mikä sinällään hassua että km oli 15 pvä marraskuuta ja nyt meille odotetaan marras vauvaa =) Mutta voimia Sinulle ja paljon tarrasukkia pienelle :hug:

Itse varmaan yksityiselle menen siihen alkuraskauden ultraan koska tuo marraskuinen raskaus oli tuulimuna ja sitä pelkään uusiutuvaksi paljon :| ja haluan varmistuksen että masussa joku oikeasti asustaa..
Hintoja en vielä ole kysellyt,eikös siihen pidä olla 7 viikkoa kasassa että voi tehdä? Vai muistanko ihan väärin?
 
suklaahirmulle :hug: , toivotaan parasta, että pikkuinen kestää matkassa.

miracle aika samoissa mennään täälläkin, meille kanssa eka raskaus ja suurin huoli on juuri tämä oireettomuus... Tuntuu vaan jotenkin, että masussa ei voi ollaa kaikki hyvin, kun ei ole mitään kummempia oireita. Silloin kun olin plussannut oli iltaisin semmoista menkkakipujen kaltaista juilimista, mutta nyt sekin on jäänyt pois...

Lauantaina ajattelin lähteä autokaupoille katselemaan :D . Kummaa aikaa tämä kevät kun iskee aina autokuume ja joku kummallinen sisustusvimma :whistle: . Nyt voi hyvällä omalla tunnolla sitten toteuttaa molempia, kun auto on kuitenkin vaihdettava ja muutto on parin kuukauden sisällä omaan taloon, jonne tulee uudet olohuoneen kalusteet yms. Samaan konkurssiin kaikki... ja eipä sinne meidän tavarat oikein riittäisikään, kun neliömäärä yli kaksinkertaistuu nykyisestä ;)
 
suklaahirmu: toivotaan että pikkuinen jaksaisi mukana :hug:

Tulentyttö: Voin vaan kuvitella sen tilanteen kun olet kiireellä juossut vessaan :D No ei tosi, inhottava jos joutuu oksentelemaan!

Tervetuloa kutmula ja Rinzessa! :wave: Aina mukaan mahtuu :p
 
mulla sama onkelma en tiedä koska kerron töissä tai ajattelin eka sillain että antaa ajan kulua yli sen keskenmeno rajan ja sitten pitäisi varmaan alkaa ottaan se puheeksi koska sillon saattaapi jo masua näkyä =) ja työni on muutenkin aika raskasta niin tiedä sitten miten pystyn niissä tilanteissa kysymään joltain apua kun olen varastossa töissä ja niitä pahvilaatikoita pitää nostella ja kannella.. :/ Suklaa hirmulle :hug: toivottavasti se taapero pitää kiinni ja pysyy sisällä. ite kokenut keskenmenon ja se on ihan hirveetä. :'(
 
Mä oon edellisistä kertonut pomolle heti ekan neuvolan jälkeen, mutta nyt en tiedä kun olen kotona (esikon ja kuopuksen välissä olin pari kk töissä) hoitovapaalla, aattelin keväämmällä tai kesällä soittaa ja kertoa, tiedän kyllä ettei pomo kauheesti iloitse, oli muutenkin vähän kaks haaranen kun ilmotin että olen kotona niin kauan kunnes nuorin täyttää 3v (vaikka tiesin et kolmatta aletaan jossain vaiheessa yrittämään), jännittää jo valmiiksi se puhelin soitto :/


Luminka , ei sillä hetkellä kyllä naurattanut, mutta nyt jo hymyilyttää kun mamma viskat kupit pöydälle ja juoksee kädet suulla pöttöä halaamaan :LOL:
 

Yhteistyössä