Marraskuun masuasukit kesäkuussa

Onnea PallukkaAllu tyttö ja poikalupauksesta! :flower:

Mä oon ihan unohtanut kertoa sokerirasituksen tuloksista, eli ihan normaalit oli.. :)
Viimeksi terveydenhoitaja sanoi, että voi olla myös munaiset jotka päästää sokeria pissaan ja niin se nyt todennäköisesti on.. Hemoglobiinin myös katsoi 109 näytti eli siihen ei muutosta.. Toivotaan nyt että lähtee nousuun...
Joudun vielä myöhemmin uudestaan sokerirasitukseen kun on hieman sitä ylipainoa, mutta onhan tuo hyvä että tutkitaan..
Ja se litku maistui vadelmalta, oikeastaan tuli mieleen vadelmamehutiiviste. Ei se nyt mikään makuelämys ollut, mutta kuvittelin sen pahemmaksi, että kyllä sen sai juotua..:)

susupala & vauva<3 19+1
 
  • Tykkää
Reactions: PallukkaAllu
Koiria löytyy meiltäkin kaksin kappalein, nuo nyt on niin pölhöjä tapauksia että ei kai ne mitään mistään taaskaan tajua ennen kun vauva syntyy :D Kun esikoista odotin vuosi sitten niin meidän kolmas koira kyllä vahti mua, ja vauvan synnyttyä vauvaa. Tämä koira oli muutenkin luonteeltaan sellainen että piti aina muista huolta, siis noista nuoremmista koirista myös :) Murunen lähti valitettavasti joulukuussa vain viiden vuoden iässä koirien taivaaseen, joten nyt ei ole sitä huolehtijahauvaa enää meidän taloudessa :/

Mä en oo paljoakaan miettinyt että kumpi tulee, poikaolo on ollut kokoajan, ehkä siksi että kaikki muut niin odottavat tyttöä syntyväksi. Ärsyttävää. Vaatteita meillä oli ainakin aivan liikaa, siis noita pienimpiä kokoja. Saatiin niin paljon kavereilta, että joitakin ehti käyttää just sen kerran tai kaks, ja sitten siirryttiinkin jo seuraavaan kokoon. 74 senttiset vaatteet on nyt sen kokosia että ovat menneet pitkään, että näitä saa ollakkin jo ihan kunnon määrä :)

Niin joo painosta, esikoisen kohdalla mulle tuli enemmän painoa alkuraskaudessa kun lopussa, olin silloin niin hoikassa kunnossa että oli pakko saada paino noudemaan. Ei niitä kiloja kuitenkaan tullut kun 10 koko raskauden aikana. Nyt painoin raskaaksi tullessa 3 kiloa enempi kun esikoisen kohdalla kun tulin raskaaksi, ja maanantaina kun käytiin esikoisen 10kk neuvolassa niin käväsin nopsaa vaa'alla, paino noussut hurjat 2 kiloa :D Vaakaahan ei kotona siis oo, parempi niin niin ei tuu kokoaikaa kyttäiltyä.

Mutta eipä tässä nyt paino kerkeä nousemaan kun tuo kymppikuinen poitsu oppi kävelemään, ja viipottaa nyt sellasta vauhtia ettei oo tosi niin tuleepi sen perässä hiukka ravattua :D

Tanya~ ja pikku(veikka?) 18+6
 
aamulla sokerirasitus ja toivottavasti mullakin on tuota vadelmanmakuista litkua.
Menee koko aamu siellä ja sitten vauhdilla töihin.

Kohta on jo juhannus!! Tasan kolme vkoa vielä rakenneultraan. Odottavan aika on pitkä..
 
Aamulla soksurasituksessa käyty... Ja voi kiesus sitä litkua... Siis eihän se käytännös pahaa ole... Sama oikeesti kun ois vadelmamehu tiivistettä pari mukillista kiskonut :) Ite kun en henk koht mehusta välitä ja limsat ym tulee juotua sokerittomina versioina niin vähä puistatti :D Jännä kuin se reippa tunti litkun juonnin jälkeen teki tosi väsyn olon... Meinasin sammahtaa sinne penkille vimosta kokeen ottoa odotellessa :p

Tasan viikko RU:n hihiiiii... Odottavan aika on kirjaimellisesti piiiiiiiiiiitkä...

Anskuli&Papu 19+3 (kaiketi :) )
 
  • Tykkää
Reactions: Susimieli
Hankinnoista: esikoiselle ostin h&m:n bodyja kokoa 50/56, ne oli alkuun isoja ja käytössä oli yli 4kk ikään asti. Niissä on nimittäin ruokatahroja, jotka ei lähde pesussa ja kiinteät aloitettiin 4kk+. Myös tokalla oli pienimmät 50 ja 56 vaatteet pitkään käytössä. Syntymämitat oli 3190g / 50cm ja 2220g / 47cm.

Siiri 17+4
 
Tänään tuli virallisesti pikkusella puoliväli vastaan :)

Joko ootte löytäny pikkusen mahanpäältä? Ihan kun eilen ois tuntunu pää tai pylly mahanläpi ja kun sitä kun pikkasen tönäs, pallukka karkas alta ja potkuja tuntu. Voiko olla jo mahollista?

Mitäs suunnitelmia teillä on juhannukselle? Tääl mennään mun vanhempien luo ja syödään hyvin, haluan sienisalaattia :p Muulla ei oo väliä! :D

50cm vaatteita mulla ei ollut pojan aikaan kun yks tai kaks, ekat vaatteet oli oikeestaan 58 tai 62. Mä oon ostanu aina reiluja vaatteita, poika kulkee samoissa vaatteissa parikin vuotta :D

anskuli onneks on enään viikko vaan ultraan! Ens viikkohan se varmaan matelee urakalla..

KyyneltenHymy & Eemeli-Emilia 20+0
 
Voi voi eilen oli tullut kirje että RU siirtyy 28.6., eipä siinä nyt muuten mitään mutta torstain aika oli heti 8:00 niin se oli parempi, uus aika on 10:30.. Töistä mä nyt joudun jokatapauksessa oleen poissa, mutta siitä torstain ajasta olsin ollu vaan aamun, nyt sit pitää mennä hetkeks töihin ja sit ultraan ja takas töihin ja tunnin ajomatkat.. Pöh pöh.. :/ No eipä se maailma tuohon kaadu, mutta harmittaa vain.. :/
 
Heipä hei taas

Tulee pikkasen harvakseltaan kirjoiteltua, äääh.

Potkuja tuntuu jo päivittäin, ei vielä kovin voimakkaita, mutta kun rauhassa "kuuntelee" niin tuntuu.
Shantaram ehdotteli listan laittoa etusivulle, mitä kannattaisi hankkia, kuunnellaan mielipiteitä tehdäänkö vai ei. Itse en näe tuota tarpeelliseksi, sillä jokaisella todellakin on omat mieltymykset ja kaupat on oikeesti auki vauvan syntymän jälkeenkin, niin tarvittavat tavarat saa sieltä hommattua kun tietää tarvitsevansa, suurin osa tavarasta mitä hankkii niin jää käyttämättä juurikin esim sinkkivoide. Mutta mennään yhteisen päätöksen mukaan;)

Olo on ihan normaali, mitä nyt väsyttää, mutta syypää tähän taitaapi olla tuo 9kk likka, eikä raskaus. Hän ilmeisesti vaistoaa, että menen töihin, niin kiukuttelee senkin edestä ja sit on vielä hampaitakin tulossa niin pakettihan on valmis..

Jos sit vaikka siivoamaan, taas.... tätä saa tehdä ihan loputtomiin....

Nuppusein 19+2
 
kyyneltenhymy mä eilen illalla yritin tunnustella missä se on mutta en tuntenut kyllä muuta kuin potkuista missä siellä oltiin. Aika pitkä se alkaa jo olla kun kaksi kämmentä oli mahan päällä vierekkäin ja molempiin tuntui liikettä! Vissiin kädet ja jalat! Hassua kyllä tunnen liikkeet melkein paremmin käsin kuin mahassa :D en tie
Mistä johtuu. Kovasti odotan että tää vähän vielä kasvaisi isommaksi ja saisi kunnolla paikannettua miten se aina kulloinkin mahassa on <3

Meillä mahan alettua kasvaan on mieskin selvästi eritavalla alkanut odottaan pientä<3 Ehkä se tuplarattaiden kasaaminen ja laittelu kans toi vauvaa lähemmäs.
Eilen illalla just puhuttiin ettei meillä kummallakaan ole sen kummempaa toivetta vauvan sukupuolesta, molemmat vaan haluaa tietää kumpi on tulossa :)
Parisen viikkoa odottelua rakenneultraan, odottavan aika tuntuu pitkältä täälläkin :)
Sit se vasta tuntuukin jos sukupuolta ei kerrota meille :D

vaatteet meillä poika olikin yllättävän iso syntyessään 53cm ja 4235g joten pienimmät 50cm vaatteet meni päälle vain viikon-kaksi. En usko meille alle nelikiloista nytkään tulevan joten pienimpiä vaatteita on vaan muutamat ja sit 56-62 enemmän. Varuiksi (ja koska ne on niin ihania) on tietty muutama pienempikin. En myöskään tykkää pukea vauvaa liian suuriin vaatteisiin. Kaikki vaatteet on hankittu käytettyinä niin raaskii ostaa myös sellaisia joiden käyttöiän tietää jäävän lyhyeksi.

Mä niin tykkään niistä meidän tuplarattaista, haluan jo päästä käyttään niitä! Muutenkin nyt olen jotenkin vielä enemmän innostunut tästä odotuksesta, tekisi mieli alkaa haalia vauvalle tavaraa ja esikoisen huonettakin tekee mieli järjestää vaikkei sille vielä voikaan ihmeitä tehdä, se on päivisin lastenhuoneena ja siellä on myös hoitolasten sängyt lokakuuhun asti. Ehkä se pesänrakennusvimma alkaa iskeä.. Työt vaan vie liikaa aikaa häärämiseltä :D onneksi heinäkuu on lomaa!

Pakko vähän leveillä, esikoinen 1,5v oli eilen koko päivän kuivana! Ulkoilut ja kauppareissut ja kaikki! On sisällä aina pikkareilla ja meillä on tossa pihassa ollessa potta mukana. Osaa sanoa "pissa" kun pitää päästä potalle. Että miun vauva on jo iso mies<3

Susimieli ja Kuopus 17+2
 
Susimieli itekkin tunnen liikkeet paremmin kun on kädet siinä päällä :) etenki aluks tunsin melkeinpä vaan sillai. nyt tuntuu potkuja ja muljumista muutenki mut potkut muistuttaa enemmä ilmakuplia ilman käsiä siinä päällä.

mulla on alkanu naama rasvottuu ja karvat kasvaa tummempina, ihanaa<3 no kunha raskauden jälkee palaa normaaliks :D muuten välillä vaan heikottaa ja kahe viiko sisällä vaan kerra on tullu huono olo ja oksennus. mielitekojakaan ei oo juurikaan. mitä ny välillä tekee mieli jotai ruokaa mut sillai se normaalistikki on.

tällä viikolla tuli bongattua ekat potkut mahankin päältä. ihan pelästyin kun ekaa kertaa sen näin :D mieskin päässy jo tuntee potkuja käteensä :)

maimma ja pikkuinen 18+4
 
Heips

Mulla oli ru nyt 13.6 ja laskettuaika on nyt tosiaan se 30.10 ja saa muuttaa.
Kaikki oli hyvin, mutta ei saatu sukupuolta selville. Ensin näytti varmalta tytöltä, mutta sitten pari kuvaa vilautti jotain muuta ja ultraaja ei ollut varma näkemästään ja ei uskaltanutkaan sanoa tytöksi eli 50/50 mahdollisuus,.
Mielestäni odotan poikaa :whistle:

Maha on iso, mutta taitaa kilot jäädä itselle eli kaikki ei ole raskaudesta tullut. Liikkeet tuntuu alavatsassa myllersyksenä. Alkoivat vasta vko 19-20 tuntumaan kunnolla. Vain 1-2 kertaa tuntui vko 18. Hassua, vaikka raskaus on kolmas ja istukkakin takana.

En nauti tästä raskaudesta, kun on kaikkea vaivaa. Hengästyttää koko ajan, jalkoja pakottaa ja ei vaan jaksaisi. missä se keskiraskauden virtapiikki on :headwall: Odotan vaan äippälomaa. Onneksi on vielä 3,5 vko kesälomaa heinäkuussa ja sitten 6-7 vko vain töitä. :D

Paljon on ostamatta: vaunut, sänky.... ja ehkä jotain pientä vaatettakin sitten, kun sukupuoli selviää. En jaksa vielä stressata. Vaunut ehtii syksyllä. Rahat pitää ensin miettiä...

Seuraava neuvola onkin vasta 27.6 eli vko 22 jolloin saa ne viralliset paperit. Sitten kuulemma vko 26 ja 30 muistaakseni.

Veto on pois usein, sillä meillä 6 ja 5 vuotias harrastaa futista nyt pari kertaa viikossa ja ollaan miehen kanssa mukana niissä. Jotenkin aika menee nopeasti, kun on kaikenlaista. Nyt viikonloppuna ollaan pari päivää turnausten takia kentällä =)

Mukavaa odotusta kaikille! Yrittäkää jaksaa ja nauttikaa varsinkin ensimmäisen saajat. Se eka on niin erikoista ja ainutlaatuista aikaa. Ei kiirettä ja vain yksi lapsi johon saa keskittyä (paitsi jos on kaksoset). :heart: :heart:
 
Heippa vihdoin!

Vietin taas sairaalassa 4.6-9.6 kun vuoti oli jälleen runsasta ja tuli klönttejä. Vuodelepoon ja hb tippui 79 sairaalassa. Joten ei ollu mikään paras olo. Harkitsivat verensiirtoa mutta päätyivät kuitenki ettei tehdä oli liian suuret riskit siinäkin.
Nyt on rauta-annokset maksimissaan ja rautapitoista ruokaa. Eilen oli jo 88! :) Eli noussut on hyvi
Kotona lähinnä vuodelevossa, jotta ei taas verta tulisi runsaasti.
Sairaalassa sanoi lääkäri sanoi VAHINGOSSA SUKUPUOLEN. Teille on tulossa TYTTÖ . Rakenne-ultra on vasta ensi torstaina mutta tyttö tulee :)

Tontti ostettu, eli päädyttiin tähän pakettitali ratkaisuun :) Turun lähiseutukunnasta. Harmittaa kun ei oikein voi lähteä kattomaan. Talo tuodaan maanantaina 23.6!
Muuten menee tasasesti eli vuoteen omana vielä. Maanantaina saan alkaa taas hiukan liikkua.
MAHAN KOKO.. Voin vaa kysyä MISSÄ KOKO MAHA?! Mulla on vähän pyöristyny mutta jos pistän vähänkin löysemmän paidan päälle ei.näy. Eli ei oikeestaan ole :/

Hyvää viikonloppua ja tsemppejä!

Pinja ja Neiti 19+5
 
  • Tykkää
Reactions: tiunti
Ohhoh PinskuPinsku sulla ei ole ollut häävi viikko, toivotaan että olo kohentuisi ja vuodot lakkaisi ja onnea tytöstä! :flower: ja onnea tontista ja pakettitalosta! :)

Täällä on näin kesän kunniaksi saatu flunssa.. :/ Pöh pöh ei kivvaa, kurkku ihan saakelin kipeä.. :/ Eipä tänne muuta kummempaa, grillailtu ollaan ja rentoa viikonloppua vietetty..

susupala & vauva<3 19+3
 
Hyvvee sunnuntaita! :wave:

Ihanaa kun sain nukkua pitkään ja saan vielä herätä rauhassa :) Ukot meni jo nurmikkoa leikkaamaan ulos, ihana hiljasuus! Oon jotenkin yltiö postitiivinen vaikka aina vihaan aamuja :D

susimieli
täällä mies sano viikolla ettei edes usko vielä että vauva on tulossa, johtu mun negatiivisuudesta asiaan. Pitääpi tänään kysyä uudestaan, onko jo mieli muuttunut kun potkuja tuntee itekkin ja mä oon hankkinu positiivisen ruiskeen itelleni :)

maimma tääl on maha ihan karvanen, mutta onneks vaaleita! Pojan aikaan taisin olla täynnä mustia karvoja, jos en väärin muista.

Voi että Pinsku jos tuo vuoto vaivaa koko raskauden! Ootko nauttinut ollenkaan pienen tytön kasvusta mahassa? :) Ja onnea tontista ja talopaketti kaupoista :) Onneks ne valmistuu suhkot nopeeta, ei tarvi oottaa miljoonaa vuotta että ite rakentas alusta loppuun naula kerrallaan :D

susupala koitahan parantua köhköh taudeista :hug:

Mulla tää rv21 teki ihmeitä, mä puhkesin positiivisuus kukkaan ja sain kamalan siivouskohtauksen! Kaikki tän talon sisällä olevat kaapit kiiltää nyt ja on järjestyksessä. Tänään ajattelin vaan räjäyttää vessan kun anoppilaan pitäs joutaa mennä, mut jos huomenna hinkkais saunan :D Tää tuntuu jo pakkomielteeltä :LOL:

KyyneltenHymy & Eemeli-Emilia 20+2
 
  • Tykkää
Reactions: maimma ja Susimieli
Terve kaikille ja aurinkoista sunnuntaita!

Mulla ois kysymys, ootteko kukaan sattunu kysyyn neuvolassa salamin ja chorizon syömisestä? Söin eilen italialaista salamia, kauppahallista ostettua ja toissa viikolla vähän chorizoa. Eilen luin netistä (ihan jostain terveyssivuilta, en vain keskustelupalstoilta) että niitä pitäs kokonaan välttää listerian ja toksoplasman vuoks. En jotenkin oo tajunnu että noissakin voi olla raakaa lihaa ja verrattavissa ilmakuivattuun kinkkuun jne. Harmittaa koska oon koittanut olla tarkkana kaikkien neuvolan listan ruokien kanssa ja muissa suosituksissa koittanu käyttää maalaisjärkeä, mutta nyt huolestuttaa oonko mokannu pahasti:(
Pitää kysyä torstaina neuvolassa asiaa. Jotenkin tuntuu että en meinaa muistaa/tajuta kaikkia syömiseen liittyviä juttuja vaikka pitäisi. Ja oon kuitenkin yrittäny olla niin etten liikaa noista stressaisi mutta välttäisin kaikkea ehdottomasti kiellettyä. Onkohan noin riskit miten isoja että sairastuu. On siinä varmaan kyse huonosta tuuristakin:/

PinskuPinsku mullakaan ei vielä maha oo viä oikeen pompsahtanu. Eilen kyllä huomasin kun ostin äitiyshousuja (sen verran maha kasvanu että kiristää normihousut) että äitiysvaatteet kyllä kivasti korostaa mahaa ja sovituskopissa ihailin mahaani ja pullistelin sitä:D
Toivottavasti ne sun vuodot jo loppuisi:(
Onnea tyttölupauksesta!:)

Voi teitä onnekkaita jotka tunnette jo potkut ja vielä näette/tunnette ne mahan päälle:)
Täällä viä ootellaan:)

luna 18+0 *poksis*
 
luna myös täällä on syöty salamia. Ei tullut mieleenkään että olisi raakaa lihaa :O Enimmäkseen kyllä kuumassa ruuassa, mutta myös leivän päällä oon kyllä pari kertaa syöny..

Ikävä kesäflussa iski päälle torstaina -tottakai, juuri, kun oli pidennetty viikonloppu töistä vapaata :/ no, huomenna taas terveenä töihin! Kuumetta ei siis ollut, kamala kurkkukipu, nuha ja veto ihan pois. Paino laski taas kilon, kaksi. Eli selkeästi miinuksella lähtötilanteeseen nähden. Vaikka siis laihduttaa ei todellakaan tarvisi eikä edes painoa tarkkailla. Maha tuntuu pienentyneen.. Ja todella pienellä mahalla mennään viikkoihin nähden.

Miramei & Mini 20+5
 
Vaatteista meillä meni aika pitkään 56, olisko 2-3kk. 50cm ei juurikaan ollut, paitsi mitä sai äitiyspakkauksen mukana. Tyttö oli syntyessään 49cm/3,6kg ja ei nuo 56 liian isoja olleet, toki alkuun vähän väljiä moni vaate. Kannattaa vertailla niitä vaatteita todellisen koon mukaan, eikä pelkästään sen kokolapun perusteella. Huomattiin että moni 62 on samankokoinen kuin moni 56. Ja osa niistä jäikin vähemmälle käytölle kun ei heti asiaa hoksattu. Nyt meillä käytössä tuolla 7kk on 68 ja jotain 74 kokoa. 68 siirryttiin joskus olisko kuukausi sitten. Toki jokainen vauva kasvaa vähän eri tahtiin, meillä pituus mennyt kokoajan keskikäyrällä, mutta on hoikka tyttö. Lisäksi jalat on pitkät ja usein housut onkin kokoa isommat kuin body. Joten jotkut yöpuvut jäi äkkiä pieniksi, kun ei jaloistaan enää mahtunut niihin. Kun ne on yleensä umpinaiset. Ja muutenkin nuo yöpuvut oli vähän turhia kun ei useinkaan jakseta vaihtaa yöksi eri vaatteita. Talvihaalari oli kokoa 62 ja oli sopiva koko talven, alkuun toki reilun kokoinen kun muutenkin oli reilua mitoitusta.

Tulokkaalle on siis vaatteita ihan riittävästi, etenkin nuo pienet koot on neutraaleissa väreissä kun saatiin sukupuoli tietoon vasta aika loppumetreillä. Yhdet potkarit ostin kuitenkin viime kirpparireissulta uudelle vauvalle, muuten tulee katsottua vaatetta vaan tuolle esikoiselle ja jos löytyy jotain neutraalia niin melkein tulee ostettua.

Mies taas töissä koko päivän, 9-21, eli melkein koko tuon esikoisen hereillä olo ajan. Käytiin ajankuluksi kaupungilla vähän kaupoilla. Nyt tällä viikolla miehellä on noita iltavuoroja ollut ja tuon esikoisen kanssa ollaan sit keskenämme koko päivän niin huomaa ettei oikein kärsis nostella kaikkea niin paljon. Onneksi likka painaa vaan jotain 7,5kg, mutta tänäänkin kiva nostella vaunuja autoon ym. Kun ei ihan kevyimmät ole nuo meidän yhdistelmät. Tekis mieli ostaa matkarattaat, mutta ei viitsi tälle kesälle sellaisia vaan hankkia, jos ei sitten löydy käytettynä halvalla jostain.
Oletan että ne on vatsalihakset mitkä tässä on nyt kipeenä, kun ei supistuksia ole tullut tai muutenkaan ole mennyt vatsa kovaksi, kuten kivuttomissa supistuksissa. Kun onhan nuo vatsalihakset varmaan aika huonolla hapella kun joutuu taas venymään.

Jos alkaisi tuota likkaa valmistelemaan iltapuuhiin, kärttyisä ollut koko alkuillan sen jälkeen kun kotiin tultiin. Liekö hampaita tulossa vai muuten vaan viime aikoina pitänyt kiukutella. Ja sit hetken päästä taas nauraa.
 
Huoh... Mä voisin huolia jostain ylimääräistä positiivista ajattelua ym...
Saanut tässä viime päivinä niiiin huonoja uutisia ystävätaholta että itku pääsi :( Tuli jälleen olo että miksi sellaiset menettävät vauvan jotka sitä hartaasti toivovat :'(

Noh josko tästä vielä alkaisi nauttimaan... Jotenkin tuntuu et oon niin yksin tän raskauden kans... Mies kyl vissi töis ym puhunu tulokkaast, mut jotenki tuntuu et ei se sitä sillee tääl kotona huomioi ja yssin saan massuani silitellä... Tää tosin voi olla mun omaa mielikuvituksen tuotettakin :ashamed: Jotenki vaan tää salailu ja kaik vie voimia... Mut kun ei jaksa ottaa sitä kökköö niskaan niin ei jaksa... Noh ei tätä enään kauaa piilotella... Maha alkaa näkyä jo melko selkeesti :O Pitää vaan ettii sellasii vaatteita millä saa vähä piiloteltuu nois kesän juhlis... Mun tekis mieli oikeesti huutaa koko maailmalle... Mut ootellaan ny ainaki loppu viikkoon ko on RU:s käyty...

Anteeks tää mun avautuminen... välil tuntuu vaan et ei jassa yssin :'( Helpottas varmaan ko miehelle avautus, mut viiti aina omia mörköjä toisen syliin sysätä :headwall:

Anskuli&Papu 19+6
 
jenha onnea :flower:

anskuli koitahan jaksella :hug: Toivotaan ettei sieltä mitään kökköä tule niskaan ja muutkin olisi onnellisia teijän puolesta :) Ja eikös se mies oo siinä että sille kerrotaan ilot ja surut !? Mä uskon että sun mies vaan haluais että purkautuisit sillekkin, ehkä sekin on huomannu että kaikki ei oo hyvin.

Tääl tuntuu olevan taas yökkimis päivä! Tänään jos huilais ja sit alottas tohinat, torstaina kun lähetään heti ultran jälkeen juhannuksen viettoon. Saa nähä miten jaksan istua 500km taas autossa!

KyyneltenHymy & Eemeli-Emilia 20+3
 
Onnea jenha86! :)
Ja kiitos kyyneltenhymy tsempeistä on täällä onneksi olo jo vähän paranemaan päin.. :)
huhhuh teillä onki ajoa juhannuksena..

Me keksittiin mukavata juhannuksen viettoa mennään kylpylään ja varattiin hotellihuone
jossa on oma sauna ja poreamme.. Oijoi mä odotan mein hemmottelu reissua la-su välinen
yö ollaan vain, mutta kelpaa mulle, meinaan mansikoita ja kaikkee hyväskää ostaa sinne.. :p

Eipäs tänne muuta ihmeempää..
 
Rakenneultrassa käyty ja kaikki näytti oikein mallikkaalta :)

Arvioitu paino 357g ja näytti olevan raivotarjonnassa. Nyt vahvistui myös mahan muljumiset ja tökkimiset pikkuisen liikkeiksi, sillä aina kun muljahti niin näytöllä näki kun hän sätki. Kiva kun sai varmuuden, ekat muljahtelut taisin kokea siinä viikoilla 16+3.

Sukupuolta ei haluttu tietää, mennään perinteisempään tyyliin ;) mutta mitä siinä nyt ite näki sattumalta niin ei ainakaan mitään hirveen pitkää stököä heilunut :D

Hyvä fiilis! :)

Ai niin! täytin tuossa jo kuukausi sitten 25v., joten sen voi vaihtaa kun kerkiää, vaikkei sillä mitään merkitystä sinänsä olekaan.


-hampula 20+5
 
Onnea jenha!

Onnea myös hampula ultrakuulumisista!

PinskuPinsku kovasti tsemppiä vuotojen kanssa ja toivotaan että loppuis jo!

Minulla pullahti tuo masu viime viikon aikana esiin ja nyt tuntuu et joka päivä se on vähän isompi. Tuntuu jotenkin kivalta seurailla sitä ja raskauskin tuntuu jo vähän todellisemmalta, vaikkei liikkeitä vielä tunnukaan. Viime viikolla kuultujen sydänäänten ja mahan kasvun seurauksena oon alkanu nauttia raskaudesta enemmän, kun aiemmin en oo oikein uskaltanut iloita km-kokemuksen takia. Nyt vois jo jotakin ostella vauvallekin ja itelle äitiysvaatteita :D

Työrintamalla ollu vähän jännittävät hetket. Jäin siis työttömäksi toukokuun lopulla määräaikaisen työsopparin loputtua eikä jatkumisesta ollut tietoa. No, kesäkuun ekalla viikolla kävin työhaastattelussa ja sain töitä ja tänään kävin allekirjoittamassa sopimukset:D. Jännittäväksi tän tekee se, etten oo kertonu raskaudesta edellisessä paikassa enkä tälle uudellekaan työnantajalle. Täytyi ihan soittaa liittoon ja kysyä neuvoa, että milloin pitää kertoo ja miten minun pitäisi toimia raskauden suhteen. Liiton ihminen antoi hyvät neuvot ja niiden mukaan oon toiminut. Eli aion kertoa vasta elokuun alkupuolella, kun menen käymään työpaikalla tutustumassa työkavereihin ja hakemassa työvuorot. Työ alkaa siis vasta elokuun loppupuolella. Elokuussa tää masu on kyllä varmasti jo ihan selvä, joten sitten ei enää piilotella. Tuleehan se sit kaikille siellä yllärinä, mut ei voi mitään. Saa nähdä miten suhtautuvat, tosin onneksi on hyvin naisvaltainen ala, joten ei pitäis olla mitenkään ihmeellistä ja uutta siellä :D. Elokuussahan pitäis kai jo hakea äitiysrahat sun muut, joihin ilmeisesti tarvitaan työnantajalta jotain allekirjoituksia tms. Senkin takia on sitten jo kerrottava.

Uusi työ on sitten kolmivuorotyötä, joten öitäkin pitäis jaksaa valvoa. Saa nähdä miten sitä jaksaa... Onneksi en montaa viikkoa ehdi töissä ollakaan ennen äippälomaa eikä niitä yövuorojakaan montaa voi olla.

Nannikki 17+1
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: jenha86

Yhteistyössä