neonroze oikein paljon onnea täältäkin :wave: määki tahon :heart:
imetys scala sanoi just eikä melkein kuten se onkin... ite kun kaikesta yrityksestä huolimatta ei ole siinä voinut onnistua, kun sitä maitoa vaan ei tule, on kyllä muilla ollut hankalampaa hyväksyä se, kuin mun
esikoisellekaan kun ei riittänyt, ei kakkoselle eikä kolmoselle, niin mahtaako tällekään. Olen kuiteskin varautunut, ja ostanut jopa ne upo-uudet imetys-liivitkin.
Toisaalta, mitä kukaan olisi siihen arvostelmaan, mutta niitä vaan on... Ihmisiä joiden on vaan puututtava joka asiaan.
Ja juuri tuo kommentti, että YRITÄT VAAN...voiko raivostuttavampaa ollakaan :kieh:
Jo RD:n kannalta lisämaito saattaa olla kullanarvoinen juttu!! Mut ymmärrän kyllä vahvan mielipiteen omaavia tuoreita äitejäkin, haluavat imettää vaikka väkisin, siinä kohtaa laitoksella on varmasti nuo hormoni-pirulaisetkin taustalla voimistamassa tunteita asiaan liittyen
ruokaa pakkaseen no niin on monta meilläkin, että en sitten aiempien suunnitelmien mukaan ole saanut sinne jäämään mitään ruokaa
Pulla ja sämpylöitä nyt on aina pakkasessa oltava, niitä sinne leiposkelen parin viikon välein
Mies pärjää kyllä täälläkin myös, osaa laittaa ja tykkääkin laittaa myös ruokaa, joten ei mun kyllä siitäkään tartte huolta kantaa.
kotiutumis-kamppeet vauvalle koska en tiedä kumpi on, mulla on sekä vaaleanpunainen että harmaa fleecepuku
Vielä lämmin myssy tarttee hommaa...
tytölle pinkkiä muutenkin , body ja collegehousut... alle sukkapökät tms... ja päälle joku neule ehkä.
ohut myssy, ja paksut sukat. käsiin tumput. autoon sitten jotkut paksummat käsiin ja jalkoihin.
pojalle samat mutta poikien väreissä
Kaukalopussi löytyy, ja päälle heitän peiton, jos tarvis on mut lämmityslaite pelaa autossa, ni en usko että tarttee enää peittoa...
Sisätiloissa puen reilummin, ohut myssy, body, puolipotkarit /sukkahousut, collegehousut ja pitkähihainen. tumput. (kaksi-viikkoiseksihan saakka tulee tumput pitääkin yötä päivää melkeen,koska vauvan kynsiä ei saa leikata aiemmin, ja kynnet on kuitenkin aika pitkät ja siten suojaa ettei vauva raavi itseään )
Lämmönsäätely voi olla alkuun vaikeaa vauvalla, mutta vaatteilla on helppo passailla. Meilläkin on sisällä varsin lämmintä, mutta pienelle se voi olla vilpoista
sen näkee sitten
päikkärit taapero oli väsynyt ja niin olin minäkin, kai tuo harmaa päiväkin sen jo teki. no, nukuttiin sitten ihan KOLME tuntia
huhhuh, tuntuupa et miten tästä toipuukaan... toisaalta tämmönen loikoilu-päivä on mulle hyväksi, kun en sitä oikeen yleensä malta edes pitää...
seuraavaa vauva-uutista odotellen.....