Voi miten surullisia uutisia täällä Olen pahoillani puolestanne, Joosukka ja Pilvilinna74!
Ihan liikaa on kyllä meidän pinossa näitä uutisia, jotenkin sitä ajattelee että ei enää voi huonoja uutisia tulla mutta ainahan se on mahdollista. En voi kuvitellakaan miltä tuntuu..
Piti tänne tulla hihkumaan omista hyvistä fiiliksistä ja kaikesta ihanasta mutta kyllä vähän pysäyttää kun miettii miten suuren menetyksen on joku toinen juuri kokenut.
Kerron nyt kuitenkin kun tänne kerrankin tulin
Ekat hankinnat tehty! Harsoja, pieniä tumppuja, pikkuruisia sukkia, eka vaunuhelistin.. :heart: Vaatteita en raaskinut uutena ostaa, oli musta ihan mielettömän kalliita, bodykin yli kympin! Ja ihan Prismasta aamusella katselin ennen töihin menoa. Löysin ihanan lämpöpussin vaunuihinkin mutta sitä en raaskinut vielä ostaa. Täytyy varmaan se huomenna hakea kun oli tarjouksessakin.. Tästä se lähtee!
Ja vaunut on myös löydetty! Yhdistelmät, Teutonia Prestiget telakalla, turvakaukalolla ja adapterilla, eli niistä saa travel systeminkin isoilla pyörillä! Ne on kivan sammalenvihreät, oikein sopiva väri meille. Menen nyt viikonloppuna niitä katsomaan ja ostan jos vain vähänkin on sellaiset kuin ilmoituksessa. Kaukalon siis ostan käytettynä, tästä oli FB:ssä puhettakin, mutta jotenkin uskon että jos kaukalo on uudehko ja näkee että on pidetty hyvin niin se on varmasti ihan ok. Tuskin kukaan nyt kolaroitua, rikkinäistä lähtee myymään? Vaikka onhan meitä joka junaan. Esikoisellakin oli käytetty kaukalo ja olin siihen ihan tyytyväinen. Voihan se uutena ostettukin olla sellainen että joku huolimaton rekkakuski on sitä laatikkoa heitellyt miten lystää, näitäkin näkee omassa työssä silloin tällöin.
Äitiyspakkauksen aion ottaa, mun mielestä ne vaatteet oli ihan kivoja ja kaikki muu ihan tarpeellista pikkutavaraa mitä muuten en varmaan muistaisi hankkia. On ne esikoisenkin kynsisakset jne. jossain mutta kivampi saada ihan uudet uudelle tulokkaalle.
Esikoiselle kerroin äsken viimeinkin ja näytin np-ultran kuvaa. Olihan se aikamoinen yllätys hänelle, mutta otti aika lunkisti. Hetken mietti ja piirtelyn lomasta sit totes että sulla on sit kohta kaks vetskaria? Olin hetken että ??? mutta tokaluokkalaisen kaikkitietävään sävyyn mulle sit selitettiin että sullahan on jo yks vetskari (keisarinleikkausarpi). Muistin että joskus noin miljoona vuotta sitten olen selittänyt että hän on tullut tuosta arvesta, että siihen lääkärit teki vähän niinkuin vetskarin
Ja se aiheutti isot Jesss! huudot kun sanoin että mä olen sitten tietty kotona kun pikkusisarus syntyy, etten mee töihin pitkään aikaan.
Migreenikohtaus pisti mut pariksi päiväksi vuodelepoon ja jouduin olemaan pois töistä, nyt taas olo on ihan ok. Viikonloppu on onneksi vapaa, saa tehdä pihahommia ja olla vaan
Nyt saa lähteä tuonne ihanaan iltaan vähän kasvimaata ruopimaan, eiliset kuokkimiset kyllä tuntuu kropassa niin että mahdanko taipua mihinkään
Ms. Moneypenny 15+4