Pesänrakennus vimmaa tosiaan pukkaa niinkin pahana että haaveilen muutosta Tampereelle (nyt Jyväskylä) ja täälläkin mietin että jos rivariin kerrostalosta, missä ei oo oikeesti järkee kun tää meidän talo on ihan huippu kun naapurissa on paljon lapsiperheitä ja seuraa on itselle ja esikoiselle (me ei muuten juuri ketään täältä tunneta kun miehen koulun perässä aikanaan tultiin) ja syksyllä täällä on paljon muitakin jotka on taaperon ja vauvan kaa äitiyslomalla. Asunto ei itsessään ole ihan kauheen kiva mutta naapurusto sitäkin parempi. Mies onneksi laittaa jäitä hattuun mulle
Mulle on iskenyt hetkellinen kärsittömyysraskauden suhteen, menis nyt pari viikkoo nopsasti että maha tulis pinkeäksi ja liikkeet tuntuisi koko ajan! Päivittäin tuntuu muljuamista mutta tosi hentoisesti ja pitää keskittyä kuulosteleen.
Vauvalle ei olla ostettu kun vähän vaatteita ja yhdistelmät vaihdettiin parempiin. Esikoiselle hommailtiin alusta asti tavaraa, nyt on maltillisempaa kun tietää että ne kerkiää 5kk pölyttyä nurkissa jos nyt ostaa. Rakenne ultrassa jos selviää kumpi tulee niin sit on kiva hommailla vaatteita lisää. Syksymmällä sit tuplarattaat ja sitteri sekä hoitopöytä jostain käytettyinä.
Aamun tyhjämaha-pahaolo on tullut takas. Yök!
Tissit on saaneet täytettä ja tulleet painavammiksi, ihan jees vaikka sais ne vähän vielä kasvaa
Susimieli ja Kuopus 13+5
Mulle on iskenyt hetkellinen kärsittömyysraskauden suhteen, menis nyt pari viikkoo nopsasti että maha tulis pinkeäksi ja liikkeet tuntuisi koko ajan! Päivittäin tuntuu muljuamista mutta tosi hentoisesti ja pitää keskittyä kuulosteleen.
Vauvalle ei olla ostettu kun vähän vaatteita ja yhdistelmät vaihdettiin parempiin. Esikoiselle hommailtiin alusta asti tavaraa, nyt on maltillisempaa kun tietää että ne kerkiää 5kk pölyttyä nurkissa jos nyt ostaa. Rakenne ultrassa jos selviää kumpi tulee niin sit on kiva hommailla vaatteita lisää. Syksymmällä sit tuplarattaat ja sitteri sekä hoitopöytä jostain käytettyinä.
Aamun tyhjämaha-pahaolo on tullut takas. Yök!
Tissit on saaneet täytettä ja tulleet painavammiksi, ihan jees vaikka sais ne vähän vielä kasvaa
Susimieli ja Kuopus 13+5