Heippa ja huomenia kaikille! Täällä Turun kupeessa tupruttaa lunta taivaan täydeltä, eipä ole mikään ihana ulkoiluilma :/
Tervetuloa uudet odottajat!
Miramei täällä mennään 9+5 ja aika samoja fiiliksiä. Välillä ihan sikahuonoja päiviä, sitten taas sellaisia että ei mitään tuntemuksia pahan olon suhteen. Tuo röyhtäily nimenomaan on mulla sellaista oksennusta ennakoivaa, mutta kertaakaan en ole laatannut, esikoisestakin vain kerran. Eli kestän pahaa oloa oksentamatta, vaikka olisi miten hirveä olo. Parin päivän saikun olen joutunut hakemaan, ja varsinkin vapaapäivät menee taas paremmin. Väsymys kulkee käsi kädessä ellotuksen kanssa, jos väsyy, tulee helpommin paha olo.
Siiri35 tsempit että oli vain harmitonta!
murri76 hyvä että sullakin olo helpottaa
Mitä kesäkukkia laitoit? Samaa on suunnitelmissa täälläkin, mietin vain mitkä olis helppoja, meillä kun etupiha tosi varjoinen ja takapiha täydessä paahteessa ilman mitään suojaa. Hankalaa..
Kyyneltenhymy, Susimieli ja muutkin Näköjään keväthuumaa ja siivousvillitystä on liikkeelä muillakin! Mulla kesken varastojen siivousprojekti, kirppiskamojen lajittelu, roinasta eroon pääseminen, suursiivous.. Eli samoilla linjoilla mennään
Pesänrakennutako?
Meillä mies ei ilmeisesti tule
synnytykseen mukaan. Oli viimeksi ja sanoi että oli niin hirveää katsella kun ei pysty auttamaan, että nyt ei tule. Tiedä sitten jos tästä saisi sektion kinuttua, voisi olla tilanne toinen. Matkaahan sinne on vielä pitkälti, ehtii mielikin muuttua. Mulla ei ole siskoa tai ketään mutta en sinne kyllä yksinkään haluaisi. Ehkä parasta ystävääni voisin pyytää.
Omaa napaa myös, eli olo on ok, ei oksetuksia. Repäisykivut on ja pysyy mutta ei niin pahana kuin pari viikkoa sitten. Ummetus on kamalaa, vedän luumupilttiä mutta ei juuri auta. Alamassu tuntuu kovalta ja kiinteältä, kaippa siellä joku kasvaa. Rinnat on edelleen megaisot ja suonet pinnassa, hassun näköistä. Isompi työpaita otettu käyttöön, maha on niin pömppis ja kamala. Paino grammalleen samoissa kuitenkin ollut jo monen monta viikkoa.
Löysin eilen kirpparilta tosi halvalla ihanat Mamalicious-farkut, just mun kokoa ja kuin uudet! Ja sitten niitä vauvan vaatteita, voi että.. Muutama erityisen ihana tuli ostettua, velourhaalari ja pari bodya ja potkarit.. Eka kertaa tunsin sellaista pölhöä vauvankaipuuta kun niitä vielä illalla yksikseni hypistelin ennen nukkumaan menoa, muuten on vielä tuntunut niin kaukaiselta tuo marraskuu ja vauvan tulo. Nyt tuli sellainen olo että kyllä mun sylissä olisi paikka pienelle. Tää on tätä tunteiden vuoristorataa, kun ei masussa tunnu eikä näy vielä mitään konkreettista.
Tulipa taas tarinaa, nyt taidan jatkaa projekteja ja passittaa esikoisen tekemään lättytaikinaa samalla, saas nähdä miten uppoaa rasvainen ja käristetty.. hyvin, veikkaisin
Ihanaista sunnuntaita kaikille ja hyviä vointeja!!
Ms. Moneypenny 9+5