Hei taas kaikille
Mulla on perjantaina varhaisultra ("hieman" jännittää) ja ajattelin sinne asti venytyttää tälle listalle virallisesti liittymistä kun eihän tässä oo enää jäljellä kuin muutama päivä. Oon kyllä seurannu keskusteluja ja huomannu että monella samoja ajatuksia/tuntemuksia kuin mulla
Muakin etonut jo viikon, ja ei todellakaan vain aamuisin vaan 24/7
Mä oletin että raskauspahoinvointi on ihan erilaista! Sellaista että aamulla tulee yhtäkkiä paha olo ja oksentaa ja that's it. HAH
Mulla on sellainen olo että ois pyöriny keinussa vähän liian kauan tai lukenut autossa mutkaisella tiellä. Yöpöydällä oon pitäny mehulasia ja esim banaania ja heti kun aamulla ekan kerran herään niin juon ja otan pari haukkua. Sit unta lisää ja taas jos herään niin sama homma
No vielä en oo oksentanut mutta alkaa olla jo aika lähellä.
Tilasin netistä pahoivointirannekkeen (onks joku kokeillu?) ja sit mietin akupunktioon menoa. Taitaa olla selvää etten oo kauheen hyvä kestään pahaa oloa
Varsinkin töissä on tosi raskasta olla.
Mutta oireitahan mä toivoin, eli ei pitäisi valittaa
Toivottavasti perjantaina tulisi hyviä uutisia ja pääsisin tänne enemmänkin rupattelemaan
Ajatus huonoista uutisista ja hoitojen uudelleen aloittamisesta (kun on näin pitkälle vihdoin päässyt) toki on mielessä liiankin paljon, mutta onneks en oikein etukäteen edes osaa kuvitella niin iloisten kuin huonojenkaan uutisten täyttä vaikutusta ja tunneryöppyä, joten se pitää jännityksen jotenkin aisoissa.
luna ja ? (ei vielä lempinimeä) 6+3 (ovulaatiosta laskettuna)