Marraskuun inssipiinailijat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PeePee77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PeePee77

Uusi jäsen
10.08.2007
16
0
1
Aloittelen tässä marraskuun inssipinoa, koska seuraava inssini sattuu maanantaille. Eilen olin seurantaultrassa ja vasemmalla oli 15 folli ja limakalvo oli yli 9mm. Viimeksi 2 kuukautta sitten vasemmalla oli kehittymässä kolme noin 20 follia, mutta silloin ei inssi tärpännyt. Nyt uudella yrityksellä. Toivon mukaan nyt tulisi tulosta...

Onkos meitä muita marraskuun piinailijoita? Nyt tehdään oikein komea plussalaisten jengi, sovittu :heart:

Hyvää viikonloppua kaikille :wave:

Oon tos lokakuun pinossa jännitellyt muitten inssejä ja tässä kuussa on sit edessä meidän 1. inssi. Tänään pamahti täti kylään ja on siis kp1.
Vuoden alusta ollaan yritelty ja kolme clomikuuria takanapäin tuloksetta. Miehellä huonosti liikkuvat simat ja mulla lievä PCO.
Ikää alkaa jo olla kolmenkympin paremmalla puolella, minä 33v. ja mies 35v.
Sunnuntaina pitäis aloittaa neljäs clomikuuri, 1tabl./päivässä viisi päivää. Sit maanantaina soitto klinikalle ja verikokeisiin. Inssi toivottavasti saadaan ajoitettua kahden viikon päähän torstaille tai perjantaille.
PeePee77, monesko inssi on tulossa?

Jep, kolme vuotta vaan ikäeroa ja taidat olla kans Pohojammaalta? Kirjoittelit tohon lokakuun pinoon ja siitä päättelin..
Joo, esikoista yritetään kovasti!! Vähä toi ikäkin alkaa ahistaa, olis pitänyt varmaan aloittaa nää puuhat jo aiemmin.. Vaikka tuskin se olis meidän tilannetta muuttanut.
Oonkin kans miettinyt, et ehkä se tosiaan on parempi ku syy löytyy niinkuin meillä, niin tietää mistä lapsettomuus johtuu. Teillä ilmeisesti miehenkin simat on hyvää laatua? Miks sulla käytetään Puregonia, onko clomeilla edes yritetty? Mulle lääkäri sanoi heti et clomeilla jatketaan, sehän on kuitenkin miedompi ku Puregon. Ilmeisesti se mulla riittää ja vaikuttaako toi lievä PCO:kin sit siihen. Munarakkuloita on n.7-8kpl oikeas munasarjas ja 10-11 kpl vasemmalla. Ehkä ne innostuis liikaa kasvattelemaan Puregonilla B) Inssis ku ei oo tarkoituksena saada kuin 1-2 munasolua. Viimeisimmäs clomikuuris oli kolme munasolua irtoamas ja annostus oli 2tabl/pv. Nyt lääkäri tiputti sen yhteen päivässä.
Mikä se tuntimäärä on kuinka paljon ennen inssiä Pregnyl pistetään? Mäkin oon pistänyt sen kerran (hih, en tiedä miks lääkäri määräs ku ei ollu inssiäkään tarkoitus tehdä!?) mut ei auttanu asiaa.
Teillä onkin jännät paikat sit maanantaina, toivotaan et kaikki menis hyvin ja tärppi tulisi!!

...ilmoittaudun mukaan piinailemaan!

Mulle tehtiin eilen aamupäivällä elämäni ensimmäinen inssi, luonnolliseen kiertoon. To-aamu sain ovisplussan ja seuraavaksi aamuksi varasin ajan. Ajoitus meni nappiin, rakkula oli puhjennu ja ovislima kirkasta ja juoksevaa (muuttuu sitkeäksi, siittiöt ei siis pääse läpi siitä, kun ovis on ohi). Ja ukon tavarakin oli erittäin hyvää!

Me ollaan siis lasta toivottu reilu 2 vuotta, vikaa ei ole löydetty kumpaisestakaan. Selittämättömiä tapauksia! Oli lääkärin kaa puhetta, että parit - kolmet kerrat vielä yritetään inssillä, jos ei nyt tärppää. Sit järeämpiin hoitoihin...

Onnea PeePeelle tulevaan inssiin =)

Ai, sä oot kerinny popsia clomeja jo viisi kiertoa..! Kumma, kun ei natsaa kun miehelläkin "tavara" kunnossa... :/ Meillä se ei oo mikään ihme, ku viiimeisimmässä näytteessä 94% ei liikkunut ollenkaan ja vain 4% hitaasti eteenpäin, 2% liikkui paikallaan :headwall: Eka näyte kolme kk aiemmin oli parempi: Hyvin liikkuvia 4%, hitaasti eteneviä 18% ja liikkumattomia 78%.
Tosi mielenkiintoista nähdä et minkälaiset jamas ne nyt inssis sit on. Jos tulos on yhtä huono kuin viime kerralla, niin se jää ekaksi ja vipaksi inssiksi.
Ollaan yksityisellä Tampereella. Ensin kävin kyllä täällä kotipaikkakunnalla yksityisellä mut se lekuri "luovutti" ton koepesu tuloksen jälkeen (94% ei liikkunut) ja laittoi meidät suoraan koeputkijonoon. Siinä jonos ollaan edelleen, mut eka aika tulee vasta tammikuulla ja siitä menee vielä 6-9kk ennenkuin pääsee itse hoitoon Tampereelle!! Ei todellakaan jaksettu jäädä odotteleen ja siks mentiin yksityiselle klinikalle.
Tampereella lekurit meinas et kahden näytteen ero on niin suuri ja ristiriitainen et inssiä kantsii kokeilla ainakin kerran. Saapi nyt sitten nähdä....
Tuli mieleen, et onkohan meillä yhteinen kaveri...? Toisiamme emme tunne, mut kaverin välityksellä ollaan kuultu jotain toistemme hoidoista. Voi ihan yhtä hyvin olla ettet oo se mitä luulen mut kysyn kuitenkin =) Tän kaverin nimi alkaa M:llä, kihlattunsa nimi J:llä ja heillä on kolmevuotias suloinen tyttö jonka nimi alkaa F:llä. Kuulostaako tutulta vai oonkohan erehtynyt...? Tää on ihan haku-ammuntaa, mut ajattelin kysyä.. =)

Sit en oo samassa henkilössä, olisit varmaan tunnistanut noilla tuntomerkeillä. No, ei se mitään, tulipa kysyttyä!

Meidän lähete lähti syyskuun puolessavälissä ja lekuri sanoi et vuoden alussa tulee kutsu ensikäynnille keskussairaalaan.. Onneksi soitin sit sairaalaan ja kyselin lisää. Siinä sit selvis et sen ekan käynnin jälkeen on 6-9kk jono itte hoitoon. Parku pääsi, ku puhelu oli ohi.. Mä tyhmä luulin et päästään heti pian ekan käynnin jälkeen hoitoon. Juteltiin sit miehen kans ja päädyttiin siihen, et ei ruveta yhteensä n.vuotta odotteleen vaan mennään yksityiselle vaikka kallimmaksi tuleekin. En kuitenkaan ottanut lähetettä pois julkiselta.
Jos te ootte ollu jo ensikäynnillä kotipaikkakunnalla, niin sen jälkeen kestää se 6-9kk.
Täs inssis ja myöhemmin IVF/ICSI:ssä ultrat voidaan tehdä kotipaikkakunnalla, mut itte toimenpiteet sit Tampereella. Et ei nyt aivan mahdottomasti hyppäämistä onneksi. Helpompaa tietty olis, ku kaikki vois tehdä täällä kotipaikkakunnalla.

Sopii tosiaan toivoa et miehen simat olis parantanut varsinkin liikettään! Muuten on ensimmäinen ja viimeinen inssi... Vähä jänskättää jos/kun pitää koeputkeen mennä, et kuinka rankkaa se on :( Mut se on tietysti sen ajan murhe ja menee joka tapaukses ens vuoden puolelle.

Niin ja tervetuloa retuli82!! :flower: Kuulostaa lupaavalta teidän inssi, kyllä sieltä varmaan tän pinon eka plussa napsahtaa!! =)

No niin PeePee77, inssi sit lähestyy! Toi Pregnylin pistäminen on tarkkaa puuhaa, tai lähinnä se sekoittaminen. Oon sen kans kerran pistänyt enkä ymmärrä kuinka se lasiampulli oikeaoppisesti avataan!? Mun piti tehdä se vielä aamu kuudelta yövuoron jälkeen et oli aika säätämistä ku nukuttikin jo kovasti :)
Mulla on kans ruvennu oleen aikamoisia oviskipuiluja sen jälkeen ku clomeja oon ruvennu popsimaan. Aika rasittavia välillä, mut mitäpä sitä ei kestäisi =) Muita oireita (kuumia aaltoja tms.) en oo clomeista huomannu.

Teillä kuitenkin ajattelis olevan hyvät mahikset, kun miehen tavara on hyvälaatuista!! Jos ajoitus on kohdallaan, niin tärppi on hyvinkin mahdollinen! Mua taas epäilyttää suuresti meidän tuleva inssi, en millään jaksa uskoa et miehen tavara olis niin paljon parantunut et inssi edes kannattaa tehdä. Ainut mikä voi olla auttanu on savuttomuus sen viimeisimmän näytteen jälkeen. Tupakka kun heikentää merkittävästi siemennestettä varsinkin silloin ku laatu on jo ennestään heikkoa...

Mulla on vähä ongelma ku en oo ihan saletti et laskenko kp1 perjantain vai eilisen... Eihän sillä muuten oo merkitystä, mut eka clomi pitäis ottaa kp3. Melkein kallistuisin eiliselle, ku perjantaina tuhruttelu alkoi vasta neljän jälkeen päivällä ja koko loppuillan pärjäsin yhdellä siteellä. Sen verran heikosti tuli. Yöllä ei ollu tullu mitään, lauantai aamuna vasta "hanat aukes". Et en nyt oo oikein varma, et ottaisinko ekan clomin vasta huomenaamulla vai tänään myöhään illalla..
Nois verikokeis katsotaan hormoniarvot (FSH, PROLAKT, TSH, LH) ja infektioarvot (mm.HIV). Mulla ei oo aiemmin näihin hoitoihin liittyen otettu verikokeita, et ihan hyvä et nekin katsotaan. Miehellä ne otettiin jo Tampereella, mut mulla ei voinu ottaa ku oli jo kp7 ja ne pitää ottaa kp2-5.

Pitääpä kysyä huomenna ku soittaa klinikalle et kumpi sit lasketaan kp1:ksi. Pitää vielä miettiä tota clomin ottamista, vaikka tuskin sekään on niin tunnin päälle...
Savuttomuus on aika hankalaa meille molemmille :kieh: Olis niin mukavaa poltella :p Mut pakko se on yrittää, ihan 100% ei olla pystytty oleen, mut viikos on mennyt vaan 1-3kpl/pää et ei kai niin vaarallista..

Jotenkin uskon, et tää meidän homma etenee koeputkihoitoon, olis niin mieletön säkä jos jo inssistä tärppäis.. Ei näillä mehuilla :laugh:
Mut pidän tosiaan peukut ja varpaat pystys teille et kaikki menis hienosti ja uimarit löytäis kohteensa :)

Saapi nyt nähdä, jaksanko raahautua verikokeisiin huomenna vai jätänkö sen tiistaille. Silloinkin vielä ehtis. Mulla kun on ens yö töitä ja sit heti perään iltavuoro huomenna. Klinikalle pitää kuitenkin soittaa, et saa ohjeita et mille päivälle varais ultran yms.

Liittyisin mukaan, jos vain passaa!
Tuolla lokakuun inssiläisissä piinailinkin jo mukana, mutta eipä tullut toivottua tulosta, joten toinen inssi edessä. Nyt menoillaan kp10 ja tiistaista asti olen piikitellyt gonal-f:ää. Nyt iski kamala huoli, ettei vaan olis päässyt munat irtoamaan jo, rinnat nimittäin hieman arat ja niin yleensä aina oviksen jälkeen. Voi itku, jos näin on käynyt. Harmittaa ihan törkeästi, kallista ainetta, puhumattakaan siitä, että tärpit menneet täysin ohi, aargh...
No, huomenna aamulla olisi ultra, sittenhän se selviää. Toivon totisesti olevani väärässä näiden tuntemusteni kanssa.

Te, jotka piikittelette; millaisia annoksia ja kuinka monta päivää? Itselläni toiseksi pienin annos 75 yksikköä (tuplattiin edellisestä kerrasta) ja nyt olen tosiaan pistellyt viisi kertaa, tänään vielä kuudes ja huomenna katsotaan. Voisko se olla päässyt ohitse... Jos munis vielä vaan olisi tallella, niin inssi on varmaan aika pian alkuviikosta.
Kyllä tämä on yhtä loppumatonta huolten määrää, aina jotakin murehdittavaa...rankkaa puuhaa!

Mukaan vaan piinailemaan, teillä kolmella onkin piinapäivät suunnilleen samaan aikaa, minä taaplaan sit perässä!

Toivotaan nyt ettei mitään oo päässyt irtoamaan..! Voisko ne noin aikaisin ku kp10 irrota...?

Mistä teillä lapsettomuus johtuu vai oletteko selittämättömiä?

Minäkin rantaudun pikkuhiljaa tänne.. :wave:

Eka inssipiinailu loppui kurjasti perjantaiseen negaan ja nyt odotan vaan tätiä taloon, että pääsen uuteen kiertoon ja elämäni toiseen inssiin.

Kyselin jo tuolla lokakuun piinailijoissakin ja kysynpäs täälläkin..

Kiinnostaisko ketään pienimuotoinen tapaaminen pinolaisten kesken?

Mulle ei oikein ole mitään hyvää pikkujoulua tulossa ja ajattelin, että jos joitakuita kiinnostaisi esim. joulushoppailureissu Ideaparkissa/Tampereella niin olisi mukava käydä vaikka samassa tilanteessa olevien kanssa syömässä jossain ja viettää pieni hetki aikaa toisiin tutustuen.

Paikkaehdotuksena tuo Ideapark/Tampere koska aika moni on ilmeisesti täältäpäin tai ainakin hoidoissa täälläpäin. Ehdottakaa toki jos löytyy muita hyviä paikkoja.

Heissan,

minäkin roikuin tuolla lokakuun piinailijoissa, mutta vetäydyin taka-alalle negan testattuani. Kaikille sieltä siirtyneille ja muille pettyneille lohdutushalit! Nyt ei muuta kuin pää pystyyn ja uutta putkeen!

Tänään oli ovistesti plussaa ja huomiseksi on varattuna aika kolmanteen eli viimeiseen inssiin. Tämäkin tehdään luonnonkiertoon, luget saan luultavasti tueksi niin kuin kahdella ensimmäiselläkin kerralla. Kaiken pitäisi olla ok, ovuloin hyvin, miehen siittiöt normaaleja, mutta ei vaan tärppää, vaikka reilu kaksi vuotta ollaan päkerretty :/

Tällä hetkellä odotukset ei ole huiman korkeat ja jalat on tukevasti maassa, mutta kokemuksesta tiedän, että hyvin äkkiä inssin jälkeen ne kyllä maasta irtoaa ja elättelee jo vaikka mitä toiveita. Aika realisti tässä täytyy kyllä olla, ettei pää hajoa turhiin toiveisiin.

Peukut pystyssä, että tuotamme tässä kuussa huiman määrän plussia!!
:wave:

Raitiksen kans päästäänkin varmaan piinailemaan suunnilleen samoihin aikoihin! Niinkuin jo tos edellä kerroin, saan huomenna lähemmin infoa klinikalta jatkon suhteen.

Tapaaminen kuulostaa hyvältä idealta! Tampere olis varmaan ihan hyvä paikka!

Osaiskohan joku kehittää meistä jonkinlaista kp-listaa, niin pysyis paremmin kärryillä.. =)
Mulla siis kp2/30-31 ja clomeilla mennään.

Juu, täältä tullaan kovalla rytinällä perässä eli täti kurvasi paikalle jo hieman toivottunakin. Hienoa, että pääsee taas vauhtiin tässä hommassa. Ja onpa taas yksi ultra ja odottelua vähemmän kun ei tarvitse alkuviikosta lähteä lääkärin kanssa etsimään, että missä se vuoto luuraa.

Mukavaa, että löytyy kiinnostuneita pikkujouluideasta!! Mikä olisi sopiva päivä? Arkena vai viikonloppuna? Päivällä vai illalla?

Mulle voi laittaa postiakin aiheeseen liittyen jos ei vaikka halua täällä kirjoittaa eli raitapaitainen@netti.fi.

Minä en osaa noita pinoja tehdä mutta pinoutuisin seuraavilla tiedoilla: Metut, Clomit, Puregon, Pregnyl. Kp 1/30-ikuisuus.

Siis hui.. Nyt vasta itsekin tajusin, että mun kierto ei ole koskaan ollut näin lyhyt!! :D Viime kierrot eli ekat clomikiertoni toukoukuusta tähän päivään ovat olleet 39, 43, 62 ja nyt tämä 30!! JES!!
Mulla on pisin kierto ollut jotain vähän yli 6 vuotta... :laugh: :laugh:

1.12 lauantai sopii mullekin. :)

Tuosta pinosta sen verran, että tarkoittaako 2.metut,clomit jne.. Sitä, että syön siis toista kiertoa metuja ja clomeja? Asialla nyt ei ole mitään väliä mutta niitä olen syönyt jo toukokuusta asti.

Vähän mua itseänikin epäilyttää, että voisko ovis tosiaan tapahtua näin aikaisin, kp10? Tai itse asiassa se olis kyllä tapahtunut jo aiemmin/eilen jos tänään on oireita.. Aika outoa, jos näin on käynyt, mutta kun kaikki oviksen jälkeiset oireet on. Viimeksi inssi oli kp15 vasta, sen takia annostustakin lääkärin mukaan tuplattiin.
No, huomenna olen taas vähän viisaampi, toivotaan, että nämä tosiaan on vain jotain sivuoireita piikeitä yms. Onneksi on aika heti aamusta, ei tartte koko päivää hermoilla ;)
Toinen inssi olisi menossa jos siihen siis nyt päästään!

Raitapaitainen 2.inssi...Metut,Clomit,Puregon,Pregnyl..kp1/30-/pp
Kamilla...........1.inssi...Clomit...................................kp2/3 0-31/pp
Popsy............?.inssi....Conal-f..................................kp?/?/ pp
PeePee77.......2.inssi...Puregon,Pregnyl...............kp13/29-31/pp
taria..............3.inssi....Luget.....................................kp? /?pp
retuli82.........1.inssi.................................................kp 19/30-32/pp2

Täällä vaan öllötellään ja toivotaan, että aika kulkis sukkelaan =) Päivittelin vain tohon listaan omia tietojani, nyt kattomaan Maajussia!

Popsylle lykkyä tykö, että pääsette inssiin!

Tuu sitten Popsy heti huomenna kertomaan mikä on tilanne! Onnea matkaan!

Maajussia kans täällä kattelen. Tuo Teijan toinen mies, se pohjalainen, on aika kivan tuntuinen. Sanoi muuten äsken, että "ei ole lapsia. On niitä joskus kovasti yritetty mutta on tainnu olla korkeimman kädes kun ei ole tullut".. :(

Inssiin mennään!
En haluaisi valittaa, mutta jotenkin mulla vaan on sellainen olo, ettei kaikki palikat ole kohdallaan.. Rinnat edelleen samalla tavalla arat kuin oviksen jälkeen, samoin limat vähentyneet/kadonneet, ovistestit näyttäneet selkeääkin selkämmin negaa lauantaista lähtien. Tämä viittaisi siis siihen, että ovis on mennyt, mutta silloin sen olis pitänyt olla jo joskus pe-la, mikä taas kuulostaisi tosi aikaiselta, kp8-9, eikä sitä edeltänyt mitkään oireet..?
Viimeksi, ekassa inssissä, ei taas tullut oviksen jälkeen mitään oireita vaikka lugejakin käytin. On tämä sellaista korkeampaa rakettitiedettä, ja naisen kroppa todella omituinen järjestelmä! Hatunnosto vaan lääkäreille, jotka näiden asioiden parissa työskentelevät.

Nyt täytyy vaan luottaa lääkäriin, ultrasi nimittäin yhden tosi hyvän kokoisen munan. Ei kai se sitten tosiaan ole vielä irronnut! Ja jos siellä olis ollut useampia ja yksi niistä ironnut aiemmin, ei tämä yksi olisi kuulemma enää noin iso ja sen näköinen..

Vaikka aamulla ovistesti ei plussaa näyttänytkään, tänään pitäisi siis pregnyl pistää ja huomenna inssiin! Mulla on pää ihan sekaisin jo näistä jutuista, oireista, aikatauluista yms, huh! Mutta, pienen pientä toivonkipinää ilmassa jälleen ainakin toistaiseksi. Onneksi, se helpottaa!

Tälläinen päivän aloitus täällä, mites muilla menee?

Täti ei vielä paikalla, mutta pp17 ja nega, eli ajatukset vaan uuteen kiertoon, ei auta jäädä kierimään säälissä :ashamed: :attn:
Inssejä on siis jo 6 takana, tässä kuussa tuskin enää tehdään, vaan meillä on jo ivf-suunnitteluaika varattu kuun loppuun.. Saanhan silti notkua täällä? :snotty:

Mulla on tosin korkkaamaton resepti Clomeja ja Menopuria, eli saatan käyttää niistä jommatkummat.. :ashamed:

Vitsi kun meinaa harmittaa, mutta life goes on.. and on.. :wave:

Nyt ihan hurjasti +ajatuksia kaikille ja mukavaa päivää !! :wave:

Pupuvaimo ihanaa kun jaksat olla kuitenkin positiivisella mielellä vaikka asiat ei mene niinkuin haluaisi. Ja notku vaan täällä meidän messissä :hug:

PeePee Hyvä että inssi on mennyt sullakin hyvin, Sitten vaan piinailemaan =)

Voi kurjuus Pupuvaimo... :( :( Hurjasti teillä jo noita inssejäkin takana. Mä en ole nyt ihan varma kun en muista mitä olen lukenut mutta olittekos te julkisella? Koska se ivf mahdollisesti olis? Meniskö kauan suunnittelu käynnistä?
Tottakai roikut täällä!

Onneksi mennään vähän eritahtia niin saa jännätä toisten piinailuja ensin. Positiivisia alkupiinailuja PeePeelle ja Popsylle samalla huomiseksi plussapuhurit. ++++ :whistle: ++++

Omat nöyhdät: Eka clomi tipahti tänään kurkusta alas ja ens maanantaina ultraan. Syön siis heti kättelyssä 7vrk clomeja ja luultavasti jatkan vielä ultran jälkeenkin ennen Puregoniin siirtymistä.

Mites teillä muilla.. Oisko sitä pikkujoulufiilistä? :xmas:

Tänään oli inssipäivä. Munasolu ei ollut vielä irronnut, siittiöt hyvin liikkuvia. Ylihuomenna aloitan luget. En tiedä mistä kummasta tämä johtuu, mutta nyt on mieli ihan maassa. En jaksanut edes lähteä rakkaaseen harrastukseen, vaan päätin, että kaivaudun illaksi peittojen alle suremaan. Tämä on meidän viimeinen inssi ja lääkäri aika hyvin palautti maan pinnalle. Ei todellakaan sanonut mitenkään pahasti, vaan hyvin realistisesti totesi, että voi olla, ettei inseminaatioista ole apua, kun kuitenkin siittiöitä on tarpeeksi ja ne liikkuu hyvin. Että vika voi olla jossain muualla, mitä ei pystytä toteamaan. :(

Kyllä tämä mieli tästä vielä kirkastuu ja ehdin moneen kertaan ennen testiä elättelemään toiveita, vaikka nyt onkin sellainen olo, että 99,99% varmuudella negaa pukkaa ja kaikki vaiva on ollut turhaa.

PeePee77: mennään ihan samassa tahdissa, jännää!

Sori, nyt en jaksa kauheasti tsemppailla, mutta toivon teille kaikkea hyvää ja lupaan olla huomenna jo pirteämpi.

:wave:

Otin kans ekan clomin tänään, yks kpl vaan päivässä. Vähä kyllä hirvittää et riittääkö se... Kolme edeltävää kuuria oon syöny kaks päivässä, mut lääkäri meinas et ykskin riittää. Ultran sain ens viikon keskiviikolle, joka on kp12. Jännäksi menee, et kerkeekö inssin tehdä ennen viikonloppua vai meneekö tää kierto hukkaan :'( Onko teillä kokeneimmilla tehty inssit minä kierron päivinä?
Onneks mulla on ainakin tähän asti munikset kasvaneet ihan hyvään tahtiin et siinä mieles voi onnistua..

taria, mulla on ollu kans synkät fiilikset tänään.. Oon ihan varma ettei inssi onnistu, jos siihen nyt edes päästään :/
Ja kun meillä ukon tavara on ollu niin heikosti liikkuvaa, niin se ei yhtään lisää uskoa! Kuinka ihmeessä me voitais onnistua, kun moni hyvillä simoilla varustettukaan ei onnistu!!??
Mut kokeillaan nyt ainakin kerran, max kaks kertaa inssiä ja sit vuoden alusta IVF/ICSI jos/kun ei onnistu..

[/b]PeePee77 ja taria, kiva kuulla et inssit onnistu ja simat oli hyväs kondikses!
[/b]Popsy, tuuhan sit kertomaan kuinka inssi meni!

Nyt töllön ääreen! :wave:

Yhteistyössä