No niin
PeePee77, inssi sit lähestyy! Toi Pregnylin pistäminen on tarkkaa puuhaa, tai lähinnä se sekoittaminen. Oon sen kans kerran pistänyt enkä ymmärrä kuinka se lasiampulli oikeaoppisesti avataan!? Mun piti tehdä se vielä aamu kuudelta yövuoron jälkeen et oli aika säätämistä ku nukuttikin jo kovasti
Mulla on kans ruvennu oleen aikamoisia oviskipuiluja sen jälkeen ku clomeja oon ruvennu popsimaan. Aika rasittavia välillä, mut mitäpä sitä ei kestäisi =) Muita oireita (kuumia aaltoja tms.) en oo clomeista huomannu.
Teillä kuitenkin ajattelis olevan hyvät mahikset, kun miehen tavara on hyvälaatuista!! Jos ajoitus on kohdallaan, niin tärppi on hyvinkin mahdollinen! Mua taas epäilyttää suuresti meidän tuleva inssi, en millään jaksa uskoa et miehen tavara olis niin paljon parantunut et inssi edes kannattaa tehdä. Ainut mikä voi olla auttanu on savuttomuus sen viimeisimmän näytteen jälkeen. Tupakka kun heikentää merkittävästi siemennestettä varsinkin silloin ku laatu on jo ennestään heikkoa...
Mulla on vähä ongelma ku en oo ihan saletti et laskenko kp1 perjantain vai eilisen... Eihän sillä muuten oo merkitystä, mut eka clomi pitäis ottaa kp3. Melkein kallistuisin eiliselle, ku perjantaina tuhruttelu alkoi vasta neljän jälkeen päivällä ja koko loppuillan pärjäsin yhdellä siteellä. Sen verran heikosti tuli. Yöllä ei ollu tullu mitään, lauantai aamuna vasta "hanat aukes". Et en nyt oo oikein varma, et ottaisinko ekan clomin vasta huomenaamulla vai tänään myöhään illalla..
Nois verikokeis katsotaan hormoniarvot (FSH, PROLAKT, TSH, LH) ja infektioarvot (mm.HIV). Mulla ei oo aiemmin näihin hoitoihin liittyen otettu verikokeita, et ihan hyvä et nekin katsotaan. Miehellä ne otettiin jo Tampereella, mut mulla ei voinu ottaa ku oli jo kp7 ja ne pitää ottaa kp2-5.