\
Aamulla mies sit eka kans hommiinsa. Mulla ei pe ollut kun vasta 12 mm rakkulat. Toivottavasti ne nyt sit on kasvanut. Lääkäri oli vähän sitä mieltä ettei viel riittävästi. Mut oonhan mä nyt pistellyt, eli toivottavasti kohillaan ollaan.
Mulle inssi tehään taysissa. Missä sulle?
Mä pistän pregnylin illalla klo 21. Inssi on klo 12.30 sit ke.Alkuperäinen kirjoittaja 30.10.2006 klo 16:38 minttu kirjoitti:Nampula!!
mullakin on se keskiviikko kp 13 eli ihan samoissa mennään,tänä iltana klo 23 täytyy pistää pregnyl ja sit se inssi tehään mulle keskiviikkona klo 14,eka aamulla mies vie tietty simppansa pestäväks...
tuli se inssi mulle aika nopeesti,mut parempi niin...
mitä sillon perjantaina sitten näky sulla??mulla oli ne rakkulat 18mm kokosia nyt joten kuulemma juuri niin kun pitää,on tää niin jännää..
mulla on kyl koko pvän tänään ja eilen ja jo parina aiempanä pvänä tuntunut kipua alavatsassa mut on kuulemma ok.
niin missä sulle se inssi tehään??
-minttu-
Aamulla mies sit eka kans hommiinsa. Mulla ei pe ollut kun vasta 12 mm rakkulat. Toivottavasti ne nyt sit on kasvanut. Lääkäri oli vähän sitä mieltä ettei viel riittävästi. Mut oonhan mä nyt pistellyt, eli toivottavasti kohillaan ollaan.
Mulle inssi tehään taysissa. Missä sulle?