Huomenta ja mukavaa alkavaa viikonloppua kaikille!
Ja eilisen johdosta
POKS+POKS 34+0! :heart:
Ja
voimia muuttajille ja
onnittelut äitiyslomapyykin saavuttaneille Ite jäin pois töistä jo elokuun puolivälissä, joten jaksan ihmetellä (olitko se sinä
fourth gift, joka ihmetteli myös), että mistä ihmeestä löydätte voimia käydä vielä töissä. En tiijä laiskistaako tää kotona oleminen, mutta kaikki tekemiset on kyllä työn ja tuskan takana, kun aina viiltää tai vihloo jostakin
Oma työ oli koneella istumista ja sitäkään en pysty tekemään montaa minuuttia kerrallaan, hyvä kun teidän jutut pystyn lukemaan
Tunafish! Mennääs rauhassa nyt ettei satu mitään! Tiedän, helpommin sanottu kun tehty, kun tietynlainen epätasapaino on vartalon vallinnut.... Itekin yli-varon jo tota mahaani, kun niin aina löin sen joka kulmaan ja jätin kaappien ovien väliin... No, nyt sit mies vahingossa siihen iskee välillä ittensä... Mä kun pudottelen käsistäni millon mitäkin, niin mies reippaana nostamassa, ettei mun tarvii kumartua... ja sitteppä se kopauttaa ottansa tai takaraivonsa tähän mahaan
Hyvä homma, että kaikki on kunnossa sintillä siellä!
Yöt on muuttunut kyllä ihan omituisiksi! Jos ei herää vessaan, niin sitten herää vaihtamaan asentoa. Kääntyilen ihan valtavasti yön aikana puolelta toiselle, kun
kyljet ja selkä puutuu... Ja mitään apua ei tunnu löytyvän... Meinaan aina
kääntyä osittain vatsalleni ja sit säikähdän sitä, että taas seven litistin
toinen asento on
selällään makaaminen, joka päättyy yleensä omaan hapen puutteeseen... Unet sit taas on ihan oma lukunsa... Toissayönä epäilin, että heräsin supistuksiin, mutta aamulla en enää ollut varma olinko nähnyt unta. Kaikki
unet on niin todellisia jotenkin. Onko teillä
muilla ollut repimistä kyljessä nyt näillä myöhäsemmillä viikoilla? Mulla tuntu yks yö oikein tosi kipeenä oikee kylki. Tuntu, niin kun siinä olis ollut lihaspistos tms. ja asennon vaihtaminen ei auttanut. Olis pitänyt päästä makaamaan varmaan mahalleen, että olis auttanut... Ton yön jälkeen sitä vaivaa ei oo ollut, mutta huoli heräs, että mistähän siinä mahto olla kysymys..
Vesijano on kova vaikka kuinka joisin. Pahenee myös iltaa kohti ja yölläkin tekee mieli juoda. Yöjuominen pahentaa mulla
yönärästystä... Ja kun närästys hiukan vaimenee, niin kyljen kääntäminen alottaa sen alusta. Mä en ole mitään rennieitä ottanut, mutta pahimpiin hetkiin juonut lasillisen piimää. Se auttaa heti
Toinen mikä on auttanut päiväsaikaan, on ollut sohvalta ylösnouseminen
Sykkeistä mulle on sanottu neuvolassa, että riippuu paljolti vuorokauden ajasta mitä ne millonkin näyttää... Aamusin vauvan sykkeet on yleensä korkeemmat... Kysyin, kun ihmettelin miks meijän vauvan sykkeet tuntuu menevän alemmas joka kerta, että johtuuko siitä, kun viikkoja tulee lisää vai mistä... Mut ei kuulemma johdu, kun ihan vaan vuorokaudenajasta. Sitä siis uskominen täällä
Liikkeitä kuitenkin on reippaasti, joten ei sit kai oo syytä huoleen.
Tarjonnasta oon edelleen ihan pihalla
Katsoin myös noita ohjeita ja sohvalla makuuta pitäis välttää
No, odottelen kuitenkin nyt vielä sinne lääkäriin, ennen kun alan tekeen omia käännösyrityksiäni.
Menee rae- ja ukkoskuuron "ihailuksi" tää aamu näköjään....
sisunen ja seve 34+1