Hei kaikille! Ilmottaudun mukaan marraskuisiin! Olenkin liittynyt jo tuonne fb-puolelle eilen, mutta jotenkin tuntuu, että koska tämä kaikki on niin hurrrjan alussa niin mukavampaa/turvallisempaa kirjoitella täällä ainakin ensin.
Kaiken lisäksi täällä näyttää olevan hyvä meininki!
Eli kolmekymppinen olen, lasta ollaan miehen kanssa yritetty jo tovi. Vauhtia käytiin hakemassa Naikkarin lapsettomuushoidoista ja toinen Clomikierto toi sitten plussan eilen. Nettilaskurin mukaan LA olisi 21.11. Soittelinkin jo tuonne naistenklinikalle, sillä siellä oli varattuna uusi hoitosuunnittelukäynti. Nyt se muuttui varhaisultraksi, joka on 2.4.
Minusta oli aika hassua kun plussa pärähti ruutuun. Mielettömän ilon tai riemun sijaan tunsin suurta helpotusta. Mää olen nimittäin selvästi niitä, jotka oirehtii oikein urakalla alkuraskaudessa. Epämääräisiä oireita, suunnatonta uupumusta ym. oli ollut jo tovin ja mietiskelinkin että nyt ei kaikki ole ihan kohallaan.. No mutta, plussan myötä ei tarvitse siis huolehtia että jotain kamalaa olisi tapahtumassa kropalleni.
Ja tosiaan noista oireista. Minua vähän hirvittää, kaikki on näin alussa ja jo nyt kärsin kamalista pahoinvoinneista. Ne tulee jos en syö ja syömisen jälkeen saattaa tulla sitten oksennus. Samoin väsy: tuntuu, että seuraava askel väsyasteikolla on varmasti ihan tajuttomuus. Miten voi ihminen olla näin uupunut?
Kasvimaa tuossa kyselikin, mitä työtä teemme ja ite toimin opettajana. Mun oppilaat on vielä tosi pieniä, ja kauhulla ajattelen jos tämä pahoinvointi äityy kovin kamalaksi. En voi kesken tunnin alkaa ryntäileen vessaan.... Noh, nähtäväksi jää.
Musta on ollu kyllä tosi mielenkiintosta lukea teidän muiden odottajien juttuja. Osa nimimerkeistä on tuttuja muilta palstoilta ja osalla on samantapasia hoitohistorioita taustalla. Mun pitää esimerkiksi kanssa alkaa pisteleen Klexanea (oliko se sen nimistä?) sillä kuulun laskimotukosriskiryhmään geenimutaationi takia.
Sellaista tällä kertaa.
toiveajatus 4+0
ps. Micaela: merkkaatko mut listaan, kiitti!
21.11 Toiveajatus/ensimmäinen/ OYS