aikaista aamua jälleen
aikansa sängyssä kieppuneena totesin et tämä yö oli taas tässä....
kotipirskeiden lopputulos mulla on kyllä hyvä mies
ei paljoo kauniimpaa keskustelua ois voitu enää käydä...
selitin vielä viimeisen kerran kantani ja sit se tajusi... ja totesi itekin et parempi onkin ettei pieninkään ole paikalla.
ja ne toiset iltamat olis hänen synttärinsä, joihin hän sit olikin vuokrannut tilat. niin fiksua. siellä on saunat ja muut ja voi jäädä yöksikin, mun ei tartte ottaa vastuuta kokkailun eikä siivoilun suhteen, saati lähteä lasten kanssa evakkoon
Rauha on maassa, ollutkin. Ja nyt kun ajattelee, niin ehkäpä mies oli miettinyt pari päivää rauhassa, ja otti mielipiteeni eri tavalla huomioon kerran en ollenkaan asiasta hermostunut.
silloin jos tunteet kiehahtaa heti, niin toisellehan nousee puolustus-asema päälle välittömästi.
On niin hienoa olla tällaisessa suhteessa, kun ei tartte ite pelätä vastapuolen reaktiota, silloin osaa itsekin miettiä sanansa rauhassa, suuttumatta, sekä suututtamatta toista.
Asia on siis loppuunkäsitelty, ja juhannukseen meille tulee vain läheisin ystäväpariskunta käymään, ja niistä ei tartte ikinä mitään paineita ottaa, eikä niiden parit saunajuomat todellakaan haittaa
ihanaa ettei tartte stressata enää mitään tähän liittyvää
tänään sitten neuvolaan....
ja taas oli uusia tupsahtanut mukaan, kivaa!!! :wave:
tarvikkeiden hankinta edelleen en ole hommannut mitään
mä olen niin tavoilleni uskollinen tässä asiassa.. sen verran oon vanhanaikainen etten usko ennenkuin näen kumpi tulee, et mitään en oikeestaan hommaa... turvakaukalonkin osaa mies ostaa, (sen ehtisin jo myymään pois) että päästään sairaalasta kotiin, osti edellisenkin ite.. sitten kun pienokainen syntyy ja nähdään kumpi on, on niiiiiin ihana lähteä ostoksille!! se on semmosta hömpötystä sitten...
tosin valmiina mulla on semmonen perus-vaatevarasto, että ekat pari viikkoa pärjää loistavasti. ja mies hommasi viimeksikin vastasyntyneelle vaippoja ja korviketta valmiiksi, ei mun tarvii kaikkea ite huolehtia
sokerirasitus mä olen päässyt vähällä tässä raskaudessa, terkkari sanoi et saan mitata sillon kun jaksan ja muistan. kerran arvot olleet hyviä. rasitukseen menen sitten myöhemmillä viikoilla.
se litku ei ole edes pahaa, heittämällä menee ales eikä huono olo tullut ollenkaan. ei odotusaikana, eikä kontrollissa puoli vuotta synnytyksen jälkeen. ja molemmilla kerroilla sattui juttuseuraa samaan huoneeseen, aika meni tosi äkkiä
ja sit on niin ihanaa mennä kanttiiniin kahville kun tuosta on selvinnyt
mulla on suht hiilariton ruokavalio ollu helmikuusta saakka, karkkipäivästä yritän pitää kiinni, pullia tai viinereitä saati suklaata en syö oikeestaan ikinä, sipsitkään ei nappaa ikinä.
juusto ja salmiakki on ehkä ne mun pahimmat viholliset
ja painoa tullut aloituksesta vasta kilo, et tähän mennessä tuskin hätää onkaan.
ihana aurinkoinen aamu kyllä se mielelle tekee niin hyvää kun heti herättyä näkee et on nätti päivä tulossa! tarttis käydä pikaiseen kastelemassa pihakukkaset ennen kuuminta aikaa päivästä.
ja oikein mukavaa alkavaa viikonloppua kaikille mammoille