Heissan! Enpä kerinny koko viikonloppuna taaskaan tänne. On ollu kyllä mahottomat sääolosuhteet!
Mulla taas ollu
masisfiilistä. Lähinnä eilisestä lähtien, kun mies oli korjaamassa autoa kotipaikkakunnalla ja minä koiran kanssa mentiin sitten siellä isällä käymään. Isälle ei voi ottaa koiraa sisälle, koska sen vaimokkeella on astma ja siellä oli allergisia lapsia kylässä. Koira vielä pelkää ukkosta ja tietysti ukkoskuuro rymähti päälle sitte, kun oltiin siellä terassilla ulkona eikä mitään paikkaa mihin viedä sitä sisälle. Mä sitten
suutuin vähän sille
tilanteelle, että pitiki olla siellä sillon ja ne luuli sitte että olin vihanen niille, kun eivät päästäneet koiraa sisälle turvaan... No sitte kyllä vähän suutuinki niille, kun eivät tajunneet sitä, vaan paapottivat asiasta, kun on allergisia, mihin minä sanoin monta kertaa, että YMMÄRRÄN. Sitte mua käskettiin syömäänki, vaikka ennemmin oisin ollu tärisevän koiran turvana. Isä istu siinä sitte koiran kanssa sen aikaa. Heti ku tuli taukoa ukkosessa ja kaatosateessa, niin lähdettiin mummulle, missä koira sai olla sisällä. Siellä vierähtiki tovi, että ilma jo kirkastui ja meinasin lähteä käymään mökillä ennen ku oisin menny patisteleen miestä, että jatkais korjaamista seuraavana päivänä. Mummu sitte rupes veisaamaan, että ei sinne mökille kannata mennä, kun koira hukkuu sinne kovaan virtaan vielä!!! Oli se kyllä tilannetta pohjustanut valmiiksi jo kaikella muullaki valittamisella, minkä olin yrittänyt antaa mennä toisesta korvasta ulos. Lopulta tokasin, että ei sitte mennä! Hyvä ettei kirosanat lennelly. Näin hyvillä mielin lähdin sitte ootteleen, että pääsis miehen kanssa kotiin. :stick:
Tänään oli
yllättäen olo, etten jaksa lähteä, että jään mieluummin koiran kanssa kotiin. Käytiinkin noin 6 km lenkki, vaikka oliki näin kuuma. Puolessa välissä pääsi meren rantaan lepuuttamaan mieltä ja koiraki pääsi uimaan.
Sitte mies soitti ja kertoi, kuinka hänen vanhempansa olivat haukkuneet meitä tyhmiksi, kun oltiin menty ostamaan turvakaukalo, kun siltä siskolta ois saanu sen. V*t*n kiva! Laitoinki nyt sitte sille siskolle viestiä facen kautta, jos vois laittaa meille vaikka listan tavaroista, joita me sitten saadaan lainaan tai omaksi, ettei enää toiste tapahdu tämmöstä haukkumista. Aina kun ollaan soitettu, että mentäis käymään siellä systerillä, niin niillä on ollu muita vieraita tai ne ei oo kotona. Eikä ne tietenkään ite ehdota sitte mitään ajankohtaa millon vois tulla käymään.
Raivostuttavaa tämmönen! Jos ne appivanhemmat rupeaa mulle sanoon siitä turvakaukalon hankkimisesta, niin sanon kyllä suorat sanat niille. Hittoako me ollaan koko ajan kinumassa muilta, että mitä me saadaan, mitä me saadaan?! Täällä on sellanen
pesänrakennushyrrähormooni käynnissä, että jos joku ei ehi tarjoomaan, niin se on sitte voi voi.
Taas tuli tämmönen vali vali tähän alkuun, mutta ei oikein muuallekaan voi purkaa näitä juttuja.
Ois kiva kommentoida juttuja, mut en nyt kyllä jaksa ja ehdikään, ku meni niin kauan lukemiseen taas ja pitäis kotitöitäki tehä vielä. Sain
vaatekaapin siivottua pienistä vaatteista. Säkillinen noita tuliki odottamaan raskauden jälkeistä elämää, mutta onneks jonku verran vielä jäiki.
Nojoo, kerrotaan se
pituus ja
mahan ympärys tähän kuitenki
pituus on
171 cm ja mahan ympärys
94 cm. Oon siis hoikkaa sorttia ja tuo maha ennustettavasti levinny
tyttömahaksi tuohon.
Oivoi, synkkiä pilviä lähestyy taas!
*muoks. Eilisen ukkosen ja mun mielialan synkkenemisen jälkeen mönttiki meni ihan hiljaseks eikä
liikkeitä tuntunu kunnolla vasta kun tänä aamuna... Stressikö aiheutti? Onneks se nytki tuolla tuntuu porskuttavan menemään.
mnica ja möntti 26+4