Scala harmi, että tunnet parhaaksi poistua joukostamme..
Itse ainakin jätän lukematta jutut, jotka ei minua kiinnosta ja kaikkea ei aina ehdikään lukea yhtä intensiivisesti, vaikka haluaisi. Minäkin toivon, että kuulisimme vielä sinusta sitten viimeistään, kun pikkuinen putkahtaa maailmaan
Masukuvaa voisin päivitellä, kun jaksan ottaa asiaksi...
Mies kyllä lupasi jo, että voisi ottaa kuvan. Oishan se ollut hienoa ottaa vaikka joka viikolta kuva, mutta ei sitten tullut sitä innostusta siitä. Täällä netissä on joku video, missä tais olla, että masukuva otettu jokaisena päivänä samassa paikassa ja asennossa. Mutta kiva nähdä millasia masuja muilla on! Mää oon tämmönen puolikkaan koripallon nielly
Syömisestä. Alkuun olin tarkempi ruokailuajoista, koska se huono olo kyllä yllätti heti, jos pitkitti syömisvälejä. Nyt sitten voi ottaa jo rennommin, mutta onhan se sitte ilkeetä, ku just ennen nukkumaanmenoa on kauhee nälkä, kun ois voinu aikasemminkin jotain syödä. Ja kun piti paastota sinne sokerirasitukseen, niin tunnin päästä iltapalasta oli jo kauhee nälkä, tietysti, vaikka söin 3 leipää kaikkine herkkuineen!
Tänään päivällä
himotti suklaa ihan sikana. Käytiin kaupassa ja kierrettiin kassoille sitte toista kautta, ettei jaksanu enää karkkihyllylle taapertaa, niin otin kassalta suklaapatukan ja eihän se mitään auttanu! Onneks tuo himo ei kuitenkaan selättäny mun laiskuutta, niin se meni sitte aikanaan ohi.... Fazerin sininen suklaalevy ois menny kyllä heittämällä naamariin
Möntti on kyllä aika rauhallinen tapaus. Pitkiäki aikoja päivästä ihan hiljaa ja sitte aina välillä enemmän liikuskelee ja toisinaan tuntuu vaan pari tönäsyä, sitte myös semmosia "raapimisia" tuntuu kun tiesti nyrkkiään aukoo tai jotain
Vaikuttaako sitte äidin rauhallisuus vai onko se vain sitä, kun
temperamentti vissiin muodostuu jo mahassa ollessa? Jossaki oli siitä juttua, että temperamenttiin ei voi oikeastaan mitenkään vaikuttaa, koska se muodostuu aivojen kehityksessä. Jokaisesta meistä tulee mahassa täysin uniikki kappaleensa :heart:
Mutta eipä mulla nyt kummempaa. Mukavaa, kun miehellä ollu toinen lomaviikko nyt ja sai mun autonki korjattua hyvissä ajoin, niin saanu nauttia kahestaan kotona olemisesta, vaikka tuo nyt suurimmaksi osaksi tuossa koneella touhuaa. Ja mikä parasta, että se auto meni katsastuksesta läpi! Ei tarvi siitä enää huolehtia taas vuoteen, kun kumminki pitää jonkulainen kakkosauto olla, kun muutetaan korpeen ja mies 10 tuntia päivästä poissa arkena.
Ja huhua kuultu, että meidän tulevan talon nykyisillä asukkailla olisi mahdollisesti jo muuttopaikka tiedossa! Peukut siis pystyyn, että ne muuttais piakkoin pois ja me päästäis kans pian muuttopuuhiin! Ettei tarvi syyskuun loppuun oottaa
mnica ja möntti
POKS 27+0
POKS