marraskuun 2007 ipanat

en löytänyt tällasita ketjua, joten laitoin alulle. TErvetuloa kaikki 3 -vuotiaiden äipät =) niin ja hyvää syksyä kaikille.=)
Näin alkajaisiksi neiti syntyi 2.11.2007 ja on nimeltään Minttu.
Näsäviisaus valttikorttina, isosiskon roolissa touhuten kaikenlaista :saint: mitä äitikin puuhaa. kova halu olla kaikessa mukana varsinkin siskon (5kk) hoidossa :)
Suusta porisee lauseita niistä kehkeytyy yllättävän hauskoja tarinoita, joille naureskellaan ratketaksemme :LOL:
Päiväkodin aloittanut elokuussa 2010, siellä tädit leikkivät ja lapset katselevat ja tekevät kuperkeikkaa :p
Palapelit on kova hitti ja ne onkin ainoa puuha missä keskittyminen ei herpaannu. Apua tarvitaan vain harvoin=)
Tempperamenttia ei puutu ja sitä on välillä liiankin kanssa....
Minä itse vaihe on edelleen menossa, onhan kauhea halu oppia uusia asioita ja näyttää että kyllä minä osaan :LOL:

Olisi mukaa kuulla muiden 3-vuotiaiden tarinoita, joten tulkaahan mukaan, ihan ympäri Suomen =)
 
Olipas kiva, kun aloitit ketjun! Taitaa melkein muilla 2007 naperoilla oma ollakin :p
Meillä vietetään 24. päivä synttäreitä ja aika vilkas ja iloinen poika meillä asustaa =)
Omaa tahtoa löytyy vaikka muille jakaa ja IHAN KAIKEN pitäisi saada tehdä "minä itse"!
Puhua pälpättää koko ajan, välillä niin paljon ja nopeasti, että muut tahdo aina saada selvää kaikesta =)
Tempperamenttia löytyy täältäkin ja välillä hermot on koetuksella, kun ei tahdo usko mitään. Siis yhtään mitään..
Meillä tehdään ruokaa, niin äidille ja isälle kuin pehmoleluillekin, autot on nyt aika pop ja kitaran soittaminen on ihan joka päiväistä. Ajattelin, että toivotaan noita palapelejä nyt lahjaksi, jos niihin vaikka innostuisi. Meillä kyllä aika nopeasti vaihtuu kiinostuksen kohde leikeissä :LOL:
Pitkä poika, on reilusti päälle metrin, neuvolaa odotellaan.
Äiti on ihan ykkönen, isä ei kelpaa juuri mihinkään. Eikä muut lapsetkaan paljon kiinnosta, ihan muutama on, jotka on "mun kavereita" ja joista ollaan iloisia kun nähdään.
On meidän ainoa ja vasta nyt on hieman alkanut pitämään puoliaan, jos joku nappaa lelun tms.
Saas nähdä koska tulee "minun" vaihe :LOL:
 

Yhteistyössä