Olipas kiva, kun aloitit ketjun! Taitaa melkein muilla 2007 naperoilla oma ollakin
Meillä vietetään 24. päivä synttäreitä ja aika vilkas ja iloinen poika meillä asustaa =)
Omaa tahtoa löytyy vaikka muille jakaa ja IHAN KAIKEN pitäisi saada tehdä "minä itse"!
Puhua pälpättää koko ajan, välillä niin paljon ja nopeasti, että muut tahdo aina saada selvää kaikesta =)
Tempperamenttia löytyy täältäkin ja välillä hermot on koetuksella, kun ei tahdo usko mitään. Siis yhtään mitään..
Meillä tehdään ruokaa, niin äidille ja isälle kuin pehmoleluillekin, autot on nyt aika pop ja kitaran soittaminen on ihan joka päiväistä. Ajattelin, että toivotaan noita palapelejä nyt lahjaksi, jos niihin vaikka innostuisi. Meillä kyllä aika nopeasti vaihtuu kiinostuksen kohde leikeissä
Pitkä poika, on reilusti päälle metrin, neuvolaa odotellaan.
Äiti on ihan ykkönen, isä ei kelpaa juuri mihinkään. Eikä muut lapsetkaan paljon kiinnosta, ihan muutama on, jotka on "mun kavereita" ja joista ollaan iloisia kun nähdään.
On meidän ainoa ja vasta nyt on hieman alkanut pitämään puoliaan, jos joku nappaa lelun tms.
Saas nähdä koska tulee "minun" vaihe