*Marraskuisten tapaaminen Turussa*

Olisin kanssa tulossa mukaan. Olisiko paikkana keskusta tai vaikka skanssi? Onko muilla tulossa vanhempia ipanoita mukaan? Meinaan vaan, että preferoisin aikaa ennen tai jälkeen päiväunien. Täällä kotona kun laiskotellaan ä-lomalla niin päivällä ei kyllä ole väliä.
 
Mulle ainakin käy kumpi vaan. Muita lapsia kun ei oo ja julkisilla kuljen niin helposti pääsee. Ja kotona päivät pitkät niin sopii millon vain :)
Skanssin kahviloissa yms on ainakin varmasti tilaa, niin lapsienkans tulevil ku muillekki :D
 
Mulle sopis skanssi tai keskusta, liikun julkisilla. Mut joku kiva kahvila joka ei oo niin avoin ois hyvä. Ehdotuksia?

Päivälläkään ei hirveesti väliä ku oon opiskelija ni aikataulu on aika vapaamuotoinen :D
 
Ilmoittaudutaan nyt tälläkin puolella kiinnostuneiden listalle. :wave: Skanssikin paikkana menettelee, vaikka onkin mulle vieraampi ja ihan toisella puolella kaupunkia, auto on kuitenkin itsellä käytössä.
 
Jos vaikka kaikki ilmottais kumpi sopii paremmin, viikonloppu vai arkipäivät. Mulle sopis varmaa paremmin viikonloput... Ajalla ei oo väliä, mut viikolla sopii paremmin aamupäivät ku iltapäivät.

Oisko kuitenki helpompaa tavata keskustassa? Siellä ainakin enemmän valinnanvaraa kahviloissa. Mä ainakin meen keskustan ohi lähes päivittäin. Vai mitä mieltä te muut ootte?
 
Lyödäänkö nyt sitten lukkoon jokin aika, olisiko se keskiviikkona sitten esim klo 11 vai 13? Itselle myös ehkä tuo myöhäisempi olisi parempi. Mutta niin väliä ei ole.
Ketkä kaikki pääsisi tulemaan tapaamiseen?
 

Yhteistyössä