MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - MEIDÄN KUU! (Ja vähän joulukuuta...)

Neuvolassa käyty,kaikki hyvin MIELETTÖMÄSTÄ turvotuksesta huolimatta..verenpaineet pikkasen koholla..Sit sain melkein sydärin kun kuunneltiin vauvan sykettä ja se huiteli 170 ja neuvolan täti pyysi menemään kyljelleen,kyllä sitten onneksi rauhottui 155-160 mutta käski nyt olla makaamatta selällään kun nousee vauvalla syke noin korkeeks :( ja sit kuitenkin pitäis jalkoja pitää koholla..Näin unta et tuli vessassa limatulppa ja voi jeesus aamulla sitä pettymystä kun tajusin että se olikin vaan unta.... :ashamed:

hannanmamma 38+2 :heart: :heart:
 
Onni09 onnea :flower: ja muutkin kuulumiset luettu!

Tais jäädä se synnytystarina kertomatta, lueskelen aina jutut vaan läpi ja heti kun alan kirjottelemaan niin miun uusi herästykello pamahtaa päälle :D ihana herätyskello kylläkin :heart:

Tosissaa sillon viikko sitten pe-la yönä alko supistelemaan, en ees eka tajunnu että suppaili.. aamulla vessassa käydessä tuli sitten limasta vuotoo pyyhittäessä ja suojaanki asti, limatulppa irtoillu oli.. Supparit jatku vähäisinä mutta kivuliaina pitkin päivää ja paheni vaan yötä kohden. Aamulla soitin paniikissa äippäpolille ja rauhottelivat sieltä, päivällä soitin uudestaan ja illalla vielä kolmannen kerran. Yöllä alko sitten suppailee 5min välein parin tunnin ajan ja 4 aamuyöllä totesin miehelle että nyt perskele lähetään eikä enää soitella mihinkään.. (illalla kun soitin polille, ni sanoivat vaan että kyllä sä sitten tiedät kun synnytys alkaa) mut ne kivut oli jotain aivan kamalaa..
Sairaalassa ottivat heti sisälle ja laittovat suppareita helpottavan piikin jonneki alaselän holleille; ei se mitään kylläkään auttanut
Mies lähti kotiin joskus kuuden aikoihin ja mie yritin vetää unta palloon, kun en ollut kuin 2cm auki.. :/ Seuraava päivä (su) menikin lämpöpussien kanssa ja ammeessa lötkötellessä, ei nekään auttanu suppareihin jotka oli samat ku la yönä... Su iltana olin vasta 4cm auki, ja taas ammeeseen.. n. klo 22.00 totesivat että soittavat sen anestialekurin paikalle jotta voidaan laittaa epiduraali ja rueta käynnistelemään synnytystä, joten soitin miehelle että tuus sairaalaan ja äkkiä..
Epiduraalin laitossakin oli jotain ongelmia, ei löytäny heti oikeeta kohtaa ja voi vee että sattu ;D Supisteli ihan hulluna ja yritä siinä sitten olla kippura-asennossa :D Sitten laittovat tipan käteen, ettei verenpaineet laske sekä jotain ainetta lisäämään supistuksia. 5cm taisin tuolloin olla auki.. En oo varma mihin aikaan puhkasivat kalvot ja laittovat vauvalle ne jotkut sydämen seurantajutskat.. Mutta yhtä tuskaa se koko synnytys oli kuitenkin, epiduraalin vaikutus loppu ponnistusvaiheessa ja no joo kyllä lähti tästä tytöstä ääntä ;D mies sano että olipa häntä ruennu naurattaa, miulla oli kylläkin nauru kaukana |O
Mutta ponnistin sitten niinkin kovin, naamasta katkeili verisuonia ja molemmissa silmissä myös kivat verenpurkaumat :D näytän vieläkin ihan rapulaiselta :D

Ja 9pisteen poika siis syntyi 02.35 <3 (rv 37+0)

Miten muuten muilla jotka on jo synnyttäneet, kun leikattu tuo väliliha niin kauan on mennynnä parantumiseen? Ja mistä mie tiiän onko se tulehtunut? en millään haluis peilillä kurkkia tuonne :headwall:
Nyt kun pystyy jo joten kuten istumaan, ni tuntuu kuitenkin koko ajan että hirvee kiristys olis nuissa tikeissä... Ja häpyluuhun on ruennu vihlomaan jatkuvaan tahtiin..

Ainiin, ja neuvolatäti tulee meille keskiviikkona kyläilemään, joten josko huomenna olis sitten pieni siivousurakka :D ja äitikin tulee torstaina vähän avittelemaan <3 aah, mikä helpotus.. Nyt on kaks edellistä yötä ollu jotenkin tosi helppoa, poika heränny vaan 2 kertaa koko yön aikana.. *koputtaa puuta*

Tässäpä vielä kuva meidän toukasta; http://www.aijaa.com/v.php?i=5227142.jpg (joskin hieman huonolaatuinen , mutta ihana kuitenkin <3 ) Ja facebookista löytyy enemmän kuvia..

pikkuihra ja toukka 7vrk!
 
zera tiedän mitä se olkapään puute on kun yksin minäkin ihan viimemetreille olen porskutellut, mutta kyllä me selvitään :) täältä onneksi saa olkapään kun sitä kaipaa :heart:

Onnille ja CB:lle onnea pikku tyttösistä :heart:

miyaki voin kertoa että mie ainaki oon sun seurana täällä :wave:

pikkuihra kiitos synnytyskertomuksesta, mukava lueskella, sulla aika hitaasti ilmeisesti aukes paikat ??

Täällä odotellaan että kauppakassi tulis kotia ja pääsis tekee pizzaa :p närästyksenkin uhalla :D eilen oli tosi pahana nukkumaan käydessä tuo närästely mutta maito auttoi kun sitä lasillisen hörpin..

Nää mun jutut alkaa olla aika diibadaaba kun ei jaksa koko aikaa kertoa mite turhauttaa ja mitää muuta ei sit tapahdukkaan :kieh: noh, jos yrittäs koirien kanssa käydä lenkkeilee, sikälimikäli saa jonku seuraks.. harmittaa ku ei pysty ittekseen lähtee, alkaa olla tuo 2x 70kg vetovoima liikaa :LOL: olis niiiiiiiiiiiiiiiiiiin kiva ku pystys normaalisti lenkkeilee.. noh, sit vaunujen kanssa :)
 
Onnea vauvautuneille!! :) Porukka rupeaa ihan kunnolla jakautumaan, onko täällä kohta enää muita kuin minä :O

Ai onhan täällä, Miyaki täällä ollaan varmaan vielä muutama viikko, ei tuo vauva tuolta taida haluta ihan heti ulos tulla :wave:

:D
 
onnea taas vauvansa saaneille :heart: :heart: :flower: :flower:

ja kiitos pikkuihra synnytyskertomuksesta, on ollu rankka synnytys sulla ku noin kauan kestänyt.. alkaa itellä pelottaa jo :eek: =)

miyaki ja miss mindy minäkin roikun täällä vielä viikkoja luultavasti, seuraa on :wave:

joo ei tässä mitähän tapahdu, tänään oon imuroinu, pessy lattiat, pyyhkiny pölyt, pessy pyykkiä, vaihtanu lakanat, käyny lenkillä ja ei edes yhtä supistusta!!! |O :headwall: |O

ajattelin myydä vaikka kirpparilla noi kaikki vauvankamat ku ei häntä kuulu, jospa se sit viimeistään alkais syntyilemään :D heeeeermooooot!!!! ja nyt rassaa toi maha ku se kutisee (ihon venymisestä vaan luulisin) vaikka öljyän ja rasvaan ja se kutina on todella tuskasta ja maha niin arpien peitossa ettei uskalla ees raapia :/ menen syömään niin tuun paremmalle tuulelle :kieh:

tupuna ja "en ikinä millonkaan täältä tule-pokken" 39+1 :heart:
 
Täällä se minäkin oon, varmaan vielä joulukuussakin. LA on vasta 27pvä. Nyt tuntuu, että olis melooni persuksissa, kun pää painaa tonne alas.
Tänään se sitten alkoi et kaverit ja sukulaiset alkavat soiuttelemaan ja kyselemään, että joko...joko??? Ihan kun en sit ilmoittais, kun aika on...
Mulla muuten kaks yötä mennyt tosi hyvin, kun olen ottanut yhden särkylääkkeen ja yhden magnesiumpillerin ennen nukkumaan menoa...suosittelen kolotuksista kärsiville!!!
Housut on jatkuvasti märkinä, mut taitaa olla vaan valkovuotoa mitä lorahtelee. Vessassa käydessä tulee kyllä tutkittua paperi aina huolella limatulpan toivossa:)
Ei muuta kun tsemppiä meille odottajille ja teille jotka vietätte jo ihanaa vauvaeloa!

T: Peggy+Emmi 37+3
 
Onnea Onni ja CB :flower:

Täällä kans yksi loppukuun tuskainen :wave: . Mitään on tuskin odotettavissa lähipäivinä...tai viikkoina, siltä nyt tuntuu :kieh: . Sais jo vauveli alkaa tulla ennen kuin olen aivan hermoheikko :headwall:

Huomenna olisi taas synnytyslääkärin tapaminen. Saas n'hdä mitä tuumaa ku ei ole ladyä näkynyt kolmeen viikkoon :| . Viime viikolla kävin kyllä tarkistaan vauvan kunnon mut ihan tossa lähisairaalassa. Paljonkohan paino taas näyttä :eek: . Viikko sitten oli plakkarissa 10 kiloa uutta elämäniloa :whistle: . En kyllä jaksais stressata, pääasia et muksu kasvaa ja voi hyvin.

Oikein paljon tsemppiä kaikille h-hetken lähellä eleleville :hug: :heart:

Indo ja Ebba 38+2 (toisaalta tuntuu et vasta oli 8+2)
 
Onnea kaikille vauvautuneille tasapuolisesti :heart:

Jos nyt saisin aikaseks vähän rustattua synnytystarinaa.

Elikkä keskiviikon ja torstain välisenä yönä, joskus 12 aikaan lorahti lapsivettä. Kaikki ei mennyt, mutta kuitenkin niin että housut kastu kunnolla. Soittelin sit synnärille ja kyselin koska pitää käydä näytillä. Sanoivat että viimestään aamulla. Joskus sitten 3-4 aikaan alko supisteleen. Oli heti kipeitä, mut ei tullu vielä säännöllisinä. Siinä ne sit jatku kokoajan ja muuttu kipeämmiksi. aamulla lapset mummolaan ja sairaalassa oltiin n. 7.30.
Ensin menin käyrälle. Kunnon supistuksia ei piirtynyt vielä tarpeeksi usein. Mutta kun vettä oli kuitenkin mennyt, niin odottelin sitten lääkärille pääsyä ja verikokeita.
Lääkäri ultras ja katto kohdunsuun tilanteen. Kanava hävinnyt ja n. 2-3 cm auki. Teki myös rajumman puoleisen tutkimuksen, jotta saatas vähän suppareihin tehoo :whistle:
Tässä vaiheessa olinkin jo aika kipeä, mutta saliin ei vielä päästy. Kätilö sitten antoi peräruiskeen ja mentiin käveleen käytäville. Kamala nälkäkin oli, mutta mitään en pystyny enää syömään, kun oksetti kovin, jos jotain yritti haukata. Siinä kävellessä supistuksiin sitten tulikin enemmän tehoa ja tihenivät. Sitten mentiin tutkiin tilanne ja olin 4 cm auki ja pääsin saliin. Kello oli silloin jotain 10.45.
salissa ensin otin ilokaasua ja kätilö ehdotti kohdunkaulanpuudutetta. Päätin kokeilla sitä. Lääkäri tuli laittaan puudutteen ja laittoi samalla vauvan päähän pinnin mittaamaan sydänkäyrää. Tässä vaiheessa auki 5cm. Puudutteesta ei ollu mitään hyötyä. Ei vienyt edes pahinta piikkiä suppareista. siinä jonkin aikaa kärvistelin ja sitten pyysin saada epiduraalin. äkkiä sen sainkin ja se vei kivut todella hyvin. Ainoa tuntemus oli supparin aikana painon tunne tuolla alakerrassa. Reilu puoltuntia puudutuksen laiton jälkeen alko tuntuun siltä, että nyt tulee kakat housuun :whistle: Hälytettiin sit kätilö paikalle ja olinkin jo täysin auki ja tukkaa näkyi jo. ja eikun ponnistamaan. Ponnistus kesti 6 min. Se oli tällä kertaa aika kivulias, kun poitsu päätti syntyä käsi poskella |O mutta ihmeen kaupalla selvisin silti ilman tikkejä! Säännöllisten supistusten alettua kestoksi merkattiin 3,33h. Josta 6min. ponnistusta ja 13 min. 3 vaihe. Synnytyksestä jäi hyvä mieli ja toivuin äkkiä. Seuraavana päivänä päästiinkin jo kotiin :heart:

Sisarukset on ottanu uuden tulokkaan todella hyvin vastaan. Vauva on ainakin vielä ollut suht kiltti. Lähinnä vaan syö ja nukkuu :D

Galluppiin koska syntyneet:

1. 40+4
2. 40+4
3. 40+1

Sonja ja pikku-ukko 4vrk
 
:attn: ällövaroitus..
kertokaas kokeneemmat miltä se limatulppa nyt oikee näyttää..?? :ashamed:
Miult tuli äsken vessassa käydessä sellasta kananmunan valkuaista muistuttavaa limaa.. oikee venyvää, ku jäi vielä roikkumaan ylös noustessa ja pyyhittäessä tuli paperiin lisää.. :x (oikee "ihanaa" tekstiä..) tarkoittaako tää nyt mitää sitten?

vähän ulalla oleva TB 40+0
 
Voi kunpa tää lähtis jo syntymään..jos mie taas joudun siihen käynnistykseen niin se menee varmaa vielä nopeampaa mitä tuon Juhon kohalla ja ne supistukset oli aivan järkkyjä.

No kivahan se on jo tietää eräpäivä koska viimeistään poika on sylissä.
 
Huh kuinka paljon tänne tulee tekstiä! Ja nyt kun ei muka millään kerkeä lukemaan tai kirjoittelemaan...

KIITOS kaiille vauvaonnitteluista. Täällä ollaan niin onnessaan ja ihastellaan minipakettia jatkuvasti. Uskomattoman pieneltä vaavi tuntuu vaikka tämä kolmas meidän suurin :eek: . Noh, eipä tuo 2,9 kg paljon ole....

Tänään käytiin neuvolassa painokontrollissa kun pääsi tippumaan sairaalassa ja poika oli hieman laskahkon oloinen. Nyt kuitenkin oli tullut 150 g kahdessa päivässä eli hyvin syö! Ja onkin syönyt 2-3 tunnin välein. Pullolla on poika, mutta toistaiseksi olen saanut pumpattua vielä osittain omaa maitoa. Kauaa ei ehkä jatku, mutta molemmat edellisetkin olleet pullopoikia ja hyvin on sujunut =) .

Meillä siis pojalla huomattiin kystä painokontrolliultrassa rv 38. Tuo kysta on nyt alle vuorokauden ikäisenä ultrattu uudestaan ja siellä se edelleen on. Koko 16 mm X 24 mm X 14 mm. Eli Ei ihan pienikään... noinkin pieneen vaavin päähän :/ . Jatkotutkimukset seuraavat Lastenlinnassa neurologian polilla noin kuukauden päästä. Silloin myös tehdään magneettikuvaus. Joka tapauksessa kysta mitä ilmeisemmin johtunee vauvan aivoinfarktista tai aivoverenvuodosta. Kuulostaa ainakin omasta mielestäni pahalta ja hurjalta :'( :'( . Niin kuin sitä luuli pystyvänsä suojelemaan toista vatsansa sisällä. Mitään en ole tiennyt olevan vialla.. hurjaa kuitenkin.

Onneksi nyt näin ulkopuolisesti kaikki näyttää olevan kunnosssa. Aika ja magneetti näyttänee jos ja minkälaisia ongelmia tulevaisuudessa odotettavissa. Toivottavasti ei ainakaan kovin pahoja!!!

Täällä aika juoksee. Koko ajan olen jotenkin liikkeellä ja edes sohvalle ei juurikaan ehdi istahtaa! Mäkin taidan hieman käydä ylikierroksilla. Ja kun tuo isäntäkin nyt isyyslomalla, niin ei niin tule koneelle istahdettua :).

Paljon onnea kaikille vauvautuneille ja onnea muille tulevaan

EDTA ja poju 5 pvää


:heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja teddybear82:
:attn: ällövaroitus..
kertokaas kokeneemmat miltä se limatulppa nyt oikee näyttää..?? :ashamed:
Miult tuli äsken vessassa käydessä sellasta kananmunan valkuaista muistuttavaa limaa.. oikee venyvää, ku jäi vielä roikkumaan ylös noustessa ja pyyhittäessä tuli paperiin lisää.. :x (oikee "ihanaa" tekstiä..) tarkoittaako tää nyt mitää sitten?

vähän ulalla oleva TB 40+0
Sivullisena täältä huikkaan että limatulpalta vaikuttas...

Vieläkös apollo on kasassa? :wave:

*Talvicci ja PikkuMurikka 3vko2pvä*
 
Pikkuihra kyseli välilihan parantumisesta. Mulla leikattiin siis 16 vrk sitten ja nyt ollaan jo voiton puolella! :D Vielä vähän juilii, mutta ei kovin pahasti. Viime viikolla kävin näytillä lääkärillä, kun kipu mielestäni hieman lisääntyi ja oli kutinaakin. Lääkäri kuitenkin sanoi haavan lähteneen hyvin parantumaan ja kutina johtui hyvin tod. näk. tikkien sulamisesta.

Vinkki vauva-arkeen: Hankittiin vaavisänky eli sairaalasänky (www.vaavi.fi). Vuokra maksaa 75 euroa ja se on neljäksi kuukaudeksi. Hinta sisälsi kotiinkuljetuksen (tuli heti seuraavana päivänä tilauksesta) sekä postituksen takaisin. Ollaan oltu mielettömän tyytyväisiä. Vauva nimittäin nukkuu todella paljon ja päivällä on ihana siirrellä poikaa aina sinne, missä itsekin olen.

Me olemme saaneet tän esikoisemme kanssa ihanan pehmeän laskun vauva-arkeen. Poika on ollut tosi tyytyväinen toistaiseksi. Hän nukkuu ja syö hyvin ja oli ed. neuvolapunnituksen mukaan mennyt jo 100 g ohi syntymäpainonkin. Taas torstaina painokontrolli, jo kolmas sitten syntymän. Kiva juttu, kun poika kuitenkin syntyi alle kolmikiloisena, niin musta on kiva, kun seurataan kasvua. Keltaisuus on hävinnyt kokonaan. Imetys sujuu mukavasti, vaikka olenkin AA-kuppilainen :D Se on ollut positiivinen yllätys. Toivottavasti pojan kasvu jatkuu hyvänä, niin että imetys riittäisi, kun pumppaaminen ei ainakaan sairaalassa vielä oikein tuntunut onnistuvan. Aika heikosti tulee käsinkin pumpaten. Jännä, että poika saa kuitenkin imettyä ilmeisesti tarpeeksi, kun pissaa ja kakkaa tulee kunnolla ja hän on tyytyväinen.

Vaatteista ulkolenkeille: Mitä kaikkea laitatte vauvalle päälle, jos lähdette vaunulenkille ja teillä on kopassa vielä äitiyspakkauksen makuupussi?? Oltiin eilen ekalla keikalla ulkona ja tuli laitettua aivan liikaa pojalle päälle!

mere79 ja poika 16 vrk
 
Alkuperäinen kirjoittaja Talvicci:
Alkuperäinen kirjoittaja teddybear82:
:attn: ällövaroitus..
kertokaas kokeneemmat miltä se limatulppa nyt oikee näyttää..?? :ashamed:
Miult tuli äsken vessassa käydessä sellasta kananmunan valkuaista muistuttavaa limaa.. oikee venyvää, ku jäi vielä roikkumaan ylös noustessa ja pyyhittäessä tuli paperiin lisää.. :x (oikee "ihanaa" tekstiä..) tarkoittaako tää nyt mitää sitten?

vähän ulalla oleva TB 40+0
Sivullisena täältä huikkaan että limatulpalta vaikuttas...

Vieläkös apollo on kasassa? :wave:

*Talvicci ja PikkuMurikka 3vko2pvä*

Voisko olla oikeesti sitä tulppaa??Jos on ni sitte sitä on mullakin tullu kun mulla on ihan samanlaista limaa tullu mitä TB kuvaili ja ihan samalla tavalla.

 
Synnytysgalluppiin:
1. 40+6
2. 38+6
3. 38+6 (käynnistettynä, mutta olisi varmaan käynnistynyt itsekseenkin jo pian)

Ohhoh, pitäisi malttaa nukkumaan mennä, kun kaikki kolme ovat nukkuneet jo hyvän aikaa. Pikku akkelikin meni yöunille jo puoli yhdeksän aikaan eli eiköhän parin tunnin päästä jo heräile syömään. Pari kertaa yössä tissitellään. Erikoista muuten, että tämä on harrastanut yökakkimista. Kahden aiemman lapsen kanssa olen tasan kerran vaihtanut vaipan yöllä, mutta tämän kanssa on heiluttu parikin kertaa yössä kakkahommissa. Viime yönä tosin ei ja tänäänkin pöksyt pörisi pariin kertaan illalla, joten jospa olisi löytynyt helpompi kakkarytmi :)

Emmama + typsy 2 viikkoa (jo!!)

Muokkausta vielä: eli ensinnäkin onnea uusille vauvautuneille! Ja pikkuihra kyseli epparin paranemisesta. Kahdessa viimeisessä ei ole tarvinnut tehdä ja pareneminen on ollut todella paljon nopeampaa. Mutta ensimmäisessä tehtiin ja yllättävän kipeä se oli. Isolla hädällä käyminen oli tuskaa ja asennonvaihdot yms sattui. Hyvinkin 2 viikkoa oli kipeä ja silloin mietin voiko olla ok, mutta parani kuitenkin hyvin. Nyt 2 viikkoa synnytyksestä ja istun ja muutenkin olen ihan normaalisti. Eli hyvin eritavalla tuo paraneminen voi mennä.
 
POKS 40+0
Jokohan pääsisin tositoimiin? Olo on kipeä ja verta on tullu sekä maha tyhjennyt. Supisteleekin, mutta vielä epäsäännöllisesti.

Täytyy jatkaa lasten tavaroiden pakkausta, jos tulee yön aikaan lähtö.

anilja
 
Onnittelut kaikille uusille vauvautuneille :flower: uutisia tuntuu tulevan melko tiuhaan tahtiin =) Mut onhan marraskuu jo kohta puolessavälissä.

(.) Kasassa ollaan edelleen :kieh: :kieh: Tänään oli yliaikaiskontrolli, lääkäri ronkki oikein kunnolla, auts. Mut eipä oo ainakaan vielä se ronkkiminen mitään saanu aikaseks. Oli tilanne kuulemma ihan lupaavan oloinen tua alhaalla. Ja ennusti ettei kauaa enää tarvii ootella. No perjantaina viimeistään käynnistellään jollei tää siihen mennessä täältä ulos tuu. Mä jo toivoin mennessäni et olisivat samaoin tein alkaneet käynnisteleen, sen veden vähyyden takia, mikä viime viikolla havaittiin, mut kas vettä olikin nyt ihan hyvät määrät ja sekös vähän harmitti :ashamed: No ei tässä montaa päivää enää mee ja se on hyvä se, alkaa olla jo mitta ihan täynnä tätä odotusta ja oksentelua |O Paino arvio oli tänään 3250g eli hiukan suurempi kuin viime torstainen 3050g, ei sieltä siis mikään jätti pitäs olla tulossa, noiden arvioiden perusteella. Se paino kun mua vähän huoletti ku näin pitkästi kuitenki on yli menty. :eek:

Halituksia :hug: :hug: kaikille vielä odotteleville!

Sonja ja pikkuihra kiitokset synnytyskertomuksista, niitä on kiva lueskella tässä omaa odotellessa.

Kiitos myös kaikille vauva-arjen vinkkejä antaneille, niitä myös mukava lueskella ja ottaa opikseen, kaikki kun on uutta jha ihmeellistä kun ekaa tässä odottelee :)

Milli 41+2
 
Onnitteluja vauvelin saaneille!

Oma olo on T U R H A U T U N U T !!!

heräsin viime yönä tosi inhottavaan painekipuun ja hyvä kun pääsin vessaan kävelemään. Siellä istuskellessani mietin unenpöpperöisenä että minun täytyy kirjoittaa itselleni johonkin iso lappu Älä KOSKAAN enää ryhdy tähän!! :LOL: Alkaa olla vähä tuskaisaa tämä odottaminen :ashamed:

Nukuin tänään pojan kanssa parin tunnin päiväunet ja teki niin hyvää että päätin nyt sitten että nyt nukun niin paljon kun mahdollista, koska kohta minulla on kaksi pientä hoidettavaa niin sitten ei varmaan enää paljon päiväunia otella :)

Olisi niiiiin kiva lähteä synnyttämään, mutta ei. Huoh.

tsempitykset kaikille vauvanhakuun lähtijöille :)

söpis 38+6
 
:wave:

Anilja: jokos oot lähtenyt??

onnea vauvautuneille ja kiitoksia synnytyskertomuksista

jos tuo "kananmuna" lima on sitä tulppaa niin multakin tuli sitä eilen :D

Milli: vaikuttiko ronkkiminen? ootkos täällä vielä?

söpis: mä niin yritän olla positiivinen ja aatella vaan nauttivan esikoisen kanssa oleilusta nyt mutta kyllä viime yönä kun heräsin 1.00 niin aloin jo HIEMAN turhautumaan.. :kieh: MIKSEI SE JO SYNNY????????
ja jos yksikin sanoo mulle vielä että "kyllä se sieltä tulee,ei sinne ketään ole jäänyt" niin mä hajoon :kieh:

nooh,tänään muskariin tytön kanssa pomppimaan jos se vaikka aiheuttais jotain :LOL:

niina ja jätkä (?) 40+5

ja kyllä tää varmaan poika on kun kerran saa ootella..
 

Yhteistyössä