Huomenta :flower:
Mä olen mitannut siitä
"paksuimmasta" kohtaa. Siitä navan seutuvilta tai pikkasen yläpuolelta.
Apua
Mulla on paino noussut viime kuukaudet tosi maltillisesti mutta nyt käytyäni puntarilla aamupaino on noussut +700g verrattuna muutama viikko sitten tehtyyn aamupainoon
Itsetehty mustikkapiirakka ja melkein itse syötykkin :ashamed: + itsetedyt korvapuustit on tainneet tehdä tehtävänsä. Nyt en syö enään yhtään nisua ja pian keitän puuroa!!!! :snotty: En halua että paino nousee liikaa!!700g parissa viikossa on paljon, mutta kyllähän se vaavikin kasvaa näillä viikoilla aika reippaasti.
Tuota nuorimmaista vaivaa joku...herännyt jo monena aamuna 6.50, kun normisti nukkuu puol 8...kauheeseen huutoon herää :| ? Ei kyllä pitäis olla hampaitakaan kun ne on jo kaikki suussa paitsi ne taaimmaiset poskarit, ei kait se niitä vielä voi tehä?
:/
Mutta turvakaukaloon on pesty päällinen ja ihana kirahvi-helistin odottaa siinä kahvassa vauvaansa. :heart: Vaunujen kankaat pitäisi vielä pestä ja hakea monenlaista kaupasta mm. rinnansuojuksia, siteitä, vauvalle vaippoja, rasvoja, yms....kaikkea pientä vielä. Myös tutit ja tuttiplot pitää keittää...ainiin joo ja kasata ja pestä sitterinkin päällinen
:wave: :wave:
Te joilla on jo useampi lapsi ( mulla ei ainakaan oo tätä vaivaa ollut 2 ekan kanssa kun aivan viime metreillä ) onko teillä alapäästä noi luut kipeät? Aivan kuin olisi pyörän tangon päälle tippunut " auts"!!!! Varsinkin kun sängyssä kääntää kylkeä ottaa jalkoväliin niin kipeää. En tarkoita nyt häpyluuta vaan vielä alempaa niitä luita. Ymmärrättekö yhtää mitä tarkoitan :ashamed: Jos ne on nyt jo niiin kipeät mitenkähän kipeäksi ne mahtaa vielä mennä? :/ Muuten olo on hyvä =)
Isommalle ( 3v4kk ) pitäis hakea muovitettua froteeta, jos kokeilis nyt ottaa vaipan pois kun ollut nyt monena aamuna kuiva =) Pienemmältä ( 1v4kk ) on otettu tutti pois ja kyllä meni helposti
Nyt raukka imeskelee aivan unitunkulle haisevaa nyysyänsä aina nukkumaan mennessä ( on siis vauvasta asti mukanaan rehattu uniharso )
Kuka haluais tulla meille pesemään ikkunat? B) No, jos pesis ne vknloppuna vielä kun uskaltaa vähän tuolien päällä kiiparoida.
Nyt puuroa ja lisää kahvia kiitos =)