Mä oon kertonut muutamalle hyvälle ystävälle. Muille ei olla kerrottu. Ajateltiin sitten jossain kohtaa ekan ultran jälkeen kertoa lähisukulaisille. Mä haluisin mahdollisimman omana tietona pitää ainakin ekaan seulaultraan asti, jos siellä vaikka jotain vakavaa ilmestyy niin haluisin saada asiaa pureskella ihan omassa kuplassani ilman mitään joukkopähkäilyä kenenkään muun kuin puolison kanssa. Raskaus raskaudelta oon enemmän epävarmaksi tullut, että voiko vielä tälläkin kertaa kaikki mennä hyvin. Nyt oon nähnyt paljon kaksosunia, että saapa nähdä onko ne enne jostain. Parin viikon päästä mennään ekaan ultraan, sit ehkä uskaltaa lähisuvulle paljastaa. Mä oon aina ollut huono hakemaan tukea muilta kuin puolisolta niin en tässäkään tilanteessa usko, että saisin tai tarvitsisin tukea muilta kuin häneltä.Tai maksimissaan ystävältä kyllä. Meillä on tosiaan lapsia täällä kotona 7, osa mun ja osa puolison. Heille kerrotaan vasta ton seulaultran jälkeen joskus. Toki jos mulle iskee hirveet pahoinvoinnit niin on pakko kertoa aiemmin, mutta aiemmilla kerroilla etominen on ollu suht lievää. Toivottavasti nytkin.