@voittamaton mulla on kans joka raskaudessa jo ennen ensimmäistä neuvolaa paino pudonnut ensimmäisestä 4kg toisesta 10kg ja kolmannesta 6kg. Jokainen vauva on silti voinut hyvin
ja ainoastaan esikoisesta taisi sitten tuon lähteneen 4kg päälle paino nousta 3kg. Muista ei koskaan noussut lähtöpainoon saakka edes.. Itse kävin muutamia kertoja tiputuksessa, se toi paremman olon päiväksi tai kahdeksi, sen suurempaa hyötyä siitä ei ollut, mutta suosittelen kysymään neuvolastasi myös tästä. Toisilla on auttanut enemmänkin.
Tällä hetkellä oma olo alkoi nyt pyhinä huonontua rajusti ja mikään ei ole pysynyt sisällä, eli jos saman lailla jatkuu, taitaa 3vk päästä neuvolassa vaaka näyttää taas muutamaa miinus kiloa
ja se tiputus kutsua meikäläistäkin... Sipsit ne on ainoat mitä en oksenna (paitsi ehkä jos pussillisen söis) muutaman illassa, kun syö niin nukkumaan mennessä ei ole ällö olo
@hillanella jännä että lääkäri heti määräämässä lääkettä tuohon vaivaan
siis ikävä vaiva, mutta näin raskaana voisi kuvitella, että ensin suositeltaisiin jotain muuta keinoa. Toki voi olla ettei tuohon ole hoitokeinoa
Itse aina puolenvälin jälkeen alan valvoa öisin, en millään nukahda uudestaan, kun herään. Vielä näin ei ole, tässä alkuraskaudessa olen aina niin väsynyt, että nukahdan samantein, kun pään tyynyyn lasken. Käyn yöllä 1-2 krt vessassa samalla, kun pienemmät lapset herättää milloin mistäkin syystä..
Mitenkä muiden pyhät meni?
Mä menen nyt hetkeksi päikkäreille kans, kun pienemmät nukkuu
Kosmo ja mini 6+5