Mä oon kans käyny lukemassa joka viestin mut oon kirjoitellut enemmän tuolla facessa. Mä oksensin eilen ekaa kertaa ja ihan muutaman kerran iltasella. Töissä jo oli kamala olo ja piti oksennusta pidättää. Tänää aamu myös alkoi oksennuksella mut sen jälkeen ollu suht siedettävä olo vaikka semmone jatkuva kuvotus onki koko ajan. Iltavuoroon pitäs selviytyä. Työkaverit ja pomo ei tiedä joten ottaa koville se feikkaaminen ja kun on asiakkaita nii niillekin pitää esittää olevansa ihan ok.
Viikko neuvolasta menny ja 3 viikkoa ja 2 päivää ultraan. Verikokeet on ens viikolla. Voi kun menis aika nopeasti tuohon ultraan saakka. Pelottaa ihan hirveästi kun ei käyty varhaisultrassa mut täytyy vaan uskoa että kaikki on hyvin. Kotidoppleria oon testaillut ja saan tietystä kohtaa aina hetkeksi lukemia 130-160 välillä mut ei viel mitää jatkuvaa. Kohtu tuntuu olevan jossain lantion uumenissa että ei ihmekään ettei vielä kuulu.
Nadine ja pikkuinen 8+5
Viikko neuvolasta menny ja 3 viikkoa ja 2 päivää ultraan. Verikokeet on ens viikolla. Voi kun menis aika nopeasti tuohon ultraan saakka. Pelottaa ihan hirveästi kun ei käyty varhaisultrassa mut täytyy vaan uskoa että kaikki on hyvin. Kotidoppleria oon testaillut ja saan tietystä kohtaa aina hetkeksi lukemia 130-160 välillä mut ei viel mitää jatkuvaa. Kohtu tuntuu olevan jossain lantion uumenissa että ei ihmekään ettei vielä kuulu.
Nadine ja pikkuinen 8+5