@Happiness89 mulla on ollut kystia munasarjoissa raskaus aikana ja ilman. Pieniä useammin ja useita ja muutama isompikin. Eikä ole koskaan aiheuttanut mitään oireita. Välillä ei ole ollut kystia ollenkaan, joten jollain tapaa ovat sieltä kadonneet.
@pampulax on kyllä uskomaton tilanne
tota mietin itekin, että olisko niissä hcg tuloksissa tullu joku virhe, tai sit siellä on ollu kaksi
Mutta eniten kans ihmetyttää tuo aikainen plussan saaminen.
Mutta mitäpä niitä enempiä murehtimaan, siellä se pikkuinen majaili ja sydän sykki
Minkä ikäisiä sun muut lapset ovat?
Muillekin
epätietoisille mä tänään aamulla kilahdin ihan totaalisesti,aloin yhtäkkiä vollottaan
täällä itsekseni, että tää on varmasti mennyt kesken.
Hetken itsesäälissä vellottuani,päätin että mä en asiaan voi mitenkään vaikuttaa ja mikään ei vielä erityisemmin ole antanut merkkejä siitä, että olisi mennyt kesken.
Joten ei auta, kuin porskutella eteenpäin.
Ja minä hullu aioin kestää vielä sinne np-ultraan asti
Mikäli meillä niin
säkä kävisi, että nyt olisi mennyt kesken, eikä vuoda ulos ennen sitä ja se siellä vasta huomattaisiin, niin sillekään en mitään mahtaisi.
Mutta oletettavaa on, että vuodon jossain vaiheessa pitäis alkaa, jos kesken näin aikaisessa vaiheessa menisi
Joten nyt päätin, että keskityn muihin juttuihin ja yritän nauttia tästä alku ajasta jotenkin
Oireita on edelleen, tissikipu ja väsymys. Ajoittainen ällöttävä olo on kadonnut. Mutta en aio sillä vaivata enää päätänä tämän enempää..
Kosmo ja mini 5+5