Marjolla kolme keskenmenoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meidän Perhe lehdessä mm. Marjo puhui hiihtomenestyksestään. No meitähän uteliaisuus vaivas, että miten sillä oikein on kisoissa mennyt. Tässä jotain kisoja ainakin... kuinka se on muuten hiihdossa menestynyt, osaako joku kertoa?

http://www.fis-ski.com/uk/604/613.html?sector=CC&competitorid=43493&type=result

[QUOTE="vieras";25878786] Täällähän pidetään tavoiteltavana, että aikuisen naisen paino on sama kuin se oli 18-vuotiaana. [/QUOTE]

Jos 18-vuotiaana on sopivan painoinen, niin miksi ihmeessä ei olisi tavoiteltavaa olla saman painoinen vanhempanakin?

• Tykkää
Reactions: fortunate
[QUOTE="mmmm";25879410]tämäkin vähän vaihtelee. Itse sain aina 10 kokeista, mutta ujona koulukiusattuna mulla oli huono tuntiaktiivisuus, niin aina oli todistuksessa 8. En usko että kukaan sai todistukseen kymppiä.[/QUOTE]

Minäkin sain aina kokeista hyviä numeroita, mutta ei kiinnostanut varsinkaan ylä-asteella paljon koulunpenkillä olla. Ja tokihan tuli häiriköityä niin paljon, että sekin vaikutti todistukseen.

Kaikkia ihmisiä ei ole luotu noihin kouluihin kiltisti istumaan ja pänttäämään. Olen aina kokenut koulut ihan helvetin ahdistavina paikkoina, lähes vankiloina. Kouluja kannattaa kuitenkin käydä, mutta kaikille ne eivät vain sovi.

Menestyä voi onneksi muutenkin kuin kouluja käymällä, pitää vain olla intohimoa ja ahkeruutta, sekä löytää se oma juttu niin siitä se sitten lähtee :)

http://www.iltalehti.fi/viihde/2012031315315089_vi.shtml

Jaa että raskauskilot päivässä pois? Just. Eli vähennetään vauva, istukka ja vesi ja sitten ollaan samoissa kiloissa kuin ennenkin. Tämähän tarkoittaa, että ihminen on tosiasiassa LAIHTUNUT raskauden aikana, koska painoa nostavat myös jonkin verran verimäärän lisääntyminen, rintojen turvotus ja muu turvotus (voi olla tosi vähäistä, mutta yleensä kaikille edes vähän kertyy nestettä). Ei ehkä hirveän terveellistä.. ja mietin, voiko tuollaisella asenteella oikeasti olla onnellinen :( Toivottavasti.

[QUOTE="vieras";25879630]http://www.iltalehti.fi/viihde/2012031315315089_vi.shtml

Jaa että raskauskilot päivässä pois? Just. Eli vähennetään vauva, istukka ja vesi ja sitten ollaan samoissa kiloissa kuin ennenkin. Tämähän tarkoittaa, että ihminen on tosiasiassa LAIHTUNUT raskauden aikana, koska painoa nostavat myös jonkin verran verimäärän lisääntyminen, rintojen turvotus ja muu turvotus (voi olla tosi vähäistä, mutta yleensä kaikille edes vähän kertyy nestettä). Ei ehkä hirveän terveellistä.. ja mietin, voiko tuollaisella asenteella oikeasti olla onnellinen :( Toivottavasti.[/QUOTE]

No siinä on taas "hyvää" esimerkkiä äideille, lisäpaineita tähän elämään. Kilot on pakko saada HETI pois!! Huhhuh.. : /

[QUOTE="vieras";25879630]http://www.iltalehti.fi/viihde/2012031315315089_vi.shtml

Jaa että raskauskilot päivässä pois? Just. Eli vähennetään vauva, istukka ja vesi ja sitten ollaan samoissa kiloissa kuin ennenkin. Tämähän tarkoittaa, että ihminen on tosiasiassa LAIHTUNUT raskauden aikana, koska painoa nostavat myös jonkin verran verimäärän lisääntyminen, rintojen turvotus ja muu turvotus (voi olla tosi vähäistä, mutta yleensä kaikille edes vähän kertyy nestettä). Ei ehkä hirveän terveellistä.. ja mietin, voiko tuollaisella asenteella oikeasti olla onnellinen :( Toivottavasti.[/QUOTE]
Mulle on hei käynyt noin kahdesti. Raskauskilot jäi synnärille. Enkä todellakaan ole liian laiha :laugh: tai painostani stressaavaa sorttia. Marjo tosin voi ollakin.

Nyt, kolmatta odottaessa, on painoni noussut nolla kiloa (kävin aamulla vaa'alla, on taas itse asiassa kilon vähemmän mitä raskaaksi tullessa) ja olen viikolla 28. Veikkaan, että jos sama jatkuu, niin painan synnytyksen jälkeen vähemmän mitä ennen raskaaksi tuloa. Ei haittaisi, sillä tällä kertaa olin hieman ylipainoinen raskaaksi tullessani (kahdella ekalla kerralla en).

Mutta joo. Joku "pakko saada kilot pois heti!"- periaate ja hysteerinen painonnousun vahtaaminen raskausaikana tuskin on hyväksi. Muttei ole sekään, että surutta syödään ei vaan kahden vaan viiden edestä kun kerran raskaana ollaan.

Mulle on hei käynyt noin kahdesti. Raskauskilot jäi synnärille. Enkä todellakaan ole liian laiha :laugh: tai painostani stressaavaa sorttia. Marjo tosin voi ollakin.

Nyt, kolmatta odottaessa, on painoni noussut nolla kiloa (kävin aamulla vaa'alla, on taas itse asiassa kilon vähemmän mitä raskaaksi tullessa) ja olen viikolla 28. Veikkaan, että jos sama jatkuu, niin painan synnytyksen jälkeen vähemmän mitä ennen raskaaksi tuloa. Ei haittaisi, sillä tällä kertaa olin hieman ylipainoinen raskaaksi tullessani (kahdella ekalla kerralla en).

Mutta joo. Joku "pakko saada kilot pois heti!"- periaate ja hysteerinen painonnousun vahtaaminen raskausaikana tuskin on hyväksi. Muttei ole sekään, että surutta syödään ei vaan kahden vaan viiden edestä kun kerran raskaana ollaan.

No onhan se niin, että jos on ennen raskautta ylipainoa, niin asia on vähän eri, kuin jos on normaalipainoinen. Saati sitten alipainoinoinen..

en ole ällistynyt muusta kuin siitä että marjo on muka 38? Mä luulin, että se mies on ottanut vanhemman naisen... Jos marjo tajuais ihan pikkusen pyöristyä niin näyttäisi ikäiseltään tai jopa nuoremmalta. Nyt se on niin riutunut ja ryppyinen kuin vanha mummo. :)

[QUOTE="vieras";25880014]No onhan se niin, että jos on ennen raskautta ylipainoa, niin asia on vähän eri, kuin jos on normaalipainoinen. Saati sitten alipainoinoinen..[/QUOTE]
Niin no mä olin normaalipainoinen/hoikahkokin kun kahta ekaa aloin odottamaan. Kilot jäi synnärille. Löysyys ei kylläkään jäänyt :D

Alipainoisena en oo lisääntynyt.

Mun mielikuvaan susta on tainnut vähän liikaa vaikuttaa Vicky Pollard avatarena. :whistle: :D
:D

Yhdennäköisyys on kyllä melkoinen tällä hetkellä ainakin. Paitsi että en ole blondi.

Raskauskilot ei oo olleet ongelma mulle, niistä pääsi eroon ihan synnyttämällä...mutta imetys-/kotiäitiyskiloja keräsinkin sitten kyllä :xmas:. Tällä kertaa en perkule aio kerätä :kieh:

Ei pysty. Imago menee terveyden edelle. Oman ja lapsen terveyden. Pitää olla kuuluisa. Nelosen Tuuri-ohjelmasta perhe ponnahti julkisuuteen.

Vähän sääliksi käy kun äiti elää omaa unelmaansa lasten kustannuksella. Mitäs sitten kun lapset kasvaa peppi pitkätossu -ikäisestä vanhemmaksi? Saako oma lapsi potkut ja uusi palkataan tilalle?

tuskin tuo ohjelma pyörii niin kauan, että niitten lapset kerkeää ees seuraavalle lukuvuodelle, saati aikusiksi kasvaa :D

Toisin kuin lehdissä kerrotaan, niin sehän joutui lopettamaan hiihtouransa loukkaantumiseen. Kaatui muistaakseni pahasti mäessä ja loukkasi selkänsä. Sen vuoksi mm. joutunut synnyttämään lapset sektiolla.

[QUOTE="Vieras";25881699]Toisin kuin lehdissä kerrotaan, niin sehän joutui lopettamaan hiihtouransa loukkaantumiseen. Kaatui muistaakseni pahasti mäessä ja loukkasi selkänsä. Sen vuoksi mm. joutunut synnyttämään lapset sektiolla.[/QUOTE]

Mutta millaisia sijoituksia hällä oli hienolla hiihtourallaan?

Yhteistyössä