Marinoidut vihannekset-apuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jätkä

Tunnettu jäsen
25.10.2004
37 008
46
48
kannattaiskohan noista tehdä folioon nyyttejä mieluummin, kuin että suoraan grillissä paistaisi? Lohkon paprikaa, kesäkurpitsaa ja sipulia. Aattelin vaan että vois olla nopeampi/siistimpi foliolla paistaa,,?

No riippuu millainen grilli, mä olen kyllä muurikkapannulla paistellut vihanneksia grillissä, mutta jos muutakin paistaa ritilällä ja tila on vähissä, niin folionyytti toimii mun mielestä paremmin.

Minä tykkään juuri siitä savusta grilliruuassa, enkä juurikaan käytä foliota. Tosin meillä on sellainen ritilä, minkä päällä on helppo grillata ja käännellä vihanneksia.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Minä tykkään juuri siitä savusta grilliruuassa, enkä juurikaan käytä foliota. Tosin meillä on sellainen ritilä, minkä päällä on helppo grillata ja käännellä vihanneksia.

Minäkin tykkään, mutta nytpä en olekaan niin varma että millä grillataan. :D Taidan vaan ottaa nuo astiassa mukaan ja päätetään paikanpäällä sitten.

Anteeksi, olen idiootti mutta en ole ennen käyttänyt yhtä juttua. Käykö tuollainen käyttövalmis balsamicokastike paistettavien kasvisten marinointiin? :ashamed: Kun aattelin sen olevan sitten kiva kun tavallaan noi kasvikset maustuvat samalla maulla kuin fetasalaatti maustetaan. :ashamed:

Yhteistyössä