Marinadikastikkeet

Mummy Sunshine

Aktiivinen jäsen
19.07.2005
1 497
0
36
Annatteko vähän päälle 1-vuotiaalle valmiissa marinadissa olevia lihoja? Meillä syödään paljon broileria ja ostetaan kyllä melkein aina hunaja- tms. marinadissa olevaa. En tykkää itse maustamattomista enkä saa niihin itse tarpeeksi makua marinoimalla.
Tähän mennessä olena antanut meidän 1v 2kk:lle niitä ehkä pari kertaa viikossa, mutta vähän mietityttää. Lihamäärät on aika vähäisiä kylläkin, n. 1,5 rkl/kerta.

Meillä on syöty marinoituja lihoja ja kanoja heti 1-vuotiaasta eteenpäi pieni määrä kerrallaan. Voimakkaimpia olen huuhtonut, enkä anna broilerista nahkoja tms vieläkään. Maistelemalla oon päättänyt mitä annan ja mitä en. Suolaista yritän välttää.

Minen aina ymmärrä tämän palstan logiikkaa. :\| Toisessa ketjussa ihmiset teilaa liemikuutioiden käytön, ja täällä taas kaikki aintais vaan marinoituja lihoja.

Enkä tahdo haukkua. Ihmettelen yksvuotiaan äitinä samoja hommia, enkä nyt oikeesti tajua mitä eroa on antaako kevysti kuutiolla maustetua keittoa tai marinoitua lihaa - minusta niissä marinadeissa on voimakas suola, muista vahvoista mausteista puhumattakaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.12.2005 klo 00:47 ei tajuu taas kirjoitti:
Minen aina ymmärrä tämän palstan logiikkaa. :\| Toisessa ketjussa ihmiset teilaa liemikuutioiden käytön, ja täällä taas kaikki aintais vaan marinoituja lihoja.

Enkä tahdo haukkua. Ihmettelen yksvuotiaan äitinä samoja hommia, enkä nyt oikeesti tajua mitä eroa on antaako kevysti kuutiolla maustetua keittoa tai marinoitua lihaa - minusta niissä marinadeissa on voimakas suola, muista vahvoista mausteista puhumattakaan.

No kun palstalla on useampi kirjoittaja! Ne jotka teilas lihaliemet, ei varmaan anna marinadejakaan. Ja esim. minä annan marinadeissaan lihat ja laitan kyllä lihaliemiäkin. Palstan kirjoitteluista ei voi tehdä logiikkaa ja johtopäätöksiä yleisellä tasolla sillä niin moni eri kirjoittaja vierailee täällä mielipiteineen. :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.12.2005 klo 11:48 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.12.2005 klo 00:47 ei tajuu taas kirjoitti:

No kun palstalla on useampi kirjoittaja! Ne jotka teilas lihaliemet, ei varmaan anna marinadejakaan. Ja esim. minä annan marinadeissaan lihat ja laitan kyllä lihaliemiäkin. Palstan kirjoitteluista ei voi tehdä logiikkaa ja johtopäätöksiä yleisellä tasolla sillä niin moni eri kirjoittaja vierailee täällä mielipiteineen. :)

Niin kai se on. Vois vaan kuvitella, että ne joilla on intressejä vastata yhteen tällaseen aiheeseen vastaisivat toiseenkin.
:/ Mut eihän tää oikeesti kovin vakavaa ole.

Yhteistyössä